Ctrl Skrevet 4. oktober 2023 #181 Del Skrevet 4. oktober 2023 Dagens episode: Spoiler Lite som skjedde helt fram til førstekjempevalget, men så kompenserte førstekjempevalget hele episoden. For førstekjempebomba ble selveste Kornelia. Hoho. Den hadde jeg ikke sett komme. Bra valg av Anders, selv om jeg hadde foretrukket at han gikk for typen hennes! Blir spennende å se hvem Kornelia velger, men jeg tipper hun går etter Erika. Sebbe tok valget fint. Men han ser vel kanskje det som en potensiell fin mulighet for å bli kvitt Kornelia slik at han kan øne seg på Erika? Jeg vet ikke. Jeg klarer ikke å sette meg inn i fuckboymentalitet. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 4. oktober 2023 #182 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ctrl skrev (På 4.10.2023 den 18.15): Dagens episode: Vis skjult innhold Lite som skjedde helt fram til førstekjempevalget, men så kompenserte førstekjempevalget hele episoden. For førstekjempebomba ble selveste Kornelia. Hoho. Den hadde jeg ikke sett komme. Bra valg av Anders, selv om jeg hadde foretrukket at han gikk for typen hennes! Blir spennende å se hvem Kornelia velger, men jeg tipper hun går etter Erika. Sebbe tok valget fint. Men han ser vel kanskje det som en potensiell fin mulighet for å bli kvitt Kornelia slik at han kan øne seg på Erika? Jeg vet ikke. Jeg klarer ikke å sette meg inn i fuckboymentalitet. Jeg er enig med deg, lite som skjedde i dag. Episoden var litt kjedelig. Jeg setter stor pris på dine evalueringer og tanker etter episodene, så ble skuffet da den var så kort. Men igjen så viser det mye om innholdet i dagens episode 😅 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 4. oktober 2023 #183 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cambria skrev (9 minutter siden): Jeg er enig med deg, lite som skjedde i dag. Episoden var litt kjedelig. Jeg setter stor pris på dine evalueringer og tanker etter episodene, så ble skuffet da den var så kort. Men igjen så viser det mye om innholdet i dagens episode 😅 Åh. Tusen takk. Det var snilt sagt. Ikke ofte man hører slikt, så setter pris på kommentaren din! 😊 Jeg rambler bare i vei, nesten som det er utrolig at du/dere gidder å lese alt 😅 Ja, episoden i dag var så tam at jeg vurderte å la være å skrive. Men så kom førstekjempevalget. Valget kom som et lite sjokk. Trodde ikke Anders hadde dét i seg. Men han overrasker stadig. Faktisk har jeg sans for han. Frisk type! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 4. oktober 2023 #184 Del Skrevet 4. oktober 2023 Anders er min nye favoritt der inne, men kanskje en smule for politisk korrekt😅 Ellers synes jeg det var et fint og ærlig førstekjempevalg, helt uten taktiske baktanker - kanskje litt FOR lite taktiske baktanker i og med at sjansen nok er stor for at han ender opp som førstekjempe selv hvis Kornelia ryker og velger Sebastian til storbonde (hvis det ikke er neste uke den nye tvisten kommer- at det IKKE skal velges noen storbonde, men at det er alle mot alle). Ellers bader de veldig lite til å bo så nærme sjøen? Synes det har vært mye mer bading i tidligere sesonger, uten noen større betydning som sådan😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuDer Skrevet 5. oktober 2023 #185 Del Skrevet 5. oktober 2023 Glad ikke Morten ble valgt, fin han. Overasket at ikke Sebastian ble førstekjempe. Syns det var helt på sin plass at Cornelia ble valgt hun har tatt sin rolle fra første dag med Sebastian og det blir hennes fall🤗 Så får vi se hva se hva Sebastian flørter rundt med dersom Cornelia må ut, det har han jo allerede ymtet om😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 5. oktober 2023 #186 Del Skrevet 5. oktober 2023 Blekkulfina skrev (11 timer siden): Anders er min nye favoritt der inne, men kanskje en smule for politisk korrekt😅 Ellers synes jeg det var et fint og ærlig førstekjempevalg, helt uten taktiske baktanker - kanskje litt FOR lite taktiske baktanker i og med at sjansen nok er stor for at han ender opp som førstekjempe selv hvis Kornelia ryker og velger Sebastian til storbonde (hvis det ikke er neste uke den nye tvisten kommer- at det IKKE skal velges noen storbonde, men at det er alle mot alle). Ellers bader de veldig lite til å bo så nærme sjøen? Synes det har vært mye mer bading i tidligere sesonger, uten noen større betydning som sådan😅 Jeg syntes det generelt