Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Virrum said:

Det er sant. 😅

Jeg håper bare av hele mitt hjerte at hun ikke vinner. 🤞

Jeg tror 95% av Norges befolkning håper det samme!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nusket skrev (8 minutter siden):

Men det er mer underholdende for oss som tv-seere at hun er der :ler:

Håper Torpet-gutta kommer neste uke, og setter kjerringa på plass. 

Jeg synes ikke det er underholdende, mer provoserende 😛 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cid said:

Jeg synes ikke det er underholdende, mer provoserende 😛 

Jada, jeg er enig. Men reality-serier hvor alle er venner og uten drama, engasjerer mindre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (20 minutter siden):

Jada, jeg er enig. Men reality-serier hvor alle er venner og uten drama, engasjerer mindre. 

Trenger ikke å være enten det ene eller bare det andre, likte for eksempel når Robert Scott var med. Og han var aldri ufin eller ekkel mot noen men likevel så gikk han flere på nervene og skapte underholdning 😄

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (1 time siden):

Men det er mer underholdende for oss som tv-seere at hun er der :ler:

Håper Torpet-gutta kommer neste uke, og setter kjerringa på plass. 

Jeg kan godt like litt drama og personer som er gjerne provoserende, men dette er ikke underholdning for min del🙈 Det er bare provoserende, og ingen andre som har vært med på farmen har gjort at jeg sitter igjen med en uggen følelse. 

Men jeg blir samtidig ganske engasjert, sitter og "kjefter" og blir oppgitt av både henne, og hennes fullstendige mangel på selvinnsikt, og at ingen våger å stå opp mot henne🙊😅 

Jeg syns det blir så feil at de andre føler at de må krype for henne, stryke henne med hårene og generelt nesten utslette seg selv, bare for at det skal være levelig der.

Selvinnsikt er en fin bil🙄🤪

Jeg håper også at når de fra torpet kommer inn, at de lettere klarer å stå i mot og viser henne at ikke alle lar seg kue av henne. Jeg heier på Arvid, og han er ikke redd for å si ifra😄

Endret av Miss.Hol
La til noe
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (1 time siden):

Det er sant. 😅

Jeg håper bare av hele mitt hjerte at hun ikke vinner. 🤞

Hadde vært tidenes mest ufortjente realityseier i så fall.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Cid said:

Trenger ikke å være enten det ene eller bare det andre, likte for eksempel når Robert Scott var med. Og han var aldri ufin eller ekkel mot noen men likevel så gikk han flere på nervene og skapte underholdning 😄

Jeg syns ingenting med Rob var underholdende :ler:

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (Akkurat nå):

Der er vi ulike 😜 jeg vil heller ha en Rob enn en Kathrine.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Miss.Hol said:

Jeg kan godt like litt drama og personer som er gjerne provoserende, men dette er ikke underholdning for min del🙈 Det er bare provoserende, og ingen andre som har vært med på farmen har gjort at jeg sitter igjen med en uggen følelse. 

Men jeg blir samtidig ganske engasjert, sitter og "kjefter" og blir oppgitt av både henne, og hennes fullstendige mangel på selvinnsikt, og at ingen våger å stå opp mot henne🙊😅 

Jeg syns det blir så feil at de andre føler at de må krype for henne, stryke henne med hårene og generelt nesten utslette seg selv, bare for at det skal være levelig der.

Selvinnsikt er en fin bil🙄🤪

Jeg håper også at når de fra torpet kommer inn, at de lettere klarer å stå i mot og viser henne at ikke alle lar seg kue av henne. Jeg heier på Arvid, og han er ikke redd for å si ifra😄

Det er sant, hun gir virkelig en uggen følelse! Men samtidig har Farmen aldri engasjert meg mer, og aldri har jeg gledet meg mer til neste episode :ler:
Så kanskje "underholdende" er feil ord, men engasjement. 

Det er jo ingen som krype, de velger selv. Men hvis det er slik at hun har så psyko trekk at de er reelt redde for henne, så er det jo typisk for sånne mennesketyper. Veldig skummelt. 

Arvid skulle vise seg å være en kul type! I begynnelsen syns jeg ikke noe om han, men har fått sansen. Og han er jo faktisk en verdig vinner, et talent uten like, og har ryggrad :D 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Der er vi ulike 😜 jeg vil heller ha en Rob enn en Kathrine.

