Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ctrl skrev (1 time siden):

Skjul innhold

Jo, i starten var ikke Maria et englebarn, akkurat. Det var for øvrig ikke Mattis heller. De ser da ut til å ha lagt det bak seg, siden de har dannet en trio. Der særlig Maria og Bjørk har kommet nært. Og siden det har blitt slik det har blitt, herav at Maria har stått fram som et mobbeoffer, så finner jeg det usympatisk av Mattis å ekskludere Maria fra storbondeloftet siste uken. Jeg har full forståelse for at Maria blir lei seg av å nok engang bli satt på sidelinjen. 

Jeg hadde ikke fått meg til å ekskludere Maria på den måten. 

Maria er kanskje litt mye, men hun er ingen tankeleser. Mattis og Bjørk roter i det skjulte, og det er ikke sikkert Maria vet at hun må selv må kjenne sin besøkelsestid. Særlig når ingen minner Maria på om det. Kan heller ikke være enkelt for Maria å vite, ettersom denne "romansen" mellom Mattis og Bjørk er noe av det stiveste, kleineste og mest halvhjerta vi har vært vitne til i et tv-program noensinne. ;) Mattis burde gå på helgekurs for å lære av Sebbe! 😜 

Maria sa på Tiktok at det var Björk og Martis som ba henne opp til låven da de skulle ha kosestund. Hva som er sant vet bare de tre, men rart å lyve om det.

Jeg hadde ikke klart å ekskludere Maria jeg heller tror jeg. Jeg tviler på at man ikke kunne sagt til Maria at nå skal vi to kose oss litt på rommet alene så kan du sitte i et annet rom på storbondeloftet. Bedre for henne det enn alene med de to ulvene og ulverævsleikerne.

Endret av Blåttvann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (På 19.11.2023 den 13.32):

Og samtidig så uttrykker majoriteten av deltakerne at de er redde for henne, osv. Har forøvrig sett noen usmakelige kommentarer på sosiale medier mens profil fortsatt var åpen, ingen klipping og liming der.

Forbanna tull at hennes oppførsel kun dreier seg om "klipp og lim".  

Amen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (23 minutter siden):

Maria sa på Tiktok at det var Björk og Martis som ba henne opp til låven da de skulle ha kosestund. Hva som er sant vet bare de tre, men rart å lyve om det.

Jeg hadde ikke klart å ekskludere Maria jeg heller tror jeg. Jeg tviler på at man ikke kunne sagt til Maria at nå skal vi to kose oss litt på rommet alene så kan du sitte i et annet rom på storbondeloftet. Bedre for henne det enn alene med de to ulvene og ulverævsleikerne.

«Nå skal vi to kose oss litt på rommet alene, Maria. Bare gå på naborommet, og lukk døra etter deg du» Ja, jøss. Myyye bedre det enn å ikke bli invitert opp på storbondeloftet 😕

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (2 minutter siden):

«Nå skal vi to kose oss litt på rommet alene, Maria. Bare gå på naborommet, og lukk døra etter deg du» Ja, jøss. Myyye bedre det enn å ikke bli invitert opp på storbondeloftet 😕

For meg hadde det vært bedre ja. Vil heller være alene på loftet et par timer om dagen enn nede i helvete med K og C.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (10 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg tror ikke at Yassin tenkte godt nok over planen her :P Hadde han valgt Björk så hadde hun garantert valgt Kathrine og der er ingen grunn for Kathrine å skulle velge Mattis som andrekjempe.

Yassin ville vel heller sikre Mattis en plass inn i finaleuka, enn å på død og liv få Kathrine ut… Så jeg synes det var et bra storbondevalg, uansett hvem som må ut i kamp. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (3 minutter siden):

Yassin ville vel heller sikre Mattis en plass inn i finaleuka, enn å på død og liv få Kathrine ut… Så jeg synes det var et bra storbondevalg, uansett hvem som må ut i kamp. 

Jeg tror at Yassin sto mellom Anders og Mattis og han visste at Anders ikke ville velge Kathrine som førstekjempe. Det kan derimot Mattis godt gjøre, derfor tror jeg Yassin valgte Mattis - Yassin har uttrykt flere ganger at han ikke synes Kathrine er en verdig vinner. Han kunne også valgt Bjørk, men han står tross alt Mattis nærmere enn Bjørk.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (7 minutter siden):

Han hadde sikret han en plass fortsatt om han valgte Björk som storbonde, hun hadde så klart ikke valgt Mattis som førstekjempe og Kathrine hadde lite sannsynlig valgt han som andrekjempe. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid rart å lese påstander om at det er vanlig at nordlendinger banner og er så direkte. Jeg har halve slekta der oppe og det er ikke en eneste som snakker eller oppfører seg slik Kathrine gjør. Hvorfor kan man ikke se på hvordan Bjørk oppfører seg? Hun er da fra Nord-Norge hun også! 

Endret av Pust
  • Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Irja said:

Alt Maria sier og gjør irriterer meg. Er så utrolig lei sutringa, grininga og det enorme behovet for bekreftelse og ros. Datteren min på 11 er mer moden.

JADA, MARIA. DU VAR FLINK TIL Å SAGE. 

Hallo, folk er da forskjellige? Folk har opplevd forskjellige ting som leder opp til dem man er. Du som har en datter i en alder hvor en ofte kan bli mobbet burde vite bedre!

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Da var Kathrine førstekjempe, og hun var selvsagt barnslig i den forbindelse. "Da vi jeg gratulere Anders, Carla, og Martin med å være videre til finalen.."

Barnslige var både Kath og Carla senere da de baksnakket Bjørk og Maria, og at de hadde all grunn til å være redde nå. Kathrine uttaler at jentene hadde godt av å føle seg redde siden de har vært så kjepphøye i ukesvis om at de er sikret plass i finalen. Altså what? 

Jeg håper av hele mitt hjerte at hvem enn som blir andrekjempe KNUSER Kathrine.

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (34 minutter siden):
  Skjul innhold

Da var Kathrine førstekjempe, og hun var selvsagt barnslig i den forbindelse. "Da vi jeg gratulere Anders, Carla, og Martin med å være videre til finalen.."

Barnslige var både Kath og Carla senere da de baksnakket Bjørk og Maria, og at de hadde all grunn til å være redde nå. Kathrine uttaler at jentene hadde godt av å føle seg redde siden de har vært så kjepphøye i ukesvis om at de er sikret plass i finalen. Altså what? 

Jeg håper av hele mitt hjerte at hvem enn som blir andrekjempe KNUSER Kathrine.

Spoiler

Har ikke sett enda, men haha, så barnslig! 😂 Voksne dama oppfører seg som en fjortis! Dritbra av Mattis å velge henne. Håper virkelig Björk eller Maria knuuuuser Kathrine jeg og! Åååå, da skal jeg fryde meg! :juhu:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (8 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Har ikke sett enda, men haha, så barnslig! 😂 Voksne dama oppfører seg som en fjortis! Dritbra av Mattis å velge henne. Håper virkelig Björk eller Maria knuuuuser Kathrine jeg og! Åååå, da skal jeg fryde meg! :juhu:

Spoiler

Viss det skjer så skal jeg fortsette å se igjen! 🥳 Carla ryker nok i løpet av finaleuken uansett så hun driter jeg i. Satser på de skal ha noe form for hinderløype som hun ikke har sjans på 🤭

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Viss det skjer så skal jeg fortsette å se igjen! 🥳 Carla ryker nok i løpet av finaleuken uansett så hun driter jeg i. Satser på de skal ha noe form for hinderløype som hun ikke har sjans på 🤭

Spoiler

Hvis det finnes et snev av rettferdighet her i verden gruuuser de begge Kathrine lett som ingenting! :danse2:Björk velger sikkert kunnskap om hun blir valgt og hun kan mye. Carla har neppe så stor sjans i hinderløypa, nei. Om hun ikke vinner det som er før og går direkte til semifinalen da... Men tipper hun ryker i løpet av finaleuken jeg og.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Zidji said:
  Hide contents

Spoiler

De har alltid hinderløype, og der ryker nok Carla :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Zidji skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

x

Endret av tonebelinda
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, tonebelinda said:

Dessverre redd hun vinner. Ryker hun så skal jeg se finaleuka. Men orker ikke å se mer av Kathrine. 

Hvis du skal avsløre noe før episoden har gått, så må du bruke hidden comment. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (1 minutt siden):

Hvis du skal avsløre noe før episoden har gått, så må du bruke hidden comment. 

Har da ikke avslørt noe jeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, tonebelinda said:

Har da ikke avslørt noe jeg

Du har jo det, det er lett å trekke slutninger om førstekjempevalget utifra det du skriver. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...