er lite historie i denne sesongen? Jeg som faktisk et fra det blide sørlandet/Kristiansand og vokst opp med sjøen, kunne tenkt meg litt mer historie om plassen og tiden fra før i tiden. Mulig det har noe med bytting av programleder. Jeg likte best GGG (Gaute Gøtta Grav jeg😄) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 5. oktober 2023 #187 Del Skrevet 5. oktober 2023 HuDer skrev (6 timer siden): Glad ikke Morten ble valgt, fin han. Overasket at ikke Sebastian ble førstekjempe. Syns det var helt på sin plass at Cornelia ble valgt hun har tatt sin rolle fra første dag med Sebastian og det blir hennes fall🤗 Så får vi se hva se hva Sebastian flørter rundt med dersom Cornelia må ut, det har han jo allerede ymtet om😂😂 Jeg tenkte det samme. Tror Erica blir hans nye flørt;) Rart ikke Cornelia er mer sjalu😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 5. oktober 2023 #188 Del Skrevet 5. oktober 2023 29_j skrev (2 timer siden): Jeg syntes det generelt er lite historie i denne sesongen? Jeg som faktisk et fra det blide sørlandet/Kristiansand og vokst opp med sjøen, kunne tenkt meg litt mer historie om plassen og tiden fra før i tiden. Mulig det har noe med bytting av programleder. Jeg likte best GGG (Gaute Gøtta Grav jeg😄) Ja, mye mindre av det også, tror det skyldes at de har kortet ned onsdagsepisoden litt. Var det ikke to deler på onsdager før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
29_j Skrevet 5. oktober 2023 #189 Del Skrevet 5. oktober 2023 Blekkulfina skrev (37 minutter siden): Ja, mye mindre av det også, tror det skyldes at de har kortet ned onsdagsepisoden litt. Var det ikke to deler på onsdager før? Jo det var det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 5. oktober 2023 #190 Del Skrevet 5. oktober 2023 Blekkulfina skrev (15 timer siden): Ellers bader de veldig lite til å bo så nærme sjøen? Synes det har vært mye mer bading i tidligere sesonger, uten noen større betydning som sådan😅 Enig! Skuffende lite bading i år! ☀️👙🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 5. oktober 2023 #191 Del Skrevet 5. oktober 2023 Blekkulfina skrev (21 timer siden): Anders er min nye favoritt der inne, men kanskje en smule for politisk korrekt😅 Ellers synes jeg det var et fint og ærlig førstekjempevalg, helt uten taktiske baktanker - kanskje litt FOR lite taktiske baktanker i og med at sjansen nok er stor for at han ender opp som førstekjempe selv hvis Kornelia ryker og velger Sebastian til storbonde (hvis det ikke er neste uke den nye tvisten kommer- at det IKKE skal velges noen storbonde, men at det er alle mot alle). Ellers bader de veldig lite til å bo så nærme sjøen? Synes det har vært mye mer bading i tidligere sesonger, uten noen større betydning som sådan😅 Mye brennmaneter tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. oktober 2023 #192 Del Skrevet 6. oktober 2023 Når han har sjansen og kan få ut en av de største konkurrentene så velger han Kornelia på grunnlag av hans egen trivsel. De skal bare være der noen få uker, ikke åresvis. Vil han ikke vinne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 6. oktober 2023 #193 Del Skrevet 6. oktober 2023 8 hours ago, Djungelvrål said: Når han har sjansen og kan få ut en av de største konkurrentene så velger han Kornelia på grunnlag av hans egen trivsel. De skal bare være der noen få uker, ikke åresvis. Vil han ikke vinne? Min opplevelse av å se på Farmen er at de fleste tenker altfor lite på konkurranse, men mer "hva lagånden mener". Akkurat i dette tilfellet har han valgt helt selv, virker det som. Han ser ut til å være veldig opptatt av trivsel og ønsker ett nærmere bekjentskap med Sebastian. Men taktisk vil jeg ikke si at det er... Synes generelt folk er dårlig til å tenke konkurranse inne på farmen. Sånn som forrige uke, istedenfor at Yassin driver med bortforklaringer som han gjorde., så er svaret "Du er min største konkurrent, derfor". 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 6. oktober 2023 #194 Del Skrevet 6. oktober 2023 For en konfliktsky type må det jo være mye "enklere" å velge ut i fra konkurranse som jo er en helt plausibel grunn, enn å velge ut i fra hvem man ikke kommer overens med eller ikke ønsker å bli bedre kjent med. Spesielt når det ikke har skjedd noe eller er noen spes grunn til at du ikke går overens med vedkommende. Når det er sakt så er jo Kornelia og Sebastian kommet såpass nær der inne at de sånn sett kan bli en farlig allianse. Og personlig hadde jeg blitt helt sprø av at de henger og slenger på hverandre 24/7. Men for storbondens del måtte det da være mye smartere å velge Sebastian? Han kan jo ikke være såå mye mer interessant å bli kjent med enn Kornelia heller?