Cid Skrevet 21. november 2023 Forfatter #1401 Del Skrevet 21. november 2023 Galen King skrev (5 minutter siden): Tenker det er ganske kult med de magasinene som kommer når det er Marked. Niklas som dukker opp blant de som er der. Så håper de fortsetter med det. Jeg hopper alltid over dem 😅 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 Forfatter #1402 Del Skrevet 21. november 2023 Tonus skrev (20 timer siden): Så merkelig er det vel ikke at språk utvikler seg med tiden, akkurat det fenomenet er alt annet enn nytt. Kan nesten garantere at enkelte ord/uttrykk du brukte som ung var ikkeeksisterende 20-30 år før det 😁 Enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. november 2023 #1403 Del Skrevet 21. november 2023 Cid skrev (3 timer siden): Skjul innhold Dumt av Yassin å velge Mattis som storbonde for nå kan han ikke velge Kathrine som førstekjempe uten at hun vil velge Björk som andrekjempe, så da kommer han nok ikke til å velge henne.. Spoiler Ah det kan godt være. Kanskje han velger Martin da- han velger i så fall Anders. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 Forfatter #1404 Del Skrevet 21. november 2023 Zenhouse skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Ah det kan godt være. Kanskje han velger Martin da- han velger i så fall Anders. Spoiler Jeg tror ikke at Yassin tenkte godt nok over planen her Hadde han valgt Björk så hadde hun garantert valgt Kathrine og der er ingen grunn for Kathrine å skulle velge Mattis som andrekjempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. november 2023 #1405 Del Skrevet 21. november 2023 Cid skrev (3 timer siden): Skjul innhold Dumt av Yassin å velge Mattis som storbonde for nå kan han ikke velge Kathrine som førstekjempe uten at hun vil velge Björk som andrekjempe, så da kommer han nok ikke til å velge henne.. Spoiler Det må jo bli Björk eller Maria.. men hvilken gren er de bedre i tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 Forfatter #1406 Del Skrevet 21. november 2023 Adobyen skrev (3 minutter siden): Skjul innhold Det må jo bli Björk eller Maria.. men hvilken gren er de bedre i tro? Spoiler Maria eier i saging i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 21. november 2023 #1407 Del Skrevet 21. november 2023 Har ikke sett dagens episode enda, men håper virkelig ikke Yassin velger Anders som storbonde igjen! Han har nok kniver nå, og viktigst av alt så unner jeg over hodet ikke Kathrine og/eller Carla en ny uke som hjelpere og freder de som førstekjemper. Vil nesten tro Yassin har en avtale med Mattis om å velge hverandre som storbonde.. håper det og at Mattis hiver Kathrine/ Gukki på hue og rævva ut som førstekjempe. Var ikke superfan av Mattis i starten, han var liksom litt mye 😅 Men nå tar jeg meg i å heie på han. Delvis fordi han har fått ufortjent mye motstand, men også fordi han har vist seg å være en real type som står opp for meningene sine og heller tar fighten hvis den kommer i motsetning til de fleste andre der inne.. Føler meg nesten helt sikker på at Carla og Kathrine kommer til å gi blaffen i ukesoppdraget denne uken.. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 21. november 2023 #1408 Del Skrevet 21. november 2023 Festlig skrev (På 18.11.2023 den 11.59): Hun er nordlending og de har er saftigere språk enn mange av oss andre. Jeg synes det er rart at du søker deg til Farmen når du ikke liker ditt og datt, og sutrer for det minste ting, og tydeligvis har et behov for å bli behandlet som et barn. Maria har vist at hun gjør det hun har lyst til. Og det er nok det Kathrine synes er falskt og pinglete. Farmen ER. Kampen om tilværelsen 😂 For no tull. Ingen av Finnmarkingene eller Nordlendingene jeg kjenner har et slikt språk eller oppførsel. Snakk om stigmatisering! Å være ærlig og å snakke rett fra levra, ja det er det mange som gjør - men de har fremdeles folkeskikk, gangsyn og empati. 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. november 2023 #1409 Del Skrevet 21. november 2023 Dagens episode: Spoiler Storbondevalget ble Mattis. Er vel en slags gentlemen's agreement mellom to "bro's" etter tvekamp. Et korttenkt valg med tanke på konkurranse og å få Kathrine ut. Men så er ikke folk særlig taktiske der inne i år. Mattis velger kun Bjørk opp til storbondeloftet. Snakk om utskvisning av Maria når de tre er en trio sammen. Greit nok at Mattis må velge selv og alt det der, men i kjølvannet av at Maria for 2 uker siden la fram om at hun var blitt mobbet, så burde sunn fornuft tilsi at Mattis ikke burde ekskludere Maria. Dette skjer altså uka etter at Kathrine og Carla ekskluderte Maria fra hele ukesoppdraget. Så etter at Maria lettet på sløret om mobbing så har altså deltakerne snudd kappa vekk fra henne. Usympatisk og ufint av deltakerne, så jeg har full forståelse at Maria blir lei seg. At Maria blir lei seg fikk vi overraskende nok ikke se i dagens program, men i et klipp på nettsidene til TV2. Jøss. Utrolig merkelig å late som om at dette ikke betydde noe når programmet var innsauset i mye fjas og Stine-show x 3. Mattis er så barnslig høyt i skyene over å ha blitt storbonde at han tidvis glemmer at rollen innebærer lederansvar. Det blir tydeligvis smiing i finaleuken siden alle deltakerne måtte smi hver sin bokstav. Maria prøver å skape relasjon til Kathrine, og det går bra det, iallfall fasademessig. Det Maria ikke vet er at Kathrine mener Maria er en "enkel sjel som går meg på nervene", så relasjonen er så usunn for Maria som det kan bli. Jeg synes oppriktig synd på Maria. Jeg kan bare ikke tro at deltakerne, selv ikke Kathrine, går for å gi Mattis finalekniv. Neste uke er finaleuke, og da får de i kjent stil bra med oppvartning, så de trenger ikke pengene. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. november 2023 #1410 Del Skrevet 21. november 2023 Spoiler Håper Mattis har guts, mot og tæl nok til å velge Kathrine til 1.kjempe! Hun velger sikkert Björk da, men Björk knuser henne garantert i kunnskap. Velger hun Maria knuser Maria henne i saging. Hehe, Maria er fortsatt like høy på den sagekampen. Er litt søtt da, hehe. Men som tidligere sagt, hun har all grunn til å være stolt av seg selv 💪🏻 Fikk vondt av Maria som ikke ble invitert opp på storbondeloftet. Men Mattis vil vel være alene med Björk da. Syns likevel han burde inkludert Maria også. Syns synd på henne som må være nede alene med de andre, spesielt bitchene Bitches. Og nå tror hun at hun har fått en relasjon til Kathrine som bak ryggen hennes kaller henne en enkel sjel som går henne på nervene. Huff 😢 Og Anders er bare en konfliktsky fyr som ikke tør si fra om noen ting og Martin er jo blitt venner med Kathrine igjen så… 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 21. november 2023 #1411 Del Skrevet 21. november 2023 Ctrl skrev (1 time siden): Dagens episode: Vis skjult innhold Storbondevalget ble Mattis. Er vel en slags gentlemen's agreement mellom to "bro's" etter tvekamp. Et korttenkt valg med tanke på konkurranse og å få Kathrine ut. Men så er ikke folk særlig taktiske der inne i år. Mattis velger kun Bjørk opp til storbondeloftet. Snakk om utskvisning av Maria når de tre er en trio sammen. Greit nok at Mattis må velge selv og alt det der, men i kjølvannet av at Maria for 2 uker siden la fram om at hun var blitt mobbet, så burde sunn fornuft tilsi at Mattis ikke burde ekskludere Maria. Dette skjer altså uka etter at Kathrine og Carla ekskluderte Maria fra hele ukesoppdraget. Så etter at Maria lettet på sløret om mobbing så har altså deltakerne snudd kappa vekk fra henne. Usympatisk og ufint av deltakerne, så jeg har full forståelse at Maria blir lei seg. At Maria blir lei seg fikk vi overraskende nok ikke se i dagens program, men i et klipp på nettsidene til TV2. Jøss. Utrolig merkelig å late som om at dette ikke betydde noe når programmet var innsauset i mye fjas og Stine-show x 3. Mattis er så barnslig høyt i skyene over å ha blitt storbonde at han tidvis glemmer at rollen innebærer lederansvar. Det blir tydeligvis smiing i finaleuken siden alle deltakerne måtte smi hver sin bokstav. Maria prøver å skape relasjon til Kathrine, og det går bra det, iallfall fasademessig. Det Maria ikke vet er at Kathrine mener Maria er en "enkel sjel som går meg på nervene", så relasjonen er så usunn for Maria som det kan bli. Jeg synes oppriktig synd på Maria. Jeg kan bare ikke tro at deltakerne, selv ikke Kathrine, går for å gi Mattis finalekniv. Neste uke er finaleuke, og da får de i kjent stil bra med oppvartning, så de trenger ikke pengene. Spoiler Har ikke Maria brutt avtaler med Mattis flere ganger? Hun lovte at hun ikke skulle velge ham til andrekjempe første gang hun ble valgt til førstekjempe, men valgte ham likevel. Og hun lovte at Mattis skulle bli storbonde hvis hun røk ut - det ble han ikke. Legg til at Mattis nok er blitt litt betatt av Bjørk, samt at Maria ser ut til å trenge mye bekreftelse, er det ikke så rart at hun ikke ble valgt. 