Havspeil Skrevet 9. november 2023 #1041 Del Skrevet 9. november 2023 Nusket skrev (1 minutt siden): Enig. Intriger i reality kan være underholdende, det er ofte det som engasjerer. Men dette er IKKE underholdning, det er bare fælt. Den eneste trøsten jeg får ut av dette, er at størsteparten av Norges befolkning ikke kan fordra Kathrine nå, og jeg håper hun får smake sin egen medisin. Som Løvemamma ( barn med handikapp) , er hun en som ikke burde vært i styre og stell innen helse og omsorg. Garantert en drivkraft og ressurs ! Men ikke en å ta til motmæle mot 😔 Det er en farlig kombinasjon dersom dialog er nødvendig. Ville hatt ALT skriftlig fra den kanten.. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 9. november 2023 #1042 Del Skrevet 9. november 2023 Havspeil skrev (49 minutter siden): Han har ikke ryggrad til det. Hans nemesis er at han skal være godvenn med alle. Samt egen rygg fri. Han er nok like feig i virkeligheten..ekstremt konfliktsky. Slik har jeg møtt i arbeidslivet altfor mye, som jeg har overhøvlet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 9. november 2023 #1043 Del Skrevet 9. november 2023 Concert skrev (Akkurat nå): Han er nok like feig i virkeligheten..ekstremt konfliktsky. Slik har jeg møtt i arbeidslivet altfor mye, som jeg har overhøvlet. Folk som snur kappa etter vinden er umulige å ta seriøst og forholde seg til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 9. november 2023 #1044 Del Skrevet 9. november 2023 4 minutter siden, Havspeil said: Som Løvemamma ( barn med handikapp) , er hun en som ikke burde vært i styre og stell innen helse og omsorg. Garantert en drivkraft og ressurs ! Men ikke en å ta til motmæle mot 😔 Det er en farlig kombinasjon dersom dialog er nødvendig. Ville hatt ALT skriftlig fra den kanten.. Det er virkelig sjokkerende at folk som har slikt yrke har en sånn personlighet. Man må bare håpe og tro at hun ikke viser disse sidene i jobben sin, for jeg antar at hun ikke ville vart lenge i yrket sitt da. Nå håper jeg mest at Bjørk tar seg sammen og får ryggrad. Aksepterer at situasjonen er som den er, er klar på at det ikke er hun selv det er noe galt med, og peiser på for å komme seg til finalen. Hvem tror du Maria velger til andrekjempe? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 9. november 2023 #1045 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Nusket skrev (2 minutter siden): Det er virkelig sjokkerende at folk som har slikt yrke har en sånn personlighet. Man må bare håpe og tro at hun ikke viser disse sidene i jobben sin, for jeg antar at hun ikke ville vart lenge i yrket sitt da. Nå håper jeg mest at Bjørk tar seg sammen og får ryggrad. Aksepterer at situasjonen er som den er, er klar på at det ikke er hun selv det er noe galt med, og peiser på for å komme seg til finalen. Hvem tror du Maria velger til andrekjempe? Jeg håper Martin,så han kan velge den du vet som 1.kjempe om han kan bli storbonde. At de gjør en avtale. Da Bjørk,har sagt hun ikke vil bli storbonde. ( som ville vært Marias valg om hun går ut ) Endret 9. november 2023 av Havspeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 9. november 2023 #1046 Del Skrevet 9. november 2023 Det er jo mere drama i årets Farmen enn Paradise Hotel! Klarer likevel ikke slutte å se på det seloom det irriterer meg at 90% av det som vises på TV er drama og jeg vil se gårdsdrift og "gamle Farmen". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 9. november 2023 #1047 Del Skrevet 9. november 2023 2 minutter siden, Havspeil said: Jeg håper Martin,så han kan velge den du vet som 1.kjempe. Hvis han ryker, så kanskje han gjør det ja. Mattis er mer garantert å velge Kathrine tror jeg? Og da velger hun i såfall garantert Bjørk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 9. november 2023 #1048 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Nusket skrev (3 minutter siden): Hvis han ryker, så kanskje han gjør det ja. Mattis er mer garantert å velge Kathrine tror jeg? Og da velger hun i såfall garantert Bjørk. Jeg tror alle andre enn Carla og Anders vil sette K som 1.kjempe. Og enhver verdig Farmen - vinner bør ha en tvekamp eller to i beltet. Ikke bare seile gjennom på sjarmen. Endret 9. november 2023 av Havspeil 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 9. november 2023 #1049 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Nei til Kathrine, nei til Carla og nei til Anders! INGEN av de kan forsvares på noen som helst måte lenger. De har alle totalt mangel på selvinnsikt og/eller er så jævlig klar over hva som skjer på gården men er for feige og falske til å gjøre noe med det. Det har irritert meg lenge at Anders har vært så god kompis med Kathrine at han har valgt å overse alt det stygge hun gjør. Han bare smiler litt tafatt på kamera og er litt sånn ''Ja stemningen er jo ikke helt på topp da, hehe. Men, men får ikke gjort noe med det! Heheh....'', og så duller han videre med Kathrine. Jeg hadde lyst å spy når han ble såååååå glad fordi Kathrine SMILTE etter å ha gått rundt og myglet i to dager. Og så må jeg bare legge til at den kommentaren om at vi skal skylde på Mattis for ikke å ta tak i problemet på vegne av Bjørk, er noe av det dummeste jeg har lest. Sorry altså, men å mene at det er Mattis som skal stå ansvarlig for at Bjørk ikke får nok støtte der inne er jo helt på tryne. Er det NOEN som burde vise ekstra støtte til Bjørk nå, så er det storbonden Anders som har en god relasjon til alle og kunne vært en fin brobygger mellom Bjørk og Kathrine. Endret 9. november 2023 av Zidji 10 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 9. november 2023 #1050 Del Skrevet 9. november 2023 Just now, Havspeil said: Jeg tror alle andre enn Carla og Anders vil sette K som 1.kjempe. Lets hope! Dessverre er sjansen for at hun går videre for stor. Hun vil garantert velge Bjørk som andrekjempe, og Kathrine er sterk, smart, og har sterke psyke. Når man ser hvor skjør Bjørk er nå, så vet jeg ikke hvordan hun ville taklet kamp med Kath. MEN, jeg håper jeg tar feil, at karma spenner bein på Kathrine. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 9. november 2023 #1051 Del Skrevet 9. november 2023 Er kun en person jeg vil at skal vinne. Yassin. Skikkelig og arbeidsom mann. Prøver å ordne opp på en ordentlig måte når det oppstår konflikter. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 9. november 2023 #1052 Del Skrevet 9. november 2023 Nusket skrev (1 minutt siden): Lets hope! Dessverre er sjansen for at hun går videre for stor. Hun vil garantert velge Bjørk som andrekjempe, og Kathrine er sterk, smart, og har sterke psyke. Når man ser hvor skjør Bjørk er nå, så vet jeg ikke hvordan hun ville taklet kamp med Kath. MEN, jeg håper jeg tar feil, at karma spenner bein på Kathrine. Derfor vi satser på at det kommer inn noen utfordrere fra Torpet snart 🤗 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 9. november 2023 #1053 Del Skrevet 9. november 2023 Just now, Havspeil said: Derfor vi satser på at det kommer inn noen utfordrere fra Torpet snart 🤗 Jeg heier på at både Yassin og Arvid kommer inn de neste dagene Da blir det andra bullar! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 9. november 2023 #1054 Del Skrevet 9. november 2023 Nusket skrev (1 minutt siden): Jeg heier på at både Yassin og Arvid kommer inn de neste dagene Da blir det andra bullar! Bullar til Mor 🤗 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 9. november 2023 #1055 Del Skrevet 9. november 2023 9 minutter siden, Havspeil said: Bullar til Mor 🤗 Jeg skjønner ærlig talt ikke at produksjonen ikke har grepet inn enda. Men kanskje de gjør det nå, og vi får en deilig overraskelse om at hun er kastet ut? Yeeey 🥳 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 9. november 2023 #1056 Del Skrevet 9. november 2023 Nusket skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ærlig talt ikke at produksjonen ikke har grepet inn enda. Men kanskje de gjør det nå, og vi får en deilig overraskelse om at hun er kastet ut? Yeeey 🥳 Det hadde vært nydelig 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 9. november 2023 #1057 Del Skrevet 9. november 2023 Nusket skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner ærlig talt ikke at produksjonen ikke har grepet inn enda. Men kanskje de gjør det nå, og vi får en deilig overraskelse om at hun er kastet ut? Yeeey 🥳 Tviler på at de gjør det. Mest sannsynlig er hennes deltakelse som Torpet deltaker om 4 år allerede signert.... Jeg håper hun kommer til Finalen og blir en god nr 2 ,med opptreden på God Morgen Norge en mandag i desember. 😇🌲 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 9. november 2023 #1058 Del Skrevet 9. november 2023 Synes alltid det er så frustrerende når karakterer som Carla og Kathrine omtaler problemer som det man ser inne på gården nå som et resultat av at andre ikke takler at de (Carla og Kathrine) bare er "direkte og ærlige". Det går fint an å være direkte og ærlig, altså si det man mener, uten å være ufin eller høvle over folk. Å være både direkte samtidig som man utviser empati og ydmykhet er ikke noe som trenger å være to motsetninger slik som Carla og Kathrine (og andre "direkte og ærlige" mennesker her i verden med dem) virker til å tro, de bare får ikke til å gjøre begge deler selv. For når de skrur på direkte- og ærligheten sin så blir de bare ufine og har forhåndsbestemt at de selv har rett, det handler i mindre grad om å være ærlig og i større grad om hvilken stil man velger å ha når man deler sine ærlige meninger. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 9. november 2023 #1059 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Ikke glem at dette er en konkurranse. Kampen for tilværelsen handler om så mye mer enn å takle lite mat og til tider hardt fysisk arbeid. Den sosiale kampen er jo kjempespennende og ikke minst veldig utfordrende. I det virkelige liv ville jeg ikke brukt 30 sekunder på å «smøre» Kathrine, men i spillet og konkurransen Farmen, ville jeg sørget for å ikke være på toppen av hat-lista hennes. Ikke fordi jeg ville blitt venninne med Kathrine, men fordi det er taktisk smart. Endret 9. november 2023 av Irja 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 9. november 2023 #1060 Del Skrevet 9. november 2023 Irja skrev (3 minutter siden): Ikke glem at dette er en konkurranse. Kampen for tilværelsen handler om så mye mer enn å takle lite mat og til tider hardt fysisk arbeid. Den sosiale kampen er jo kjempespennende og ikke minst veldig utfordrende. I det virkelige liv ville jeg ikke brukt 30 sekunder på å «smøre» Kathrine, men i spillet og konkurransen Farmen, ville jeg sørget for å ikke på toppen av hat-lista hennes. Ikke fordi jeg ville blitt venninne med Kathrine, men fordi det er taktisk smart. Jeg tror jeg raskt hadde kommet på hat-lista hennes, jeg altså. For det første er jeg ingen god taktisk spiller.🫣 For det andre, hadde jeg aldri klart å sitte stille å se hvordan hun behandler andre der. Jeg kunne ikke vært bekjent av å holde kjeft, og la henne kjøre over folk verbalt med løgn og beskyldninger. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå