Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Jeg ble også lettet over at det ikke var Stine. Minigriser er jo kjæledyr og ikke mat. Jeg tror ikke det er vanlig å slakte dem, i hvert fall. Hadde ikke klart å se på mer om de hadde slaktet Stine. Hun er jo så nydelig og blir nesten som en hund. Og så søt når hun leker med kattene og de andre dyrene. Men jeg syns kalver er like søte da. 

Jeg har hatt en spesiell kjærlighet for griser helt siden jeg så på Heldiggrisen Babe som barn :rodmer:

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selbu skrev (6 timer siden):

Uenig gitt. Hver gang noen har prøvd å ta opp ting med Kathrine, så blir det bare til motangrep og kald skulder. Nå når hun var storbonde og satt med all makten, så skjønner jeg godt at de trippet rundt henne. Og at de først følte seg trygge nok til å si noe på tinget.  Kathrine kan ikke forvente seg åpenhet sånn som hun ignorerer andres tanker og følelser. Så da får hun det i smellen da. Og den festen gjorde hun vel mye for sin egen del, så storhjertet var det nok ikke....

Enig . Kathrine snakker med to tunger . Skryter uhemmet av sin åpenhet , ønsker seg åpenhet , men sabler ned eller avviser de som prøver å være åpen mot henne . Hun er ikke i nærheten av å oppføre seg «åpent « . Tvert imot . 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (8 timer siden):

Tror heller det har med mennesker av Kathrines personlighetstype’s evne til å sense hvem de kan herje med, og ikke. Yassin,Arvid og Bård har en naturlig autoritet, så der tør hun neppe bruke ‘metodene’ sine. Hun ser fort hvem som er sårbare , og går løs på dem.

Nemlig . Å uavhengig av diagnose ( beklager hvis noen følte seg støtt av det) så er hun nedbrytende , herskesyk , manipulerende og selvsentrert . Skikkelig usjarmerende å være SÅ lite opptatt av felleskapets trivsel . 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Kathrines Instagram at hun har veldig få kommentarer på bildene fra Farmen og at de utelukkende er positive. Det må da være nøye utvalgt? 

Ikke at jeg er for stygge kommentarer og slikt, men det er lite sannsynlig at ingen har skrevet noe kritisk til/om henne i kommentarene...

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (1 minutt siden):

Ser på Kathrines Instagram at hun har veldig få kommentarer på bildene fra Farmen og at de utelukkende er positive. Det må da være nøye utvalgt? 

Ikke at jeg er for stygge kommentarer og slikt, men det er lite sannsynlig at ingen har skrevet noe kritisk til/om henne i kommentarene...

Er nok slik som alltid med upopulære realitydeltakere at hun har mottatt trusler. Husker det var ei fra Farmen en gang som til og med hadde blitt oppsøkt hjemme av en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (9 timer siden):

Ja, han velger vel hun opp på storbondeloftet. Han er jammen den mest konfliktsky personen jeg har sett.

Men han har jo vært storbonde, kanskje det gjør at han velger Bjørk? Håper jo i grunn det, for hun tror jeg velger Kathrine som førstekjempe

Handler ikke om å være konfliktsky eller ikke. Anders er en smart spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (37 minutter siden):

Er nok slik som alltid med upopulære realitydeltakere at hun har mottatt trusler. Husker det var ei fra Farmen en gang som til og med hadde blitt oppsøkt hjemme av en av dem.

Huff ja, det er jo tragisk at det har blitt sånn at mange folk ikke klarer være kritiske eller uenig uten å sende trusler :murvegg:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Kathrine blir førstekjempe denne uken så håper jeg at hun taper uansett om hun vil komme tilbake rett etter, da blir nok Carla storbonde og slik ting er nå så er det ikke sikkert at hun vil velge en av guttene. Men håper i så fall da at det ikke er Anders eller Martin som blir førstekjempe for dem andre vil garantert velge Kathrine som andrekjempe.

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (8 timer siden):

Huff ja, det er jo tragisk at det har blitt sånn at mange folk ikke klarer være kritiske eller uenig uten å sende trusler :murvegg:

Enig, uansett hvor lite jeg liker Kathrine så kunne det aldri falt meg inn å sende henne trusler, eller hatmeldinger for den saks skyld. Jeg synes det er mer enn nok at vi sier hva vi synes om henne her, tenker at hun burde selv få valget om å ignorere hva folk på diverse fora og Facebook skriver om hun skulle ønske det.

Jeg synes synd i døtrene hennes, det må være grusomt for dem å se hvordan moren deres oppfører seg og hvordan hun fremstår på Farmen :(

Endret av Cid
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (12 timer siden):

Jeg ble også lettet over at det ikke var Stine. Minigriser er jo kjæledyr og ikke mat. Jeg tror ikke det er vanlig å slakte dem, i hvert fall. Hadde ikke klart å se på mer om de hadde slaktet Stine. Hun er jo så nydelig og blir nesten som en hund. Og så søt når hun leker med kattene og de andre dyrene. Men jeg syns kalver er like søte da. 

Tror minigriser slaktes på lik linje med "vanlige" griser? Måtte sjekke og ser griser blir slaktet når de er 4-6 mnd gamle. Synes det er veldig tidlig huff. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):
  Skjul innhold

https://www.tv2.no/underholdning/farmen/gikk-i-kjelleren-vurderte-a-trekke-meg/16159696/ 

Tror dere at produksjonen faktisk prøvde å sabotere ukesoppdraget?

Spoiler

Nei, det tror jeg absolutt ikke noe på. 

Har sett dagens episode, herregud. Snakk om å kun se andres feil, og være blottet for sine egne! Makan!

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg tror at Anders kommer til å velge Maria som førstekjempe og så velger hun Kathrine til andrekjempe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Nei, det tror jeg absolutt ikke noe på. 

Har sett dagens episode, herregud. Snakk om å kun se andres feil, og være blottet for sine egne! Makan!

Spoiler

Var veldig Kathrin sentrert episode ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Jeg tror at Anders kommer til å velge Maria som førstekjempe og så velger hun Kathrine til andrekjempe.

Spoiler

Tror ikke Maria tør å velge Kathrine

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):
  Skjul innhold

Var veldig Kathrin sentrert episode ja.

Spoiler

I likhet med den siste uka. Samtidig var det fint å se henne mer sårbar. Jeg tror hun kanskje ser litt mer av hvor dumt dette ble, men er for stolt til å si det høyt kanskje? 

Synes det er skikkelig fint av de andre å forsøke. Jentene som ønsker henne opp til seg for å få mer tid sammen, Anders som vil hjelpe til å lappe sammen og Martin som ikke forlanger en unnskyldning, selv om han mener det hadde vært på sin plass. Det var godt å se!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (15 minutter siden):
  Skjul innhold

https://www.tv2.no/underholdning/farmen/gikk-i-kjelleren-vurderte-a-trekke-meg/16159696/ 

Tror dere at produksjonen faktisk prøvde å sabotere ukesoppdraget?

Spoiler

Nei, brunosten var jo altfor myk på runden med mentor også, og kunne ikke skjæres med ostehøvel. Men det kan nok stemme at de lot den stå ute en stund for at den skulle bli veldig myk for å illustrere poenget og for underholdningsverdi. Jeg stusser litt på at de var strengere denne uka enn de andre ukene, da. Var noen av de tidligere ukene, der jeg faktisk ble overrasket over at det ble godkjent. Så at de underkjente ukesoppdraget for å skape mer "action", det tviler jeg ikke på. ;)  

Trasig episode i dag. Glad jeg ikke var der inne, stemningen må ha vært utrolig ukomfortabel. Men bra det ser ut som stemningen er på vei opp igjen. At Anders ble storbonde var nok det aller beste, han er flink til å se alle. Synes de andre generelt er flinke og tøffe som prøver å skvære opp og svelger kameler, men K. er ikke akkurat imøtekommende. Skjønner jo at det er kjipt for henne der inne nå, men som Martin sa; om det er alle andre som er problemet, så må man kanskje begynne å se innover. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 timer siden):

Folk er sjuke i huet. Jeg skjønner okke at det går an å bli så enasjert i tv, at man sender trusler og møter opp på døra til folk

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg liker veldig godt å se Björk og Mattis sammen, de er så underholdende 😄 tror de ville blitt et fint par med 😁 (Kjenner nesten at jeg får en crush på henne selv :rodmer:)

Er også imponerende å tenke på at alle de 3 utfordrerne fortsatt er med i spillet, vanligvis så ryker de ut ganske kjapt.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (1 minutt siden):

Folk er sjuke i huet. Jeg skjønner okke at det går an å bli så enasjert i tv, at man sender trusler og møter opp på døra til folk

Ja er sykt, er som de som trodde at karakterene på Hotel Cæsar var ekte, og så ble flere av skuespillerne spyttet på og skjelt ut av fremmede ute i gaten.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...