17 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 21. november 2023 #1412 Del Skrevet 21. november 2023 2 hours ago, Ctrl said: Dagens episode: Hide contents Storbondevalget ble Mattis. Er vel en slags gentlemen's agreement mellom to "bro's" etter tvekamp. Et korttenkt valg med tanke på konkurranse og å få Kathrine ut. Men så er ikke folk særlig taktiske der inne i år. Mattis velger kun Bjørk opp til storbondeloftet. Snakk om utskvisning av Maria når de tre er en trio sammen. Greit nok at Mattis må velge selv og alt det der, men i kjølvannet av at Maria for 2 uker siden la fram om at hun var blitt mobbet, så burde sunn fornuft tilsi at Mattis ikke burde ekskludere Maria. Dette skjer altså uka etter at Kathrine og Carla ekskluderte Maria fra hele ukesoppdraget. Så etter at Maria lettet på sløret om mobbing så har altså deltakerne snudd kappa vekk fra henne. Usympatisk og ufint av deltakerne, så jeg har full forståelse at Maria blir lei seg. At Maria blir lei seg fikk vi overraskende nok ikke se i dagens program, men i et klipp på nettsidene til TV2. Jøss. Utrolig merkelig å late som om at dette ikke betydde noe når programmet var innsauset i mye fjas og Stine-show x 3. Mattis er så barnslig høyt i skyene over å ha blitt storbonde at han tidvis glemmer at rollen innebærer lederansvar. Det blir tydeligvis smiing i finaleuken siden alle deltakerne måtte smi hver sin bokstav. Maria prøver å skape relasjon til Kathrine, og det går bra det, iallfall fasademessig. Det Maria ikke vet er at Kathrine mener Maria er en "enkel sjel som går meg på nervene", så relasjonen er så usunn for Maria som det kan bli. Jeg synes oppriktig synd på Maria. Jeg kan bare ikke tro at deltakerne, selv ikke Kathrine, går for å gi Mattis finalekniv. Neste uke er finaleuke, og da får de i kjent stil bra med oppvartning, så de trenger ikke pengene. Spoiler Jeg skjønner at Mattis har en greie med Bjørk og sikkert ønsker å være alene, men han skulle ha inkludert Maria på storbondeloftet. Samtidig er Maria intens og kan oppleves som slitsom, og det kan være det påvirket valget. Maria har både Anders og Martin, og siden Kathrine har våknet for at hun må være "snill" pga taktikk, så får vi bare tro at Maria får være i fred for kvinnefolkene. Ja Mattis er et stort barn uten lederegenskaper. Men han virker å ha såpass selvinnsikt at han ser det selv Jeg blir veldig overrasket hvis det ikke blir sabotering denne uken. Antar Kathrine blir valgt som førstekjempe, og da blr det enten Maria eller Bjørk som andrekjempe. Så det hadde vel ikke stilt seg så annerledes hvis Bjørk ble storbonde, i forhold til at Kathrine skulle velges som førstekjempe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 21. november 2023 #1413 Del Skrevet 21. november 2023 31 minutter siden, Sissy33 said: Hide contents Har ikke Maria brutt avtaler med Mattis flere ganger? Hun lovte at hun ikke skulle velge ham til andrekjempe første gang hun ble valgt til førstekjempe, men valgte ham likevel. Og hun lovte at Mattis skulle bli storbonde hvis hun røk ut - det ble han ikke. Legg til at Mattis nok er blitt litt betatt av Bjørk, samt at Maria ser ut til å trenge mye bekreftelse, er det ikke så rart at hun ikke ble valgt. Spoiler Det er nettopp det hun har. Hun kastet også Erika under bussen i brevet da hun røyk ut og dro på Torpet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 21. november 2023 #1414 Del Skrevet 21. november 2023 Elsker sjokolade skrev (På 20.11.2023 den 18.19): De er av en rase som heter Manxkatt. De er haleløse. Jeg tenkte kanskje det. Er bare ikke så ofte at det er rasekatter på Farmen😅 Cid skrev (11 timer siden): Skjul innhold Dumt av Yassin å velge Mattis som storbonde for nå kan han ikke velge Kathrine som førstekjempe uten at hun vil velge Björk som andrekjempe, så da kommer han nok ikke til å velge henne.. Håper Mattis har baller nok til å velge Kathrine. Hadde vært fantastisk om hun ble slått på målstreken. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. november 2023 #1415 Del Skrevet 21. november 2023 (endret) Sissy33 skrev (50 minutter siden): Skjul innhold Har ikke Maria brutt avtaler med Mattis flere ganger? Hun lovte at hun ikke skulle velge ham til andrekjempe første gang hun ble valgt til førstekjempe, men valgte ham likevel. Og hun lovte at Mattis skulle bli storbonde hvis hun røk ut - det ble han ikke. Legg til at Mattis nok er blitt litt betatt av Bjørk, samt at Maria ser ut til å trenge mye bekreftelse, er det ikke så rart at hun ikke ble valgt. Spoiler Jo, i starten var ikke Maria et englebarn, akkurat. Det var for øvrig ikke Mattis heller. De ser da ut til å ha lagt det bak seg, siden de har dannet en trio. Der særlig Maria og Bjørk har kommet nært. Og siden det har blitt slik det har blitt, herav at Maria har stått fram som et mobbeoffer, så finner jeg det usympatisk av Mattis å ekskludere Maria fra storbondeloftet siste uken. Jeg har full forståelse for at Maria blir lei seg av å nok engang bli satt på sidelinjen. Jeg hadde ikke fått meg til å ekskludere Maria på den måten. Maria er kanskje litt mye, men hun er ingen tankeleser. Mattis og Bjørk roter i det skjulte, og det er ikke sikkert Maria vet at hun må selv må kjenne sin besøkelsestid. Særlig når ingen minner Maria på om det. Kan heller ikke være enkelt for Maria å vite, ettersom denne "romansen" mellom Mattis og Bjørk er noe av det stiveste, kleineste og mest halvhjerta vi har vært vitne til i et tv-program noensinne. Mattis burde gå på helgekurs for å lære av Sebbe! 😜 Endret 21. november 2023 av Ctrl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 21. november 2023 #1416 Del Skrevet 21. november 2023 Ctrl skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Jo, i starten var ikke Maria et englebarn, akkurat. Det var for øvrig ikke Mattis heller. De ser da ut til å ha lagt det bak seg, siden de har dannet en trio. Der særlig Maria og Bjørk har kommet nært. Og siden det har blitt slik det har blitt, herav at Maria har stått fram som et mobbeoffer, så finner jeg det usympatisk av Mattis å ekskludere Maria fra storbondeloftet siste uken. Jeg har full forståelse for at Maria blir lei seg av å nok engang bli satt på sidelinjen. Jeg hadde ikke fått meg til å ekskludere Maria på den måten. Maria er kanskje litt mye, men hun er ingen tankeleser. Mattis og Bjørk roter i det skjulte, og det er ikke sikkert Maria vet at hun må selv må kjenne sin besøkelsestid. Særlig når ingen minner Maria på om det. Kan heller ikke være enkelt for Maria å vite heller, ettersom denne "romansen" mellom Mattis og Bjørk er noe av det stiveste, kleineste og mest halvhjerta vi har vært vitne til i et tv-program noensinne. Mattis burde gå på helgekurs for å lære av Sebbe! 😜 Spoiler Jeg skjønner det er kjipt og leit å være den eneste som ikke har kommet på storbondeloftet eller marked, absolutt, men jeg ser ikke at Mattis har noe særskilt ansvar for å ta henne med. Det virket som Bjørk også syntes det var nokså greit at det kun ble hun og Mattis der, hvis Maria hadde blitt med, hadde vel Bjørk måttet tre inn i denne storesøsterrollen i enda større grad. Men at denne "romansen" er påtatt og klein, det er jeg helt enig i. Nå har Martin (som var meget tett med Bjørk i starten) fått det med seg, så de er ikke fullstendig diskre av seg heller. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 21. november 2023 #1417 Del Skrevet 21. november 2023 Den kampen som var mellom Maria og Carla i saging var rå. Kult at Maria var såpass bra til å sage. Carla fikk problemer etterhvert og tapte. Synes det har vært mye tull med henne så passet bra. Ble jo en sprekk i fasaden for henne uansett. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 Forfatter #1418 Del Skrevet 21. november 2023 Galen King skrev (1 minutt siden): Den kampen som var mellom Maria og Carla i saging var rå. Kult at Maria var såpass bra til å sage. Carla fikk problemer etterhvert og tapte. Synes det har vært mye tull med henne så passet bra. Ble jo en sprekk i fasaden for henne uansett. Hun har ikke virket noe annerledes etterpå synes jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 21. november 2023 #1419 Del Skrevet 21. november 2023 Alt Maria sier og gjør irriterer meg. Er så utrolig lei sutringa, grininga og det enorme behovet for bekreftelse og ros. Datteren min på 11 er mer moden. JADA, MARIA. DU VAR FLINK TIL Å SAGE. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 Forfatter #1420 Del Skrevet 21. november 2023 Irja skrev (Akkurat nå): Alt Maria sier og gjør irriterer meg. Er så utrolig lei sutringa, grininga og det enorme behovet for bekreftelse og ros. Datteren min på 11 er mer moden. JADA, MARIA. DU VAR FLINK TIL Å SAGE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå