Rosakatt Skrevet 25. august 2023 #541 Del Skrevet 25. august 2023 (endret) Thanos skrev (På 25.8.2023 den 14.45): Trist du har opplevd dette. Og slikt forvirrer menn for å være ærlig. For hvorfor var det ikke harmløst for deg? (Du trenger ikke svare altså) for du beskriver mannen som både snill og som stoppet når du ba om det. For å ombestemme seg er jo greit. Man kan få gale vibber underveis. Men når han lytter til deg og stopper, burde jo slikt være uproblematisk? Ikke ment som kritikk, jeg genuint lurer. Jeg sliter så med å forstå hvorfor noe slikt kan vekke så sterke følser, med mindre det er overgrepshistorikk inne i bildet selvsagt. Jeg tenker sånn objektivt sett om man setter til side følser. Om man hever seg opp og ser på følsene litt "utenifra", så kan man oppdage at "oi hvorfor følte jeg dette så sterkt egentlig? Fikk jeg varige traumer?" Følser er jo faktisk bare følser Tross alt. De kan ikke skade deg med mindre du tillater det selv ved å dvele i følsene dine. Det du føler så sterkt idag kan føles helt annerledes imorgen. Derfor er ikke menn flest så opptatt av følser fra naturens side. Og derfor sliter også så mange med å forstå seg på kvinner som venter med sex til tross for at det er åpenbare følser også fra hennes side. For er følsene der for hverandre, er det naturlig også at lysten til hverandre også er der. Og hvorfor da vente? Er det forståelig for dere at menn blir frustrerte på dette? . Endret 26. august 2023 av Rosakatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 25. august 2023 #542 Del Skrevet 25. august 2023 (endret) Valentin skrev (32 minutter siden): Se på hjernen. Kvinner skiller ut oxycontin under sex. nå trenger man ikke det? Har du sett tallene? 1.4, 45, 1/3 2/3. stadig flere land går vekk fra dollaren. Vesten vil kollapse innen 25 år pga det vi driver med. Samtidig så tallene på høyere utdanning så vil 50% kvinner i 2030 ikke klare å finne en partner for langvarig forhold. Dvs de får sex, men ikke forhold på sine eldre dager. Det kan være klokt å tenke 50 år frem i tid, men alt dette skal jeg ikke ta nå. jeg ser det på nesten samtlige rundt meg. Kvinnene klarer ikke finne menn og ha et forhold som varer i 20-30 år. Noen vil påstå de liker å være single, men det er ofte pga svært mange menn er useriøse. Vesten består av svake menn og dårlige kvinner. Det er sikkert fun her og nå. Spørsmålet eller regningen for det hele kommer når Asia blir der økonomien blomstrer og vi faller fra 3-4 plass og ned på 7-8. dette er komplisert. uansett så er det naivt å lete etter en jomfru som TS snakker om. For min del så gidder jeg ikke putte en ring på fingeren til ei jente med f eks 8-10 partnere. At hun har hatt et langvarig forhold på 6-8 år f eks og kanskje 4-5 partnere tidligere, null stress. Medianen er 7.5. Alle jentene jeg vet om som har hvert promiskuøse sliter med å finne menn som ikke bare stikker. Dvs som forplikter seg. Å de som er mer stabile driver å gifter seg. Jeg kjenner folk i alle slags miljøer. giftemål er hovedsakelig til for kvinner. Når mannen måtte stå for ordene sine. Se hvem som tjener mest på det hovedsakelig. Og ja jeg kjenner damer hvor de har kapitalen og mannen ikke nåla i veggen å har sånn pakt sak pga det er snakk om hundrevis av millioner i forskjell. kvinner er emosjonelt knyttet til mannen for å ha sex. En mann kan putte kølla inn hvor som helst. Derfor når menn sto for ordene sine så betød det noe å gifte seg. I dag står ikke folk for ordene sine. Å det medfører kostnadsøkningen f eks vi ser i samfunnet. Man mangler ganske tallforståelse for å ikke se hvordan samfunnet har utviklet seg på noen få tiår. Fremover så vil velferden rakne før Oljefondet er borte i 2035-2040. Dette er matematikk. På 5 år har de med minst fått redusert kjøpekraften sin med 50% som følge av kulturen. Alt henger sammen og det hele startet på 70 tallet. De