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 Forfatter #195 Del Skrevet 7. oktober 2023 Fornøyd med førstekjempe valget, jeg er så lei av alt det romanse tullet. Håper hun ryker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober 2023 Forfatter #196 Del Skrevet 8. oktober 2023 Sesongens utfordrere. https://www.tv2.no/underholdning/farmen/nrk-kjendis-flytter-inn-pa-farmen/16097893/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 8. oktober 2023 #197 Del Skrevet 8. oktober 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Sesongens utfordrere. https://www.tv2.no/underholdning/farmen/nrk-kjendis-flytter-inn-pa-farmen/16097893/ Jeg skjønner ikke hvorfor Charlotte og Bent Inge måtte pakke sekken og forlate Farmen i tidenes mest svindlerske tvist i uke 2, særlig siden det ikke har blitt fulgt opp på annet vis og fordi dette hittil har vært den eneste tvisten, og jeg blir da provosert på deres vegne når jeg ser at det kommer utfordrere rett inn. Og hvorfor skal utfordrere vandre rett inn på Farmen sånn uten videre? Det er jo rart siden man har Torpet der deltakere konkurrerer om å få komme inn på Farmen. Utfordrerne skulle gått inn på Torpet først, og så prøvd å spille seg inn på Farmen på lik linje med Torpet-deltakere. Produksjonen kunne fått Torpet til å bli noe mer enn en venteplass slik det er i dag. Kanskje Torpet kunne blitt en storslagen "kampplass" med deltakerdrypp ut og inn fra "alle" kanter, der de kjempet om både tilværelsen på Torpet og sporadiske innrykk til Farmen. Perfekt siden konseptet er "kampen om tilværelsen" og har blitt kjønnsnøytral. Torpet kunne så blitt til et 20-minuttersprogram som ble sendt på TV rett etter Farmen hver gang. Hadde det blitt gjort slik så hadde tvisten rundt Charlotte og Bent Inge gitt mer mening, og det kunne kommet flere slike tvister iløpet av sesongen bare for å fyre opp konseptet om "kampen om tilværelsen" med Torpet som "kampplass". 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober 2023 Forfatter #198 Del Skrevet 8. oktober 2023 Ctrl skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor Charlotte og Bent Inge måtte pakke sekken og forlate Farmen i tidenes mest svindlerske tvist i uke 2, særlig siden det ikke har blitt fulgt opp på annet vis og fordi dette hittil har vært den eneste tvisten, og jeg blir da provosert på deres vegne når jeg ser at det kommer utfordrere rett inn. Og hvorfor skal utfordrere vandre rett inn på Farmen sånn uten videre? Det er jo rart siden man har Torpet der deltakere konkurrerer om å få komme inn på Farmen. Utfordrerne skulle gått inn på Torpet først, og så prøvd å spille seg inn på Farmen på lik linje med Torpet-deltakere. Produksjonen kunne fått Torpet til å bli noe mer enn en venteplass slik det er i dag. Kanskje Torpet kunne blitt en storslagen "kampplass" med deltakerdrypp ut og inn fra "alle" kanter, der de kjempet om både tilværelsen på Torpet og sporadiske innrykk til Farmen. Perfekt siden konseptet er "kampen om tilværelsen" og har blitt kjønnsnøytral. Torpet kunne så blitt til et 20-minuttersprogram som ble sendt på TV rett etter Farmen hver gang. Hadde det blitt gjort slik så hadde tvisten rundt Charlotte og Bent Inge gitt mer mening, og det kunne kommet flere slike tvister iløpet av sesongen bare for å fyre opp konseptet om "kampen om tilværelsen" med Torpet som "kampplass". Utfordreren som ikke kommer inn kommer på Torpet da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober 2023 Forfatter #199 Del Skrevet 8. oktober 2023 Håper han Arvid får bli, virker mer interessant enn de to andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 8. oktober 2023 #200 Del Skrevet 8. oktober 2023 Den var ganske heftig den tvekampen i øksekast mellom Bård og PG. Kult hvordan siste kast avgjorde som kunne gått begge veier. Først gjorde PG det bra, så tok Bård innpå og så traff med toppen på øksen på begge sider og midt på. Trenger flere slike øksekastkamper. Er en populær gren så blir vel flere utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå