Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Virker som ukesoppdraget denne uken er ganske ålreit. Skulle ikke være så krevende å få det godkjent, de ligger bra an. Det oppdraget på sjøen har de gjort bra, og det de skulle bygge ser jo bra ut. Mentor skulle vel bli fornøyd.

Endret av Galen King
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (6 timer siden):

Håper han Arvid får bli, virker mer interessant enn de to andre. 

Han kommer til å erte på seg mange, det er en vrangpeis av rang! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episoder, inkludert tvekamp:

Spoiler

Tross litt diverse unøyaktigheter ble ukesoppdraget godkjent. Noe annet hadde vært strengt.

Jeg var helt sikker på at Kornelia kom til å velge Erika som andrekjempe, men valget falt på Bjørk. 

Nok en episode full av tomsnakk og ingenting. Ekstremt mye sync-kommentering og sympati, kyss, klapp og klem fra alt og alle som om at det var verdens undergang som ventet rundt hjørnet. Fytti katta så langdrygt og kjedelig. Kunne likegodt slått av episoden etter andrekjempevalget.

På markedet var det kult at baksthuset la opp til en real egotripp med å frotse i alt mulig godt for 1,50. Kunne med fordel kostet 2,50 slik at det svei litt ekstra og avgjørelsen ble mer kontroversiell, samtidig som forlokkelsen var der. Men skal dette ha en hensikt så må pruting utgå helt, noe det ikke gjorde. Så kulheten rundt opplegget ble minimert etterpå.
Sørlandschips med snikreklame et par ganger, men såpass må man tåle fra TV2.

Bjørk velger saging faktisk. Overraskende, men burde være et smart valg siden Bjørk som bondejente sikkert er dreven i det. Og Bjørk levnet ikke Kornelia en eneste sjanse, og gruset henne i det. 

Skal bli godt å få røsket opp i romansen på gården, slik at Strix kan fokusere på andre og andre ting. Trøsten til Kornelia er at husets fuckboy garantert kommer raskt over "bruddet", og nok vil gå etter et nytt target. Kommer tross alt inn en råflott kvinne som utfordrer nå, og Erika er jo der enda. Nå er Sebbe i sitt ess igjen!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagaen skrev (3 minutter siden):

Han kommer til å erte på seg mange, det er en vrangpeis av rang! 

Enda større grunn til at han må få bli! 😄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Sebastian kan bli ufyselig neste uke om Kornelia ryker, ser for meg at han er skikkelig etter Björk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med ha julesangen «Noel» som bakgrunnsmusikken idet tvekampen var over i dag?😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anim92 skrev (4 minutter siden):

Hva skjedde med ha julesangen «Noel» som bakgrunnsmusikken idet tvekampen var over i dag?😂

Hadde We Are The Champions vært bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (37 minutter siden):

Hadde We Are The Champions vært bedre?

Haha! Neida. Jeg bare prøver å unngå julestemning i oktober😬

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (54 minutter siden):

Det nærmer seg....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (4 minutter siden):

Var så digg at Kornelia røk ut idag. Bjørk slo henne langt ned i støvlene 🥰

Enig :) blir interessant å se hvordan Sebastian blir fremover nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 minutt siden):

I dag fikk de mye godt på markedet, og de spiste jo som om de aldri hadde fått mat før. Stappet inn, haha 😂

Var litt kvalmende å se på 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så glad for at Kornelia måtte dra!! Endelig slutt på det dritkjedelige forholdet til hun og Sebastian. Men nå kan han egentlig fint reise i neste uke. Kjenner jeg er møkklei det klisset han kommer med og at tv2 gir han (og Kornelia!) så mye sendetid. Har de enda ikke fått med seg at farmen seere IKKE er interessert i noe jævla romanse piss?! Gi meg karer som Kjell, Finn og PG! Der har vi underholdning som hører med på Farmen! 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (6 minutter siden):

Er så glad for at Kornelia måtte dra!! Endelig slutt på det dritkjedelige forholdet til hun og Sebastian. Men nå kan han egentlig fint reise i neste uke. Kjenner jeg er møkklei det klisset han kommer med og at tv2 gir han (og Kornelia!) så mye sendetid. Har de enda ikke fått med seg at farmen seere IKKE er interessert i noe jævla romanse piss?! Gi meg karer som Kjell, Finn og PG! Der har vi underholdning som hører med på Farmen! 

Enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Enig!

Jeg liker liksom ikke å måtte ''hate'' deltakere så mye, men herregud så kjedelig de er! Jeg bare merker at irritasjonen har vokst og vokst og til slutt så har jeg bare spolt forbi ALLE scener med Kornelia og Sebastian sammen. Og det er så synd at det skal være slik! Vi går jo glipp av både Kornelia og Sebastian som enkelt individer! Tenk om de egentlig kunne vært underholdende å se på hadde de ikke vært klistret sammen 24/7! Viss produksjonen absolutt MÅ ha farmen-par, så syntes jeg virkelig at de må endre måten de filmer på. Kanskje bare et lite hint om at noen har noe på gang, og så etterpå ikke fokusere på de sammen, men heller filme de mer individuelt i resten av gruppa så vi får sett de gjøre NOE annet enn å bare klisse med hverandre. 

Slik som det er nå så tar jeg meg selv i å nesten ''glemme'' Carla og Bjørk for eksempel, eller Martin og Bård! Jeg vet jo at de er der og lusker rundt, men jeg ser jo de knapt! Det er sånn fem min med jobbing av ukesoppdrag og så er vi tilbake til Kornelia og Sebastian! Og så er det nye fem min med si Carla og en annen kanskje, og så er vi faen meg tilbake til Kornelius og Sebbus!

Det er i hvertfall slik det føles ut som 🤬🤭

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eva-Lena skrev (12 timer siden):

Var så digg at Kornelia røk ut idag. Bjørk slo henne langt ned i støvlene 🥰

Veldig enig. Og litt gøy at hun ble gruset så til de grader, siden hun hånflirte av Bjørks vurdering av at Bjørk hadde 80/20-sjanse til å vinne. 

Ser på teaseren for neste episode at det kommer nye deltakere inn og at de som allerede er der blir veldig overrasket. Dette har vel skjedd i samtlige sesonger, så hvor overraskende kan det være? 🤪

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (12 timer siden):

Dette 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...