Gå til innhold

Mulig i det hele tatt å finne en jente som er jomfru?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rart det der med sans for kvalitet ..  Jeg kunne aldri ha tenkt meg en mannlig jomfru. 
En vil jo ha profesjonalitet  

Anonymkode: 84d8b...2a3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommer91 skrev (28 minutter siden):

Menn bryr seg om kvinnens fortid. Kvinner bryr seg om mannens fremtid.

Det som er vesentlig angående fortid, for begge, er om fortiden formet dem til mennesker som passer godt nok sammen angående å kunne kommunisere godt, forstå hverandre og ha landet i like nok verdier til at man er kompatible. Hva det innebærer er ulikt for ulike mennesker og par. Angående fremtid er det nok vesentlig for begge to at den er felles og mot felles prioriteringer og mål for at det skal kunne bli en felles fremtid. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Damer som forsørger seg sjæl bryr seg lite om mannens framtid.

Anonymkode: d05b3...b13

Sant nok. Og menn som ikke trenger å forplikte seg bryr seg lite om kvinnens fortid. Perfect match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Damer som forsørger seg sjæl bryr seg lite om mannens framtid.

Så hva skal kvinner som bor alene liksom gjøre? Noen må jo betale regninger, skal vi ikke spise? 

Høres ut som om du ikke bryr deg om at vi hele tatt lever med denne tankegangen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (4 minutter siden):

Sant nok. Og menn som ikke trenger å forplikte seg bryr seg lite om kvinnens fortid. Perfect match.

Nå har du drukket en kald pils for mye, er du enig i at damer som forsøker seg selv ikke bryr seg om menns fremtid? Hvorfor? Hvordan skal de ellers overleve? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (3 minutter siden):

Så hva skal kvinner som bor alene liksom gjøre? Noen må jo betale regninger, skal vi ikke spise? 

Høres ut som om du ikke bryr deg om at vi hele tatt lever med denne tankegangen 

Jeg mente at kvinner med egen inntekt ikke ser på en mann som en investering, altså at inntekten hans ikke har så stor effekt på mitt liv, siden jeg forsørger meg selv.

Det var ment som et svar til tullingen som skrev at menn så på kvinners fortid og kvinner på menns fortid.

Jeg har egne penger, og derfor er mannens fremtid bare av middels betydning. Fortiden hans er i grunnen viktigere for meg, og den er..plettfri. Mer plettfri enn min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mente at kvinner med egen inntekt ikke ser på en mann som en investering, altså at inntekten hans ikke har så stor effekt på mitt liv, siden jeg forsørger meg selv.

Det var ment som et svar til tullingen som skrev at menn så på kvinners fortid og kvinner på menns fortid.

Jeg har egne penger, og derfor er mannens fremtid bare av middels betydning. Fortiden hans er i grunnen viktigere for meg, og den er..plettfri. Mer plettfri enn min.

Kvinner angivelig så på menns framtid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (33 minutter siden):

Nå har du drukket en kald pils for mye, er du enig i at damer som forsøker seg selv ikke bryr seg om menns fremtid? Hvorfor? Hvordan skal de ellers overleve? 

Hvorfor skulle jeg bry meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (56 minutter siden):

Jeg vet nå ikke ... Ekteskap skal vel være forpliktende nok, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 1.21):

Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig.

Anonymkode: 7b20a...4ac

En jomfru kan du vel alltids finne. Alle er jo det før de debuterer seksuelt.

Men om jomfrustatusen er det som gjør noen til en god kvinne i dine øyne, så har du jo et meget dårlig utgangspunkt for å inngå et varig forhold med noen. Du sier jo egentlig at du ikke har noen andre preferanser enn at kjønnsorganet hennes skal være uberørt av andre menn

Også spesielt å omtale noen som at de har blitt «brukt på fritiden». Tror ingen kvinne ved sine fulle fem vil innlate seg med noen med slike holdninger.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (14 minutter siden):

En jomfru kan du vel alltids finne. Alle er jo det før de debuterer seksuelt.

Men om jomfrustatusen er det som gjør noen til en god kvinne i dine øyne, så har du jo et meget dårlig utgangspunkt for å inngå et varig forhold med noen. Du sier jo egentlig at du ikke har noen andre preferanser enn at kjønnsorganet hennes skal være uberørt av andre menn

Også spesielt å omtale noen som at de har blitt «brukt på fritiden». Tror ingen kvinne ved sine fulle fem vil innlate seg med noen med slike holdninger.

Det siste er bare google translate igjen. Dette er jo åpenbart oversatt, teksten er ikke opprinnelig norsk.

Anonymkode: cb9bd...dfa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (59 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg bry meg?

Jeg vet ikke 😅 Du bryr deg ikke om du ikke føler for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ahaa, ser den, sannt. Og jeg er enig og tenker det er bra å ikke se på noen som en investering. Selv om noen misforstår den, å tenker vi da ikke vil se på dem som en viktig person å dele livet med om vi skulle forelske oss i en mann, men det stemmer jo ikke. For alle hvertfall. 

Ser på menns fortid, vet ikke hvorfor det spres at vi ikke gjør det? Sier ikke at alle gjør det, men noen ting må da bety noe? Det sier jo litt om hvem noen er, men sier ikke at det stenger dem inne til å ikke endre seg da, eller ønske noe annet enn det de hadde før. Selv om det definitivt er ting man burde passe på, som vold. 

Ser du etter noen med mer plettfri fortid enn du selv har, eller har du en mann med mer plettfri fortid? Protesterer ikke mot noe, bare forsto ikke den setningen, beklager. 

Endret av Rosakatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 1.21):

hun har allerede blitt brukt på fritiden

Så det er greit i arbeidstiden altså?

Anonymkode: 0749c...4ec

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/22/2023 at 1:24 AM, AnonymBruker said:

Det kan de fleste kvinner si om de fleste menn også. 🤷‍♂️

Anonymkode: 47041...8cc

De fleste menn får seg ingenting. Selv en 3/10 dame kan få ligg hvis hun går på byen, men en penere dude må jobbe godt for å få seg noe. 🙃

Anonymkode: 04671...145

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (På 25.8.2023 den 23.07):

Her må du nesten utdype relevansen. Som sagt har jeg en mann de fleste kvinner vil ha - det var et punkt i seg selv, ikke en konklusjon av at han er 196. 

Det er alltid noen som vinner i Lotto.

Det forandrer ikke det faktum at Lotto generelt er en veldig dårlig investering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MariaIsabel skrev (På 25.8.2023 den 21.49):

Jeg tenker nå ihvertfall at man ikke bør behandle romantiske og vennskapelige relasjoner på samme måte som en business-relasjon, eller andre tilfeller der man åpenbart må ta fortid med i betraktning, som når man skal ta lån f.eks - da er betalingshistorikk vesentlig - likevel slettes betalingsanmerkninger når man har gjort opp, så det er ikke slik at en feil henger ved deg hele livet. Samme i straffesammenheng. Der er også historikk relevant, men det meste foreldes etterhvert.

Tanken om å behandle slike relasjoner på samme måte kommer kanskje av de utallige Andrew Tate videoene du garantert har sett på repeat for å overbevise deg selv om at du er guds gave til kvinnen, samtidig som magen er slapp og kontoen tom.

Var det virkelig det beste eksemplet du kunne komme på? Om legen har studert handler da ikke om fortid, men om kunnskap. 

De fleste kvinner som har ligget rundt, ønsker ikke noen ny start, gjenfødt som dydig. Hvorfor skulle vi ønske det? For å kunne få en drittsekk som anser oss som en eiendel de skal bruke? Nei takk, jeg tar heller slut-stemplet og en mann som er trygg nok på seg selv til å takle det.

Nå fjaser du fælt.

For det første har jeg knapt sett en video av Andrew Tate. Jeg kan bokstavelig talt ikke redegjøre for hva fyren påstår. Og ikke er jeg spesielt interessert heller – det lille har har sett var ikke videre imponerende.

For det andre står det aldeles utmerket til med både magen og bankkontoen min. Du trenger ikke bekymre deg.

Og for det tredje må du gjerne gjemme deg bak floskler som "trygg på seg selv", hvis det er dette du trenger.

Men her er saken:

Gudene må vite hvor mange menn det er der ute som går rundt med "trygg på seg selv"-diplomet sitt i lomma, enn så lenge lykkelig uvitende om hva dama og kjekke nysingle Håvard fra salgsavdelingen driver på med.

Selvsagt fint å være "trygg på seg selv", men i et forhold skal du også være trygg på ei som menn står i kø for å få anledning til å ligge med.

Og hvis du som mann har "muligheter" men velger å gå for en "slut" (siden du nå velger å bruke dette ordet), da har du bare deg selv å takke den dagen du oppdager at lille Emil ikke var din likevel.

Sorry, damen: Jeg har sett for mye dritt fra kvinner til å kjøpe sånt pisspreik som det du serverer.

Endret av ClausSaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 17.04):

De fleste menn får seg ingenting. Selv en 3/10 dame kan få ligg hvis hun går på byen, men en penere dude må jobbe godt for å få seg noe. 🙃

Anonymkode: 04671...145

Damer flest er ikke interessert i et "medlidenhets" engangssex i fylla. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Nå fjaset du fælt.

For det første har jeg knapt sett en video av Andrew Tate. Jeg kan bokstavelig talt ikke redegjøre for hva fyren påstår. Og ikke er jeg spesielt interessert heller – det lille har har sett var ikke videre imponerende.

For det andre står det aldeles utmerket til med både magen og bankkontoen min. Du trenger ikke bekymre deg.

Og for det tredje må du gjerne gjemme deg bak floskler som "trygg på seg selv", hvis det er dette du trenger.

Men her er saken:

Gudene må vite hvor mange menn det er der ute som går rundt med "trygg på seg selv"-diplomet sitt i lomma, enn så lenge lykkelig uvitende om hva dama kjekke nysingle Håvard fra salgsavdelingen driver på med.

Selvsagt fint å være "trygg på seg selv", men i et forhold skal du også være trygg på ei som menn står i kø for å få anledning til å ligge med.

Og hvis du som mann har "muligheter" men velger å gå for en "slut" (siden du nå velger å bruke dette ordet), da har du bare deg selv å takke den dagen du oppdager at lille Emil ikke var din likevel.

Sorry, damen: Jeg har sett for mye dritt fra kvinner til å kjøpe sånt pisspreik som det du serverer.

De fleste kvinner har ingen køer av menn som vil ligge med dem anyday. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

De fleste kvinner har ingen køer av menn som vil ligge med dem anyday. 

Prøv å legge ut en profil på Tinder der du søker en mann å ligge med. Og se hva som skjer. Du vil få øye på noe rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...