Rosalilje84 Skrevet 30. august 2023 #581 Del Skrevet 30. august 2023 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Prøv å legge ut en profil på Tinder der du søker en mann å ligge med. Og se hva som skjer. Du vil få øye på noe rart. De fleste damer vil ikke ha engangsligg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 30. august 2023 #582 Del Skrevet 30. august 2023 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): De fleste damer vil ikke ha engangsligg. Det var ikke påstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 30. august 2023 #583 Del Skrevet 30. august 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Det var ikke påstanden. Påstanden var at kvinnene HAR køer av menn som vil ha sex med dem, ikke at de KUNNE ha hatt det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 30. august 2023 #584 Del Skrevet 30. august 2023 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Påstanden var at kvinnene HAR køer av menn som vil ha sex med dem, ikke at de KUNNE ha hatt det. Det har de også. Om de til enhver tid ser køen er en helt annen sak. Den er der uansett. Og nei, jeg gidder ikke kverulering din idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 30. august 2023 #585 Del Skrevet 30. august 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Det har de også. Om de til enhver tid ser køen er en helt annen sak. Den er der uansett. Og nei, jeg gidder ikke kverulering din idag. Jeg har aldri opplevd noen kø. Kjenner heller ingen som har hatt noen kø. Sorry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 30. august 2023 #586 Del Skrevet 30. august 2023 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Det har de også. Om de til enhver tid ser køen er en helt annen sak. Den er der uansett. Og nei, jeg gidder ikke kverulering din idag. Om du ikke orker kverulering, ikke påstå store ting du ikke kan vite. Det er ingen kø til meg, du tar totalt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 30. august 2023 #587 Del Skrevet 30. august 2023 Rosalilje84 skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri opplevd noen kø. Kjenner heller ingen som har hatt noen kø. Sorry. Rosakatt skrev (Akkurat nå): Om du ikke orker kverulering, ikke påstå store ting du ikke kan vite. Det er ingen kø til meg, du tar totalt feil. Og nå har dere fått vite hvor dere kan se etter den. Kom tilbake når dere har sett etter. Debatt avsluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 30. august 2023 #588 Del Skrevet 30. august 2023 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Og nå har dere fått vite hvor dere kan se etter den. Kom tilbake når dere har sett etter. Debatt avsluttet. Nei det er den ikke, du tar feil. Det er absolutt ingen kø, har ikke opplevd det, kom å se selv om du må. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 30. august 2023 #589 Del Skrevet 30. august 2023 ClausSaus skrev (4 minutter siden): Og nå har dere fått vite hvor dere kan se etter den. Kom tilbake når dere har sett etter. Debatt avsluttet. Jeg har vært på Tinder. Ingen kø, gitt. Heller ikke på byen eller andre steder. Ikke at jeg trenger den, da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #590 Del Skrevet 30. august 2023 Kanskje ikke kø akkurat, maks 2-3 stykker som venter om gangen. Alle får riktignok ikke service, er jo ikke et ludder heller. Anonymkode: 14183...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 30. august 2023 #591 Del Skrevet 30. august 2023 Rosakatt skrev (5 timer siden): Nei det er den ikke, du tar feil. Det er absolutt ingen kø, har ikke opplevd det, kom å se selv om du må. Han sliter med å godta at ikke alle menn ser så å si alle kvinner som sexobjekter de vil pule. Og at ikke alle damer oppfører seg slik at de blir sett på som sexobjekter av alle menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 30. august 2023 #592 Del Skrevet 30. august 2023 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Han sliter med å godta at ikke alle menn ser så å si alle kvinner som sexobjekter de vil pule. Og at ikke alle damer oppfører seg slik at de blir sett på som sexobjekter av alle menn. Ja, vet ikke hvorfor. Kan ikke si sikkert, men tror ikke Claus selv heller tenner på alle kvinner. Liker ikke at det blir oppfattet så lett å være kvinne romantisk. Nå forstår jeg det ikke er lett å være en mann heller, men kunne ønske det ble mindre overdrivelser av realiteten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 30. august 2023 #593 Del Skrevet 30. august 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Ja, vet ikke hvorfor. Kan ikke si sikkert, men tror ikke Claus selv heller tenner på alle kvinner. Liker ikke at det blir oppfattet så lett å være kvinne romantisk. Nå forstår jeg det ikke er lett å være en mann heller, men kunne ønske det ble mindre overdrivelser av realiteten. Han tenner jo ikke på stygge, tjukke og feminister. Så da er man ganske trygg for "kø" av sexhungrige menn a la ham hvis man tilhører en av disse kategoriene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #594 Del Skrevet 30. august 2023 ClausSaus skrev (6 timer siden): Og nå har dere fått vite hvor dere kan se etter den. Kom tilbake når dere har sett etter. Debatt avsluttet. 😄 Mr. Knowitall har talt. Anonymkode: 487b2...228 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 30. august 2023 #595 Del Skrevet 30. august 2023 ClausSaus skrev (6 timer siden): Nå fjaser du fælt. For det første har jeg knapt sett en video av Andrew Tate. Jeg kan bokstavelig talt ikke redegjøre for hva fyren påstår. Og ikke er jeg spesielt interessert heller – det lille har har sett var ikke videre imponerende. For det andre står det aldeles utmerket til med både magen og bankkontoen min. Du trenger ikke bekymre deg. Og for det tredje må du gjerne gjemme deg bak floskler som "trygg på seg selv", hvis det er dette du trenger. Men her er saken: Gudene må vite hvor mange menn det er der ute som går rundt med "trygg på seg selv"-diplomet sitt i lomma, enn så lenge lykkelig uvitende om hva dama og kjekke nysingle Håvard fra salgsavdelingen driver på med. Selvsagt fint å være "trygg på seg selv", men i et forhold skal du også være trygg på ei som menn står i kø for å få anledning til å ligge med. Og hvis du som mann har "muligheter" men velger å gå for en "slut" (siden du nå velger å bruke dette ordet), da har du bare deg selv å takke den dagen du oppdager at lille Emil ikke var din likevel. Sorry, damen: Jeg har sett for mye dritt fra kvinner til å kjøpe sånt pisspreik som det du serverer. Men her glemmer du jo helt mitt tidligere poeng med at jeg har mindre (faktisk ingenting) behov for å gjøre noe med noen andre nå, fordi jeg fikk "rast fra meg" før jeg slo meg til ro. Jeg går ikke rundt og undrer meg over om kanskje gresset er grønnere på den andre siden, for jeg har vært der - og vet at det er det ikke. Hvorfor tenker du at en kvinne som har hatt seksuelle relasjoner i tidligere forhold eller som singel, vil ha behov for seksuelle relasjoner med andre menn når hun er i et seriøst forhold? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 31. august 2023 #596 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) MariaIsabel skrev (14 timer siden): Men her glemmer du jo helt mitt tidligere poeng med at jeg har mindre (faktisk ingenting) behov for å gjøre noe med noen andre nå, fordi jeg fikk "rast fra meg" før jeg slo meg til ro. Jeg går ikke rundt og undrer meg over om kanskje gresset er grønnere på den andre siden, for jeg har vært der - og vet at det er det ikke. Hvorfor tenker du at en kvinne som har hatt seksuelle relasjoner i tidligere forhold eller som singel, vil ha behov for seksuelle relasjoner med andre menn når hun er i et seriøst forhold? Det er ikke "en kvinne som har hatt seksuelle relasjoner i tidligere forhold eller som singel" jeg snakker om. Det er dem som… hva skal vi si… ligger langt i motsatt ende av fordelingskurven enn jomfruene. Dem som ikke vet hvor mange de har ligget med, og ikke er i nærheten av å huske navnene deres. For har en kvinne den innstillingen til å ha sex med noen, da kan selvsagt de menn som vil spille russisk rulett med henne som revolver. Men da har de også seg selv å takke hvis det smeller. Det er røde flagg jeg snakker om. Endret 31. august 2023 av ClausSaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 31. august 2023 #597 Del Skrevet 31. august 2023 ClausSaus skrev (3 minutter siden): Det er ikke "en kvinne som har hatt seksuelle relasjoner i tidligere forhold eller som singel" jeg snakker om. Det er dem som… hva skal vi si… ligger langt i motsatt ende av fordelingskurven enn jomfruene. For har en kvinne den innstillingen til å ha sex med noen, da kan selvsagt de menn som vil spille russisk rulett med henne som revolver. Men da har de også seg selv å takke hvis det smeller. Det er røde flagg jeg snakker om. Vel, min "bodycount" ligger på rundt 50, og mannens på over 100. Går utifra at du regner det som langt nok i motsatt ende av jomfruene? Likevel er det ingen av oss som har noe som helst interesse for å ha sex med andre nå. Hvorfor det? Jo, nettopp fordi vi har vært nok rundt til at vi kan si oss ferdig med den delen av livet uten å føle vi har gått glipp av noe. De vi kjenner som kun har noen få tidligere partnere derimot, ser på andre menn/kvinner, fantaserer om andre, og har en smule panikk for å slå seg helt til ro med nåværende partner, fordi de ikke har nok erfaringer med andre til å føle seg ferdig. De stresser over å aldri skulle få oppleve trekant f.eks. Både jeg og mannen har opplevd både trekant, firkant osv, flere ganger. I forhold rundt oss der det er skjevfordelt (den ene har få tidligere partnere, imens den andre har mange), snakker de aldri om det, og det blir en elefant i rommet. Jeg og mannen kan uten problemer snakke om tidligere erfaringer, fordi vi begge har opplevd en del. Igjen, hvorfor mener du at en kvinne som har "den innstillingen til å ha sex med noen" når hun er singel, fremdeles vil ha den når hun er i et seriøst forhold? De fleste av oss oppfører oss annerledes på flere punkter når vi er single vs når vi er i et seriøst forhold. Hva mener du forøvrig om en mann som er "i motsatt ende fra jomfruene"? Er han like mye et rødt flagg, eller er det likt? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 31. august 2023 #598 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) MariaIsabel skrev (4 minutter siden): Vel, min "bodycount" ligger på rundt 50, og mannens på over 100. Går utifra at du regner det som langt nok i motsatt ende av jomfruene? Likevel er det ingen av oss som har noe som helst interesse for å ha sex med andre nå. Hvorfor det? Jo, nettopp fordi vi har vært nok rundt til at vi kan si oss ferdig med den delen av livet uten å føle vi har gått glipp av noe. De vi kjenner som kun har noen få tidligere partnere derimot, ser på andre menn/kvinner, fantaserer om andre, og har en smule panikk for å slå seg helt til ro med nåværende partner, fordi de ikke har nok erfaringer med andre til å føle seg ferdig. De stresser over å aldri skulle få oppleve trekant f.eks. Både jeg og mannen har opplevd både trekant, firkant osv, flere ganger. I forhold rundt oss der det er skjevfordelt (den ene har få tidligere partnere, imens den andre har mange), snakker de aldri om det, og det blir en elefant i rommet. Jeg og mannen kan uten problemer snakke om tidligere erfaringer, fordi vi begge har opplevd en del. Igjen, hvorfor mener du at en kvinne som har "den innstillingen til å ha sex med noen" når hun er singel, fremdeles vil ha den når hun er i et seriøst forhold? De fleste av oss oppfører oss annerledes på flere punkter når vi er single vs når vi er i et seriøst forhold. Hva mener du forøvrig om en mann som er "i motsatt ende fra jomfruene"? Er han like mye et rødt flagg, eller er det likt? Er ikke slik det fungerer. Du skal lete lenge etter en kvinne i midten av 20-årene som ikke hadde kunnet få en "bodycount" på 50 om hun ønsket det. Men de aller fleste har likevel ikke det. For det er nemlig et spørsmål om å ville eller ikke. Det er der forskjellen ligger. Endret 31. august 2023 av ClausSaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 31. august 2023 #599 Del Skrevet 31. august 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Er ikke slik det fungerer. Du skal lete lenge etter en kvinne i midten av 20-årene som ikke hadde kunnet få en "bodycount" på 50 om hun ønsket det. Men de aller fleste har likevel ikke det. For det er nemlig et spørsmål om å ville eller ikke. Det er der forskjellen ligger. Du svarer fremdeles ikke på noe av det jeg spør om ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 31. august 2023 #600 Del Skrevet 31. august 2023 MariaIsabel skrev (Akkurat nå): Du svarer fremdeles ikke på noe av det jeg spør om ... Det var det jeg gjorde. Hun har demonstrert en holdning til å ha sex med menn "over en lav sko" som gjør henne til et risikoprosjekt. Den holdningen er ikke en risiko verdt å ta. Om hun kommer til å ha seg med andre bak ryggen din er det ingen som vet. Men hvorfor ta sjansen? Det er da ingen mangel på single damer der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå