Elsker sjokolade Skrevet 20. november 2023 #1381 Del Skrevet 20. november 2023 Samfunnsengasjert skrev (11 timer siden): Er det noe sjanse for at det kan komme en tvist og at Yassin kommer tilbake? Har ikke fulgt med på Torpet. Er det helt ferdig? Og hva skjer med at flere av kattene ikke har hale? 🤨 De er av en rase som heter Manxkatt. De er haleløse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. november 2023 #1382 Del Skrevet 20. november 2023 Cid skrev (57 minutter siden): Er nok flere som blir flau når de ser seg selv på tv Hehe, ja 😂 Men Kathrine blir neppe flau, tipper hun sitter og digger seg selv. Men akkurat det med "loddtrekningen" angrer hun faktisk på leste jeg. Lurer på hva Mattis tenkte da han så seg selv kaste flaska på Björk 😂 Godt han og Björk er blitt så gode venner til tross for det som skjedde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2023 Forfatter #1383 Del Skrevet 20. november 2023 jukkapalme skrev (15 minutter siden): Hehe, ja 😂 Men Kathrine blir neppe flau, tipper hun sitter og digger seg selv. Men akkurat det med "loddtrekningen" angrer hun faktisk på leste jeg. Lurer på hva Mattis tenkte da han så seg selv kaste flaska på Björk 😂 Godt han og Björk er blitt så gode venner til tross for det som skjedde. Vedder på at Mattis så på den episoden med foreldrene sine og mora sa "Neimen Mattis da, driver du å knuser tenner på damene?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2023 #1384 Del Skrevet 20. november 2023 jukkapalme skrev (6 timer siden): Kjempesynd og trist at Yassin røk Syns han var den mest verdige vinneren. Men så lenge Kathrine, Carla eller Maria ikke vinner er jeg fornøyd. Og hva er det med den sippingen og griningen til Maria? Skjønner at det er trist å miste de nærmeste der inne, det hadde jeg også syntes, men det er jo en konkurranse der det går ut en hver uke. Hun grein både før, etter og under kampen. Slitsomt. Irriterer meg også at hun sier sjipt og sjøkken når hun klarer å uttale det riktig. I går sa hun det riktig, at det var kjipt at Yassin røk. Har hørt det flere ganger også. Så hva er vitsen med å uttale kj-lyden feil når hun kan uttale den riktig lett som ingenting? Tror hun det er søtt eller noe? Det gjelder ikke bare henne, det samme gjaldt Kornelia og jeg har hørt det samme med flere andre tidligere deltakere. Virker ikke som hun eier sosiale antenner heller når hun bare braser inn og snakker fjas når Mattis og Björk skulle ha en liten date alene. Hun visste jo om det. Tipper at hun er så ensom og utafor at hun koblet ut de sosiale antennene , og oppsøkte de hun føler seg tryggest på. Ung , utafor og underernært . Burde kanskje dratt hjem ❤️ 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. november 2023 Forfatter #1385 Del Skrevet 20. november 2023 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Tipper at hun er så ensom og utafor at hun koblet ut de sosiale antennene , og oppsøkte de hun føler seg tryggest på. Ung , utafor og underernært . Burde kanskje dratt hjem ❤️ Er vel ingen som ville dratt hjem uansett så nære finalen de er nå, bare 8 dager igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2023 #1386 Del Skrevet 20. november 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Er vel ingen som ville dratt hjem uansett så nære finalen de er nå, bare 8 dager igjen. Sant , men hun er vertfall det svakeste leddet der inne nå. Men uansett håper jeg at hun kommer lengre enn Kathrine og Carla . 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2023 #1387 Del Skrevet 20. november 2023 Ab_naturals skrev (2 timer siden): Yassin fortalte det i et intervju. Han hadde kastet henne ut etter ti min 😂 Hvem tror dere yassin velger som storbonde ? Han håper jeg virkelig vi får se igjen i en eller annen sjanger☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. november 2023 #1388 Del Skrevet 20. november 2023 Nå som Yasmin er ute, har jeg ingen favoritt der inne lenger. Så nå håper jeg Maria vinner. Bare fordi. 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 20. november 2023 #1389 Del Skrevet 20. november 2023 Zenhouse skrev (8 minutter siden): Nå som Yasmin er ute, har jeg ingen favoritt der inne lenger. Så nå håper jeg Maria vinner. Bare fordi. Yasmin 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 20. november 2023 #1390 Del Skrevet 20. november 2023 Ab_naturals skrev (3 timer siden): Yassin fortalte det i et intervju. Han hadde kastet henne ut etter ti min 😂 🙁 Så utrolig.. pinlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. november 2023 #1391 Del Skrevet 20. november 2023 Irja skrev (51 minutter siden): Yasmin 🤣 Haha - Det var en søt autokorrekt da 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. november 2023 #1392 Del Skrevet 20. november 2023 (endret) Jeg har ingen soleklare favoritter nå. Men jeg håper Maria eller Bjørk stikker av med seieren, bare fordi de to har kjent på Kathrines vrange væremåte mest. At de enda er med og ikke har trukket seg er godt gjort, og det alene gjør at de fortjener å låne en bil i ett år og motta et ubrukelig gavekort mest. Men det hadde vært så forbarska typisk at sesongen blir kronet med Kathrine som vinner. Det står liksom skrevet i stjernene etter å ha terrorisert nesten samtlige deltakere og provosert nesten hele Norge i mange uker nå. Så stjerneGuden, hør min bønn: ikke la Kathrine vinne! 🙏 Det gode nyheten er om stjerneGuden ikke lytter, så blir likevel Kathrine snytt for hytte-skall og bil til halvannen million for denne nye fattigmannspremien. Så Kathrine som vinner svir ikke så hardt. Tror jeg. Jeg tror ikke Carla klarer å nå finalen, og hun står som en god nr 2 hos meg for å ikke vinne. Og jeg forholder meg nøytral til Anders, Martin og Mattis. Hadde ikke løftet en finger hverken fra eller til om èn av disse 3 vant. 🤷♂️ Skal bli godt å få blåst av sesongen nå. Så ser fram til finaleuke. Selv om det er synd at hvem som vinner ikke engasjerer meg nevneverdig, bare ikke Kathrine vinner. Endret 20. november 2023 av Ctrl 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lara798 Skrevet 20. november 2023 #1393 Del Skrevet 20. november 2023 Cid skrev (På 19.11.2023 den 22.40): Listet ikke hun de hun unnet en seier? Ja, og det synes jeg Martin fortjener 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 20. november 2023 #1394 Del Skrevet 20. november 2023 Bjørk og Mattis er de mest verdige til å vinne av de som er igjen nå, synes jeg. Jeg liker i og for seg Anders, men synes vennskapet hans med Kathrine gjør at han taper seg og så er han altfor konfliktsky. Martin er ok, men litt for prektig for min smak. Synd han plutselig liker Kathrine. Maria har steget ett hakk hos meg fordi hun tør ta opp ting, men jeg liker henne ikke spesielt godt. Utrolig slitsom jente, mye sipping og så likte jeg virkelig ikke oppførselen hennes på Torpet. Carla og Kathrine er bare et stort NEI fra meg. Carla er en tragisk dilter og Kathrine har ofte hatt en helt motbydelig oppførsel. I mine øyne er hun den minst verdige til å vinne. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 Forfatter #1395 Del Skrevet 21. november 2023 De har lagt ut klipp fra dagens episode på TV2.no så vær varsom for dere som ikke har sett enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 Forfatter #1396 Del Skrevet 21. november 2023 Spoiler Dumt av Yassin å velge Mattis som storbonde for nå kan han ikke velge Kathrine som førstekjempe uten at hun vil velge Björk som andrekjempe, så da kommer han nok ikke til å velge henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 Forfatter #1397 Del Skrevet 21. november 2023 Spoiler Artig at de skal ha Norske Dyretalenter på gården 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 21. november 2023 #1398 Del Skrevet 21. november 2023 Tonus skrev (19 timer siden): Så merkelig er det vel ikke at språk utvikler seg med tiden, akkurat det fenomenet er alt annet enn nytt. Kan nesten garantere at enkelte ord/uttrykk du brukte som ung var ikkeeksisterende 20-30 år før det 😁 Forskjell på nye ord og uttrykk og tillærte talefeil, men for all del, dere som synes det er moderne og hipt å snakke som en treåring med talefeil må nå bare fortsette med det 😁 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 21. november 2023 #1399 Del Skrevet 21. november 2023 Tenker det er ganske kult med de magasinene som kommer når det er Marked. Niklas som dukker opp blant de som er der. Så håper de fortsetter med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 Forfatter #1400 Del Skrevet 21. november 2023 mammamia1 skrev (21 minutter siden): Forskjell på nye ord og uttrykk og tillærte talefeil, men for all del, dere som synes det er moderne og hipt å snakke som en treåring med talefeil må nå bare fortsette med det 😁 Nå mobber du oss bare… 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå