Cid Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #261 Del Skrevet 13. oktober 2023 tonebelinda skrev (Akkurat nå): Det var nå bare Erika som trodde han kom på det selv Tviler på at jeg kommer til å like Sebastian fremover i hvert fall, håper han ryker neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #262 Del Skrevet 13. oktober 2023 https://www.tv2.no/underholdning/farmen/17-aringer-tok-seg-inn-pa-farmen-helt-sykt/16114443/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 14. oktober 2023 #263 Del Skrevet 14. oktober 2023 Synes det er artig når de endrer ting i programmet, men kan bli litt mye av det gode. Sånn som å slå sammen andrekjempevalget med Tinget, og det å sende folk til Torpet ved hjelp av et lurebrev. Kan være bra å ikke endre for mye på en gang. Skal det ikke være magasiner i år? Der programlederen forteller om historien til stedet og sånt? Kanskje det kommer senere i denne sesongen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #264 Del Skrevet 14. oktober 2023 Spoiler Er ikke egentlig spoiler siden de viste en sniktitt i starten av første episode men legger det her i tilfelle noen har glemt eller ikke fikk det med seg. Når tror dere det kommer en uke hvor det ikke blir storbonde eller noen som ryker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 14. oktober 2023 #265 Del Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (6 timer siden): Vis skjult innhold Er ikke egentlig spoiler siden de viste en sniktitt i starten av første episode men legger det her i tilfelle noen har glemt eller ikke fikk det med seg. Når tror dere det kommer en uke hvor det ikke blir storbonde eller noen som ryker? Jeg håpet at det skulle skje når Kornelia røyk, hadde vært morsomt å se fjeset til Sebastian da 😅 Men vi vet jo at det kommer ja, håper på snart. Lurer på hvordan de velger førstekjempe da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 15. oktober 2023 #266 Del Skrevet 15. oktober 2023 Håper Arvid kommer tilbake og får skikkelig revansje på en rolig og uanstrengt måte 😂 Enkelte inne på gården må jo være elendige menneskekjennere når de oppfatter han som er stor spiller 🙈 Synes han var en kul type, og fikk vondt av at de inkluderte han så lite. De eneste som "forsvarte" han var jo de som faktisk gadd å bli kjent med han! Greit nok at han er en stor konkurrent, men trenger jo ikke behandle folk som luft liksom.. Forøvrig synes jeg synd på den stakkars kua som står klar til å kalve hvert øyeblikk også blir puttet inni en bås hvor dørene smeller opp og der står en haug med folk og hoier og synger. Den burde jo ha minst mulig stress rundt seg tenker jeg! 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 15. oktober 2023 #267 Del Skrevet 15. oktober 2023 Galen King skrev (På 14.10.2023 den 2.23): Synes det er artig når de endrer ting i programmet, men kan bli litt mye av det gode. Sånn som å slå sammen andrekjempevalget med Tinget, og det å sende folk til Torpet ved hjelp av et lurebrev. Kan være bra å ikke endre for mye på en gang. Skal det ikke være magasiner i år? Der programlederen forteller om historien til stedet og sånt? Kanskje det kommer senere i denne Det blir nok siste gangen noen melder seg frivillig til noe som helst på Farmen etter den tvisten med at de ble sendt til Torpet 😆 *Takk for den* liksom! Akkurat de der onsdagene hvor programlederen bruker nesten hele programmet på å skrape litt i overflaten på hvordan man lager fløyter og hønseraser gjennom historien klarer jeg meg veldig fint uten 😅 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #268 Del Skrevet 15. oktober 2023 LivLaga skrev (2 timer siden): Det blir nok siste gangen noen melder seg frivillig til noe som helst på Farmen etter den tvisten med at de ble sendt til Torpet 😆 *Takk for den* liksom! Akkurat de der onsdagene hvor programlederen bruker nesten hele programmet på å skrape litt i overflaten på hvordan man lager fløyter og hønseraser gjennom historien klarer jeg meg veldig fint uten 😅 Så enig! 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 15. oktober 2023 #269 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg synes årets sesong generelt er litt mer hyggelig enn det har vært tidligere. Mindre strategi og allianser. Det liker jeg - og jeg håper det fortsetter sånn. Inne på Torpet har det derimot tetnet litt mer til, på tross av få deltagere. Det stuntet med å sende to deltager frivillig ut i egnen (Torpet) syntes jeg bare ble dumt. Hva vil de oppnå liksom, også med tanke på flere sesonger. Ingen vil melde seg frivillig mer. Sebastian som storbonde synes jeg har vært helt grei. Litt rart at han ikke ville ha hjelpere, men jeg kan forstå en ev tanke om at det kan være godt å kunne trekke seg helt tilbake for seg selv. Ev kan "fuckboyen" ha et eget elskovsrede for seg og sine elskerinner 😂 Jeg så Sebastian hadde en veldig fin samtale med Maria før han utnevnte henne til førstekjempe. Dersom denne handlingen kom fra han selv må jeg si at han vokste litt. Den jeg liker minst - slik hun er fremstilt på tv riktignok- er Bjørk. Hun spiller ett eller annet spill som ikke går hjem hos meg. Det er nesten som om hun prøver seg på en rolle som er altfor stor for henne. Katrine liker jeg, hun er et arbeidsjern og en potet, kan brukes til alt. Hun er veldig PÅ, men ikke mer enn at det er godt innenfor. Erica ser ut til å ha falt for Mattis ... men hadde ikke hun en kjæreste allerede? Carla, jeg skulle veldig gjerne sett hele opptredenen hennes! Så kult Det får være nok for nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #270 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) Spoiler Kjedelig og overraskende at de bestod ukesoppdraget, hadde sett frem til å se Sebastian på markedet uten penger Endret 16. oktober 2023 av Cid 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #271 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) Spoiler Han er faderen med ikke sann han Sebastian. Han lager en avtale personlig med Mattis om at han ikke vil bli valgt som førstekjempe hvis han velger Arvid, og etter han har gjort alt det så gjør Sebastian det han kan for at Maria skal velge Mattis 🤦♂️ Endret 15. oktober 2023 av Cid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #272 Del Skrevet 15. oktober 2023 Spoiler Fagros 🥺💔 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 15. oktober 2023 #273 Del Skrevet 15. oktober 2023 Dagens episoder, inkl. tvekamp: Spoiler En del rusk i ukesoppdraget, men de fikk tvilen tilgode og ukesoppdraget ble godkjent. Kjedelig. Mentor er soft i år. På tinget er Sebbe ærlig med at han har presset Maria for å velge Mattis, og det falt ikke i god jord hos Mattis. Sebbe har visstnok sitt ord i behold rundt avtalen mot Mattis, men kynismen kom tydelig fram. Sebbe har spilt hardt, og det bør få alarmklokkene til andre å ringe. Men istedenfor omfavner deltakerne han. Og Maria valgte også Mattis som andrekjempe, så hun har bukket under for presset fra Sebbe. Tøff start på oppholdet for Mattis! Dog litt interessant at Mattis kaller Maria feig for å la seg presse når han selv gjorde det samme mot Arvid... Maria betror seg til sin venninne Bjørk ved flere anledninger, men Bjørk forteller ting videre og spiller et spill rundt Maria. Ikke bra, særlig når Maria fra før av synes tilværelsen som nykommer har vært vanskelig. Og flere i kvinnegruppen ønsker Erika ut fordi Erika liksom skal ha vært illojal med å like Mattis foran de "gamle". Det skal lite til for å få ryggene imot seg. Sebbe alene på markedet. Ser stusselig ut, men skal si han ble vartet opp av kulissene. Vi fikk dog ikke se hva han kjøpte, for markedet ble erstattet med et fryktelig traust Baarli-historie-show heller. Gud hjelpe meg så kjedelig! Og ikke minst malplassert i sendingen. Kan likegodt kutte markedet helt, og kjøre samme matservering via kurver ved godkjent oppdrag som de gjør på Torpet. Mattis velger hestesko mot Maria. Ble spennende, faktisk. Men Mattis vant tilslutt, og Maria må dra på Torpet. Der hun tydeligvis kjenner Kornelia fra før av? Av en eller annen grunn synes jeg synd på Maria. Men er glad Mattis vant, og håper han drar inn igjen og lager oppstandelse rundt Sebbe. Det skjer vel ikke. For det ender vel med tilgivelse og vennskap som det bruker å gå? 