Jeg vil heller spise blodpudding enn å ha noen av dem :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (53 minutter siden):

Enig i dette, han var bare ufordragelig🙈

Nusket skrev (49 minutter siden):

Det er sant, hun gir virkelig en uggen følelse! Men samtidig har Farmen aldri engasjert meg mer, og aldri har jeg gledet meg mer til neste episode :ler:
Så kanskje "underholdende" er feil ord, men engasjement. 

Det er jo ingen som krype, de velger selv. Men hvis det er slik at hun har så psyko trekk at de er reelt redde for henne, så er det jo typisk for sånne mennesketyper. Veldig skummelt. 

Arvid skulle vise seg å være en kul type! I begynnelsen syns jeg ikke noe om han, men har fått sansen. Og han er jo faktisk en verdig vinner, et talent uten like, og har ryggrad :D 

Jeg klarer nesten ikke å vente på neste episode, jeg blir provosert, men jeg  liksom se videre🙈😅

De må nok ikke krype, men jeg tenker det sier endel om hvordan det er å måtte leve så tett på noen som styrer både stemning og alt annet der inne. Og mulig det ikke er slik, men jeg syns det er litt "feigt" å ikke si ordentlig ifra til henne. Det er veldig skummelt at noen er som det, og jeg skjønner at det sikkert er lettest å bare gjøre som de gjør. Samtidig så vet jeg jo ikke hvordan det er å være der, hvordan det er å være i den boblen.

Jeg har sansen for Arvid, han er hoe for seg selv, han er seg selv, og jeg håper han vinner hele greien😄

Endret av Miss.Hol
Ubetenksom spoil
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysterisk morsomt om Maria vinner hele farmen. Ikke fortjent med tanke på innsats men hadde vært gøy for å sette de sure kjerringene inkludert Anders på plass.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (25 minutter siden):

Jeg vil heller spise blodpudding enn å ha noen av dem :ler:

Uff det likte jeg til jeg var 6 år gammel når jeg innså at det var blod 😆😧

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss.Hol skrev (7 minutter siden):

Jeg klarer nesten ikke å vente på neste episode, jeg blir provosert, men jeg  liksom se videre🙈😅

De må nok ikke krype, men jeg tenker det sier endel om hvordan det er å måtte leve så tett på noen som styrer både stemning og alt annet der inne. Og mulig det ikke er slik, men jeg syns det er litt "feigt" å ikke si ordentlig ifra til henne. Det er veldig skummelt at noen er som det, og jeg skjønner at det sikkert er lettest å bare gjøre som de gjør. Samtidig så vet jeg jo ikke hvordan det er å være der, hvordan det er å være i den boblen.

Jeg syns hun skulle blitt valgt til førstekjempe, men han våget (?) vel ikke, da hadde stemningen blitt enda mer ulevelig der inne🤷‍♀️

Jeg har sansen for Arvid, han er hoe for seg selv, han er seg selv, og jeg håper han vinner hele greien😄

Likte du sønnen hans da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cid said:

Uff det likte jeg til jeg var 6 år gammel når jeg innså at det var blod 😆😧

Ja man skjønner kanskje ikke sammenhengen når man er så liten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Miss.Hol said:

Jeg syns hun skulle blitt valgt til førstekjempe, men han våget (?) vel ikke, da hadde stemningen blitt enda mer ulevelig der inne🤷‍♀️

Ja det er feigt. Men siden det er flere som ynker seg for Kathrine i denne situasjonen, så tenker jeg at det ligger noe i dette med at hun har så psyko væremåte at man bare blir nummen og engstelig, og dermed ikke klarer. 

Og, ikke røp, dagens episode har ikke gått enda ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Mitt ønske er at Maria ryker, da velger hun mest sannsynlig Mattis som nok helt sikkert kommer til å velge Kathrine som førstekjempe. Og siden dette er siste uken med Torpet så vil Kathrin faktisk ryke om hun ryker da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ble det ikke nøytral mat ? ☹️

Ble slakt jo men ukesoppdraget ble ikke bestått så de slaktet Stjerne uten å få noe igjen for det (utenom litt mat)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Ble slakt jo men ukesoppdraget ble ikke bestått så de slaktet Stjerne uten å få noe igjen for det (utenom litt mat)

Såpass ja hehe Yassin hadde sine krav og klager 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...