Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

tonebelinda skrev (Akkurat nå):

Reagerer på det samme

Du skal ikke be om unnskyldning når du ikke har gjort noe galt. Iallefall ikke krype og smiske. 

Alternativet er langt mer utrivelig da. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reagerer på det samme

Du skal ikke be om unnskyldning når du ikke har gjort noe galt. Iallefall ikke krype og smiske. 

Det er mer en sosial konstruksjon, en å innrømme skyld, det er å legge en episode bak seg å komme videre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Alternativet er langt mer utrivelig da. 

Ja, det er så. Men å krype og smiske, unnskylde når jeg ikke har gjort noe galt, det hadde jeg ikke gjort. 

Ikke skjønner jeg hvorfor Martin unnskyldte seg heller

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så. Men å krype og smiske, unnskylde når jeg ikke har gjort noe galt, det hadde jeg ikke gjort. 

Ikke skjønner jeg hvorfor Martin unnskyldte seg heller

Jeg hadde ikke orket å være i ordkrig mot noen i flere uker i strekk jeg heller. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Apis said:

Det som er teit, er å oppføre seg som Kathrine. Alle normalt fungerende ville ikke oppført seg slik, men tatt i mot den unnskyldningen. 

Ja, selvfølgelig. Det er nettopp derfor jeg er negativ til at Bjørk fortsetter å krype, og sånn sett ikke blir min favoritt til å vinne Farmen. 

Men nå er jeg der at så lenge Kathrine ikke vinner, så er jeg veldig glad :ler:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (Akkurat nå):

Ja, selvfølgelig. Det er nettopp derfor jeg er negativ til at Bjørk fortsetter å krype, og sånn sett ikke blir min favoritt til å vinne Farmen. 

Jeg har en dårlig følelse av at Kathrine kommer til å vinne 🙊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Cid said:

Ville vel bare at de skulle kunne ha en levelig tone mellom seg. De skal jo leve sammen der i flere uker til så hvis de begge skal gå rundt og være forbanna og ryke i tottene på hverandre så hadde det blitt uutholdelig.

Jada, jeg forstår den første håndsutstrekkingen. Men når det blir avfeid, og Kathrine fortsetter å være usmakelig, da er det greit å sette ned foten. For da har Kathrine vist at hun ikke er mottakelig eller villig til at situasjonen skal løse seg, og da syns jeg det er teit å gjøre seg liten å fortsette å be om unnskyldning. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (2 minutter siden):

Håper jeg også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Jeg har en dårlig følelse av at Kathrine kommer til å vinne 🙊

Næh, det tror jeg ikke. Hun får ihvertfall ikke særlig av stemmene av forpakterne, uansett hvem hun står i finale med (Maria ryker før finalen :ler:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg forstår den første håndsutstrekkingen. Men når det blir avfeid, og Kathrine fortsetter å være usmakelig, da er det greit å sette ned foten. For da har Kathrine vist at hun ikke er mottakelig eller villig til at situasjonen skal løse seg, og da syns jeg det er teit å gjøre seg liten å fortsette å be om unnskyldning. 

Uff hun synker bare lavere og lavere for meg for hver episode som går 🙊 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, det tror jeg ikke. Hun får ihvertfall ikke særlig av stemmene av forpakterne, uansett hvem hun står i finale med (Maria ryker før finalen :ler:)

Blir i hvert fall ikke mange på finalen til å stemme siden 6 deltakere har trukket seg :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Blir i hvert fall ikke mange på finalen til å stemme siden 6 deltakere har trukket seg :P 

Er helt vilt mange som har trukket seg. Tror aldri så mange har trukket seg før? Men alle de på Torpet får kanskje komme inn igjen uten å måtte konkurrere mot hverandre?

Håper Kathrine ryker ut denne uken. Hadde vært jævlig kult å se både Arvid og Yassin konfrontere henne på torpet! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cid said:

Må dem ikke bli med på avstemning når de trekker seg altså? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må dem ikke bli med på avstemning når de trekker seg altså? 

De som trekker seg bruker ikke å få bli med på slutten nei. Men Bård kommer nok definitivt ikke, ikke Bent heller som er rasende på tv 2. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jukkapalme said:

Er helt vilt mange som har trukket seg. Tror aldri så mange har trukket seg før? Men alle de på Torpet får kanskje komme inn igjen uten å måtte konkurrere mot hverandre?

Håper Kathrine ryker ut denne uken. Hadde vært jævlig kult å se både Arvid og Yassin konfrontere henne på torpet! 

Det hadde vært helt fantastisk!! 🥳

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

De som trekker seg bruker ikke å få bli med på slutten nei. Men Bård kommer nok definitivt ikke, ikke Bent heller som er rasende på tv 2. 

Kornelia og Erika kommer nok, også da de andre som har røket ut. Så det blir vel uansett nok til at hun ikke får nok stemmer. Men altså, hun må ryke før finalen. Kommer hun til torpet med Yassin og Arvid, så trekker hun seg nok :ler:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nusket skrev (4 timer siden):

Husk - ingen spoiler, episoden har ikke gått på tv enda. 

Litt avsporing, men er ikke den regelen litt 2003? Denne tråden er periodevis vanvittig tung å lese fordi alle innlegg er bak spoiler-tags. Jeg er ikke aktiv her, men liker å lese diskusjonene rundt episodene fortløpende. Jeg tar mine forholdsregler og går jo ikke inn hit og leser FØR jeg har sett dagens episode. Burde ikke det være en selvfølge for alle? Det ville i alle fall gjort tråden mer leselig å slippe å manøvrere seg gjennom alle spoiler-tagsene. 

• Liker 32
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (40 minutter siden):

Personlig så tror jeg at jeg hadde først prøvd å snakke med K, men om jeg hadde blitt avfeid, så hadde jeg bare oversett henne. Jeg hadde ikke vært ufin, jeg hadde svart om hun snakket til meg, men jeg hadde fortsatt med mitt og gjort mitt beste for at jeg ikke skulle blitt for mye påvirket av humøret hennes. Også kunne hun gått og surmult for min del.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Undrende123 said:

Litt avsporing, men er ikke den regelen litt 2003? Denne tråden er periodevis vanvittig tung å lese fordi alle innlegg er bak spoiler-tags. Jeg er ikke aktiv her, men liker å lese diskusjonene rundt episodene fortløpende. Jeg tar mine forholdsregler og går jo ikke inn hit og leser FØR jeg har sett dagens episode. Burde ikke det være en selvfølge for alle? Det ville i alle fall gjort tråden mer leselig å slippe å manøvrere seg gjennom alle spoiler-tagsene. 

Njæ, jeg syns ikke det. Man kan jo selvsagt la være å se i tråden før man har sett dagens episode, men greit å respektere overskriften om "ingen spoiler".
Enig i at skjulte innlegg/spoiler tags er tungvindt, jeg åpner dem ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrende123 skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg skriver en spoiler uten spoilertagg så risikerer jeg å bli rapportert, og det vil jeg virkelig ikke. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...