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #274 Del Skrevet 15. oktober 2023 Spoiler Veldig fornøyd med at Mattis vant, nå må han bli storbonde og velge Sebastian, det kommer til å bli underholdende! 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 15. oktober 2023 #275 Del Skrevet 15. oktober 2023 Den tvekampen som var mellom Kornelia og Björk i saging var rå! Det varte ikke lenge før Björk sagde helt vilt. Så gikk raskt hennes vei så hun vant. Synd for Kornelia som ikke fikk det mye til. Likte å se ansiktsutrykkene blant deltakerne som så på. Lurer på hvilke kamper det blir fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbi Skrevet 15. oktober 2023 #276 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) Spoiler Dumt de ikke tilkalte hjelp under kalvefødselen. Fagros var syk allerede da som man se ved at hun ligger langflat ut under fødselen og ikke forsøk på reise seg opp eller ned. At det var pga alderdom alene, stemmer nok ikke. Da hadde hun ikke båret fram en så stor og fin kalv. Endret 15. oktober 2023 av Nimbi Spoiltag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #277 Del Skrevet 15. oktober 2023 Khloe P.T skrev (4 timer siden): Jeg synes årets sesong generelt er litt mer hyggelig enn det har vært tidligere. Mindre strategi og allianser. Det liker jeg - og jeg håper det fortsetter sånn. Inne på Torpet har det derimot tetnet litt mer til, på tross av få deltagere. Det stuntet med å sende to deltager frivillig ut i egnen (Torpet) syntes jeg bare ble dumt. Hva vil de oppnå liksom, også med tanke på flere sesonger. Ingen vil melde seg frivillig mer. Sebastian som storbonde synes jeg har vært helt grei. Litt rart at han ikke ville ha hjelpere, men jeg kan forstå en ev tanke om at det kan være godt å kunne trekke seg helt tilbake for seg selv. Ev kan "fuckboyen" ha et eget elskovsrede for seg og sine elskerinner 😂 Jeg så Sebastian hadde en veldig fin samtale med Maria før han utnevnte henne til førstekjempe. Dersom denne handlingen kom fra han selv må jeg si at han vokste litt. Den jeg liker minst - slik hun er fremstilt på tv riktignok- er Bjørk. Hun spiller ett eller annet spill som ikke går hjem hos meg. Det er nesten som om hun prøver seg på en rolle som er altfor stor for henne. Katrine liker jeg, hun er et arbeidsjern og en potet, kan brukes til alt. Hun er veldig PÅ, men ikke mer enn at det er godt innenfor. Erica ser ut til å ha falt for Mattis ... men hadde ikke hun en kjæreste allerede? Carla, jeg skulle veldig gjerne sett hele opptredenen hennes! Så kult Det får være nok for nå. Erika fikk først kjæreste etter oppholdet. https://www.tv2.no/underholdning/farmen/erika-ellingsen-bekrefter-kjaereste/16114113/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #278 Del Skrevet 15. oktober 2023 Spoiler Synet mitt på flere av deltakerne har endret seg denne uken etter måten de har vært på med utfordrerne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #279 Del Skrevet 15. oktober 2023 Spoiler Forresten, var det meg som så feil eller satt Niklas ved det ene bordet ute når Sebastian først ankom markedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. oktober 2023 #280 Del Skrevet 15. oktober 2023 Cid skrev (52 minutter siden): Skjul innhold Veldig fornøyd med at Mattis vant, nå må han bli storbonde og velge Sebastian, det kommer til å bli underholdende! 😄 Spoiler Jeg tror ikke på at Maria velger Mattis som stirbonde. Hun velger nok Bjørk eller en av de andre damene slik hun ble manipulert til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå