Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Virrum skrev (På 27.10.2023 den 16.03):

Det har jeg ikke sett, men forundrer meg ikke.  Jeg kjenner også at Kathrine er ei dame jeg hadde fått store problemer med å takle hvis jeg var på Farmen. 🤬Da jeg så episoden med Erika rundt middagsbordet, satt jeg og hisset meg opp i sofakroken. 😄

Og hun er HOVEDTILLITSVALGT i kommunen? Den auraen Kathrine sender ut, jeg får gåsehud. Ikke en person jeg ville vært i nærheten av.

Endret av Paneera
  • Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (46 minutter siden):

Jeg er litt lei av Anders nå egentlig. 

Sikkert han som blir storbonde nå

Altså, ser ikke lengre, orker ikke de 2 damene. Holder meg oppdatert her bare

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (5 minutter siden):

Hva med Björk eller Mattis?

Ja, det er helt greie deltakere - men jeg syns ikke de har utmerket seg nevneverdig som enkelte andre..det er så mye fjas og tull. Men det kan hende jeg ombestemmer meg når finalen nærmer seg.

Hvem heier du på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (1 time siden):

Sikkert han som blir storbonde nå

Altså, ser ikke lengre, orker ikke de 2 damene. Holder meg oppdatert her bare

Det nekter jeg bare å tro (eller akseptere) Yassin vil ha Kathrine ut så da vil han nok velge Mattis eller Björk.

Vera skrev (1 time siden):

Ja, det er helt greie deltakere - men jeg syns ikke de har utmerket seg nevneverdig som enkelte andre..det er så mye fjas og tull. Men det kan hende jeg ombestemmer meg når finalen nærmer seg.

Hvem heier du på?

Björk nå men ville veldig at Yassin skulle vinne 😕 unnet han det!

Endret av Cid
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med Yassin idag, nå er alle favorittene mine ute..😩 Men Mattis er en kul kar, så håper han blir storbonde nå, får seg en velfortjent kniv og kicker en viss queen K ut derfra før finalen!!

Men hva skjedde med de sosiale antennene til Maria på slutten der, komme inn på låven når Bjørk hadde planlagt date og greier, bare for å sitte der og tjatre meningsløst… jaja neidaså😅

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (16 minutter siden):

Trist med Yassin idag, nå er alle favorittene mine ute..😩 Men Mattis er en kul kar, så håper han blir storbonde nå, får seg en velfortjent kniv og kicker en viss queen K ut derfra før finalen!!

Men hva skjedde med de sosiale antennene til Maria på slutten der, komme inn på låven når Bjørk hadde planlagt date og greier, bare for å sitte der og tjatre meningsløst… jaja neidaså😅

Kanskje hun er betatt av Mattis med? :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria har null sosiale antenner. Kommer inn på låven for å prate fjas. Hun visste at Bjørk hadde ordnet en stund for henne og Mattis der inne. 

Tårer og stakkars meg i ett sett. Må være veldig slitsom å være rundt.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende at ukesoppdraget gikk i havn, hadde håpet at Maria skulle sabotere. Hadde ønsket at hun var så tøff at hun gjorde det for å ta igjen etter all den dårlige behandlingen hun har fått, men nei, dessverre.

Håper at ny storbonde blir Mattis, og at han velger Katrine som førstekjempe. 

Heier kanskje mest på Bjørk nå, men helt ok om Mattis, Martin eller Anders drar seieren i land og.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 31.10.2023 den 13.57):

Det kunne ikke jeg. For jeg har ikke sansen for henne. Så så artig skal vi ikke ha det ;) 

Ikke jeg heller.

Jeg spyr av Kathrine. Hun angriper folk i hytt og pine, og drar ned resten av stemningen. Og når hun blir konfrontert med det så legger hun seg bare trassig ned i senga og vurderer å dra hjem. 

Hvem var det som var i offerrollen, sa du Kathrine? 

• Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Simbo20 skrev (2 minutter siden):

Når fikk deltagerene vite om premien? Fikk de vite om det før eller etter finale uken? 

Godt mulig vi ikke får vite det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (På 5.11.2023 den 23.02):

Og jeg som ikke trodde Kathrine kunne bli mer usympatisk... Men jammen klarte hun ikke å slå sin egen rekord i kveld. 

Damen er jo totalt blottet for selvinnsikt,  og klarer ikke ta til seg kritikk uten å gå til frontalangrep på de som måtte prøve på noe sånt.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Damen driver med en forferdelig form for hersketeknikk, som jeg sliter med å se på. Når man ser hvor redde de andre blir ( i mine øyne er de litt feige også), så blir det ekstremt provoserende å se på. 

Det er alltid en eller annen deltaker på Farmen-konseptet som blir sterkt mislikt, men Kathrine har satt nye rekord for min del. 🤬

Og nå mener tydeligvis Kathrine at mentor er psykopat 🙄 Hvis det er noen som er psykopat her, så er det hun selv.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
anon01 skrev (På 6.11.2023 den 10.48):

Grunnen til min kommentar igår, med at jeg håper at Kathrine er klippet litt kvass, eller er i bobla der inne.. Er fordi jeg ser at det blir slengt ut diagnoser og ganske ekstreme meninger her inne og på kommentarfelt. 

Det er faktisk helt sykt at voksene mennesker sitter og slenger ut diagnoser og ganske stygge gloser av noe man ser på TV. Det er jo ikke rart at barn og unge blir reality deltagere og mobber hverandre på TV (Les: Ex on the beach, Paradise Hotel etc)

Husk at ingen av oss kjenner Kathrine personlig, og ja, jeg er enig i at mye av oppførselen hennes er uspiselig. Men nå er det flere her som begynner å synke ned på samme nivå :)

Hva med at Kathrine selv går og kaller mentor for psykopat bare fordi hun ikke fikk godkjent ukesoppdraget?

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg fikk litt sjokk når Yassin skrev i brevet at han egentlig ville ha besøk av Kathrine, virker som at flere av deltakerne taler med to tunger :P 

Det var kødd... Fordi Mattis skrev at han gjerne skulle hatt besøk av Björk, men over natten/overnatting liksom...
Så køddet Yassin med at han skulle gjerne hatt Kathrine, men kun hvis det ble over natten/overnatting liksom... Hahaha. 

Blekkulfina skrev (2 timer siden):

Samme her. :(
Og helt fullstendig i enig i alt!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe sjanse for at det kan komme en tvist og at Yassin kommer tilbake? Har ikke fulgt med på Torpet. Er det helt ferdig?

Og hva skjer med at flere av kattene ikke har hale? 🤨

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Samfunnsengasjert said:

Hva med at Kathrine selv går og kaller mentor for psykopat bare fordi hun ikke fikk godkjent ukesoppdraget?

Tenker at det å slenge rundt med alvorlige diagnoser har blitt en "daglig" greie for mange. Inkludert Kathrine.

Jeg mener mitt om Kathrine, men har ingen interesse av å slenge rundt diagnoser om henne. At  hun sitter på masse makt, og at folk er "redd" henne er det ingen tvil om. Jeg har hatt mennesker i min krets som er ganske lik i væremåte, og jeg har distansert meg helt fra de aktuelle. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...