fleste er heller ikke klar over de tre undergrenene i f eks feminisme. Mange kvinner oppfører seg som menn osv. man er ganske naiv om man ikke klarer å se på fortiden, nåtiden å tror dette vil vare. For vesten vakler. De er der Romerriket var før dets kollaps. I en verden som går fortere en noen gang før. Ingen garanti at det blir oxycontin under sex, eller at det har noen betydning Folk er bare folk, dette med status og alt dette styret, serriølst vi alle bryr oss ikke, Det er så mange ulike kombinasjoner av relasjoner og meninger der ute. Å bare fordi vi drømmer om en ting, betyr ikke det at en annen veldig anderledes ting kan bite oss i rumpa å overaske oss med en forelskelse. Samspillet mellom mennsesker er så komplekst, vi kan ikke sperre det inne i regler om hvor lenge noe skal vare, når det ikke er sikkert kroppene det gjelder vil føle det de trenger for å trives i relajsonen i så lang tid. Utroskap er ikke nytt, drama er ikke nytt, sjalusi og alt dette. Om kvinner med høy utdannelse vil leve single heller enn å finne annen partner med lavere utdannelse, da får de bare holde på. Hvorfor er økonomien avhengig av at vi lever konservativt? Når jeg leser dette tenker jeg, styr. Verden må slutte å være så overdrevet, vi passer ikke inn i luker, det blir mer kaos når vi er frie til å ta egen valg, men noe annet vil være slemt. Da får det bare gå som det går. Kommunikasjon er bra, får håpe det å nye løsninger for hva enn som trenger det er nok til å unngå denne kolapsen. Endret 25. august 2023 av Rosakatt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentin Skrevet 25. august 2023 #543 Del Skrevet 25. august 2023 Rosakatt skrev (6 minutter siden): Ingen garanti at det blir oxycontin under sex, eller at det har noen betydning Folk er bare folk, dette med status og alt dette styret, serriølst vi alle bryr oss ikke, Det er så mange ulike kombinasjoner av relasjoner og meninger der ute. Å bare fordi vi drømmer om en ting, betyr ikke det at en annen veldig anderledes ting kan bite oss i rumpa å overaske oss med en forelskelse. Samspillet mellom mennsesker er så komplekst, vi kan ikke sperre det inne i regler om hvor lenge noe skal vare, når det ikke er sikkert kroppene det gjelder vil føle det de trenger for å trives i relajsonen i så lang tid. Utroskap er ikke nytt, drama er ikke nytt, sjalusi og alt dette. Om kvinner med høy utdannelse vil leve single heller enn å finne annen partner med lavere utdannelse, da får de bare holde på. Hvorfor er økonomien avhengig av at vi lever konservativt? Når jeg leser dette tenker jeg, styr. Verden må slutte å være så overdrevet, vi passer ikke inn i luker, det blir mer kaos når vi er frie til å ta egen valg, men noe annet vil være slemt. Da får det bare gå som det går. Kommunikasjon er bra, får håpe det å nye løsninger for hva enn som trenger det er nok til å unngå denne kolapsen. Under orgasme. Det er derfor man ser kvinner ofte blir forelsket i ff osv, men jau. Alle regler har unntak. Det er ikke svart/hvitt som det høres ut som via tekst hvor man ikke ser dybden av linjene osv. Det største problemet i dag er some. Mange kvinner får så mye oppmerksomhet at de overvurderer seg selv, imens kun et lite fåtall menn gjør det samme via nett. Vi burde bli flinkere til å møte folk i det virkelige liv for på nett så blir alt annerledes. Jeg merker selv at det har brutt ned selvtilliten min. Ute blant folk så har jeg definitivt «mer draget» blant det motsatte kjønn. jeg er en over snittet ressurssterk person og forleden sto jeg utenfor butikken å pratet å 90% kvinner mellom 15 og 50 glanet der jeg sto. Hadde blikkontakt med mange titalls. Midt i uken. Økonomien har med vekst å gjøre. Siden 70 tallet har vesten hentet «arbeidere» med varierende hell. I velstandssamfunn vil kvinner ofte ikke ha mer en 1-2 barn. Å kvinner går sjelden ned, og når 70% tar høyere utdanning mot 30% menn så blir det feil i matematikken. Hvis man ser seg blind på at utdanning har noe som helst med iq å gjøre. Derfor burde folk komme seg vekk fra de appene. For de skader begge kjønnene på sikt. Det er bruk og kast samfunnet. Man ser det i alt. Det som bygges, produseres av mat, redskaper og alt. Det er kulturen som er problemet. Litt som Norge for tiden. Krisen vi står i er kulturell, ikke finansiell. vesten er bare 20% av verden. Konservativt har med rammer og gjøre. For de etter oss. Et ekteskap er hovedsakelig til for barna. Ikke foreldrenes lykke. (Greit at man har det bra sammen da, riktignok) Dette er liksom tusen sider med ord, som man må presse ned igjennom en trakt til et par, men alt vi ser av utfordringer i vesten i dag har med kulturen å gjøre. Bare se på politikere vi har. Jukser med regninger osv. Det er trist og neppe noe vi på dette forumet for gjort, for det er over hele vesten. Man må begynne å verdsette ting på den måten som før. vi har hatt politikere nå som har snakker om Ukraina er årsaken. Tallene viste at dette er en trend som har pågått i tretti år. Beste man kan si er at vi burde bli flinkere på å ta vare på tingene rundt oss. Egoismen og narsisme herjer i dag. Folk er opptatt med selvrealisering. Folk tror skolen er til for å oppdra kidsa deres osv. folk snakker om tidsklemma som ikke eksisterer da døgnet har de samme 24 timene for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #544 Del Skrevet 25. august 2023 Valentin skrev (2 minutter siden): Under orgasme. Det er derfor man ser kvinner ofte blir forelsket i ff osv, men jau. Alle regler har unntak. Det er ikke svart/hvitt som det høres ut som via tekst hvor man ikke ser dybden av linjene osv. Det største problemet i dag er some. Mange kvinner får så mye oppmerksomhet at de overvurderer seg selv, imens kun et lite fåtall menn gjør det samme via nett. Vi burde bli flinkere til å møte folk i det virkelige liv for på nett så blir alt annerledes. Jeg merker selv at det har brutt ned selvtilliten min. Ute blant folk så har jeg definitivt «mer draget» blant det motsatte kjønn. jeg er en over snittet ressurssterk person og forleden sto jeg utenfor butikken å pratet å 90% kvinner mellom 15 og 50 glanet der jeg sto. Hadde blikkontakt med mange titalls. Midt i uken. Økonomien har med vekst å gjøre. Siden 70 tallet har vesten hentet «arbeidere» med varierende hell. I velstandssamfunn vil kvinner ofte ikke ha mer en 1-2 barn. Å kvinner går sjelden ned, og når 70% tar høyere utdanning mot 30% menn så blir det feil i matematikken. Hvis man ser seg blind på at utdanning har noe som helst med iq å gjøre. Derfor burde folk komme seg vekk fra de appene. For de skader begge kjønnene på sikt. Det er bruk og kast samfunnet. Man ser det i alt. Det som bygges, produseres av mat, redskaper og alt. Det er kulturen som er problemet. Litt som Norge for tiden. Krisen vi står i er kulturell, ikke finansiell. vesten er bare 20% av verden. Konservativt har med rammer og gjøre. For de etter oss. Et ekteskap er hovedsakelig til for barna. Ikke foreldrenes lykke. (Greit at man har det bra sammen da, riktignok) Dette er liksom tusen sider med ord, som man må presse ned igjennom en trakt til et par, men alt vi ser av utfordringer i vesten i dag har med kulturen å gjøre. Bare se på politikere vi har. Jukser med regninger osv. Det er trist og neppe noe vi på dette forumet for gjort, for det er over hele vesten. Man må begynne å verdsette ting på den måten som før. vi har hatt politikere nå som har snakker om Ukraina er årsaken. Tallene viste at dette er en trend som har pågått i tretti år. Beste man kan si er at vi burde bli flinkere på å ta vare på tingene rundt oss. Egoismen og narsisme herjer i dag. Folk er opptatt med selvrealisering. Folk tror skolen er til for å oppdra kidsa deres osv. folk snakker om tidsklemma som ikke eksisterer da døgnet har de samme 24 timene for alle. Dude - fokuser! Anonymkode: 4bd45...e69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentin Skrevet 25. august 2023 #545 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dude - fokuser! Anonymkode: 4bd45...e69 Nei takk. Jeg skal gå å legge meg. Sove å vente på en reflektert innlegg om at jeg tar feil. Ha en god kveld og sov godt. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 25. august 2023 #546 Del Skrevet 25. august 2023 Valentin skrev (1 minutt siden): Under orgasme. Det er derfor man ser kvinner ofte blir forelsket i ff osv, men jau. Alle regler har unntak. Det er ikke svart/hvitt som det høres ut som via tekst hvor man ikke ser dybden av linjene osv. Det største problemet i dag er some. Mange kvinner får så mye oppmerksomhet at de overvurderer seg selv, imens kun et lite fåtall menn gjør det samme via nett. Vi burde bli flinkere til å møte folk i det virkelige liv for på nett så blir alt annerledes. Jeg merker selv at det har brutt ned selvtilliten min. Ute blant folk så har jeg definitivt «mer draget» blant det motsatte kjønn. jeg er en over snittet ressurssterk person og forleden sto jeg utenfor butikken å pratet å 90% kvinner mellom 15 og 50 glanet der jeg sto. Hadde blikkontakt med mange titalls. Midt i uken. Økonomien har med vekst å gjøre. Siden 70 tallet har vesten hentet «arbeidere» med varierende hell. I velstandssamfunn vil kvinner ofte ikke ha mer en 1-2 barn. Å kvinner går sjelden ned, og når 70% tar høyere utdanning mot 30% menn så blir det feil i matematikken. Hvis man ser seg blind på at utdanning har noe som helst med iq å gjøre. Derfor burde folk komme seg vekk fra de appene. For de skader begge kjønnene på sikt. Det er bruk og kast samfunnet. Man ser det i alt. Det som bygges, produseres av mat, redskaper og alt. Det er kulturen som er problemet. Litt som Norge for tiden. Krisen vi står i er kulturell, ikke finansiell. vesten er bare 20% av verden. Konservativt har med rammer og gjøre. For de etter oss. Et ekteskap er hovedsakelig til for barna. Ikke foreldrenes lykke. (Greit at man har det bra sammen da, riktignok) Dette er liksom tusen sider med ord, som man må presse ned igjennom en trakt til et par, men alt vi ser av utfordringer i vesten i dag har med kulturen å gjøre. Bare se på politikere vi har. Jukser med regninger osv. Det er trist og neppe noe vi på dette forumet for gjort, for det er over hele vesten. Man må begynne å verdsette ting på den måten som før. vi har hatt politikere nå som har snakker om Ukraina er årsaken. Tallene viste at dette er en trend som har pågått i tretti år. Beste man kan si er at vi burde bli flinkere på å ta vare på tingene rundt oss. Egoismen og narsisme herjer i dag. Folk er opptatt med selvrealisering. Folk tror skolen er til for å oppdra kidsa deres osv. folk snakker om tidsklemma som ikke eksisterer da døgnet har de samme 24 timene for alle. Har kanskje kjennt den følelsen, men den varer ikke så lenge. Ista skrev jeg nor pinlige greier, nå husker jeg noe nytt som går imot det. Fnisete følelse, men vet jo om mange kvinner som har hatt sex med menn uten å få følelser. Å følesen er ikke vedvarende i den graden at en orgasme er nok til at hun forblir, eller at hun ikke kan ha mindre lyst på han av andre hverdagslige grunner. Men det er kanskje ikke noe du argumenterer at hun gjør heller? Hvorfor er det viktig at vi har dette stoffet? Synd med selvtilitten din, some har definitivt sine mørke sider. For min del har det også brutt meg ned, har på ingen måte fått noen oppmerksomhet jeg kan overvurdere megselv med. Kun sett videoer som forteller meg hvor uglybuggly jeg er fra kategori A til z, siden det er på engelsk. Det gjelder nok dem som er attraktive fra før. Men det er begrenset hvor mye tankeløs 🔥🔥🔥 fra tilfeldige menn kan bidra med, sier jeg uten å ha fått en eneste en. Men du tenker app, der er det også mye tankeløst fra menn som jeg har forstått det, mye likes uten å mene det. Men har sett insta av menn med samme attraktivitetsnivå om man kan si det slik, få mye mindre respons enn kvinner med likt nivå. Men det kan også handle om at menn kanskje ikke bryr seg like mye om slikt innhold? For kvinner har ikke bare menn i komentarene, det bugner av kvinner som er der for mer enn bare at de er attraktive. Det at du har draget i virkeligheten er jo det som er rett, det er jo der vi kjenner attraksjon på kroppen, over nett får vi ikke brukt sanene våre. Bra for deg! ☺️ Ikke værst, ikke værst, du må jo være en skikkelig kjekkas vet ikke om det kun er bruk og kast som er problemet, selv om det også er et problem. tror det handler om mange ting samtidig, som det som oftest gjør. Alle er heldigvis ikke på tinder, men jeg personlig, er skrudd i hodet så kan ikke møte noen, men om jeg tenker da at jeg vil, har jeg ingen steder å dra. Liker ikke å feste, er sjenert, vil ikke bruke app. Tror usosialitet også er noe en del står ovenfor, de bare møter ikke rett person. Å det igjen er også bare et av mange problemer, men tenker det er veldig relevant for alkoholiserte sorry not sorry, "ikke sitt ved siden av meg på bussen" Norge. veldig mye bruk og kast generelt ja, merker på klær at det er mye dårligere kvalitet enn for 10 år siden. Mye som skal skje IDAG, så mye som produseres for å sendes direkte på dynga i sjøen. Vi produserer mye, men ikke noe som kan løse problemene våre som bedre avfallhåntering. Det er jo et mega stort tannhjul som skal gå av mange individer som mange ikke vil bare overleve, men lykkes. Det er et styr i alle kanter. Vet ikke hvordan regnestykket kan gå opp. Synd det er så få menn i høyere utdanning, om de egentlig ønsker å ha den da, men det tipper jeg en del vil. Syns ikke det er bra for barna bestandig at foreldre holder sammen, det spørs på situasjonen. Men er kanskje bare egoistisk, å vil ikke forbli i en ugunstig relajson. Det kan innebære så mye. Å alle vil ikke ha barn, men det syns vel du er dumt Det er utfordrende å diskutere et sånnt stort tema i skrift på et forum ja Ja, det er synd de jukser med regninger og annet. Men samtidig er det absolutt land som er i verre situahjoner med sine ledere. Kongefamilien syns jeg er skjønn da, glad vi har dem. Vet noen ikke liker det, men jeg syns det er greit med noe varig og trygt når de først er en grei gjeng. Det er mye selvrealisering og narsisisme. Det har du rett i, savner hvordan det var før vi ble mer og mer avhengig av skjerm. Tiden varte lengre da, og øyeblikkene var nærmere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #547 Del Skrevet 26. august 2023 Har lest hele tråden og synes tematikken er interessant på mange måter. Selv jeg vokst opp i et kristent hjem og sex før ekteskap ble sett på som en av de aller største syndene innad i menigheten jeg tilbrakte mine atten første år i. Jeg har skrevet endel om dette i andre tråder tidligere. Blant annet om hvor skambelagt seksuallivet mitt alltid har vært og sikkert alltid vil være på grunn av miljøets indre justis på disse områdene. Jeg har aldri hatt noen form for sex med andre enn mannen min og vi er gift på tjuefjerde året. Dette er også noe som plager meg. Når jeg i voksen alder har skjønt at jeg ikke ville havnet i helvete om jeg hadde hatt sex med en eller to flotte unge menn jeg kunne hatt det med før jeg møtte mannen min. Når alt dette er sagt kan jeg kjenne meg igjen i ts’ ønske. Jeg skulle også gjerne sett at mannen min hadde vært jomfru da vi møttes. Det hadde vært spesielt og kunne dele det mest intime med bare en person som også kun har delt det med deg. Anonymkode: 5a1b9...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 26. august 2023 #548 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 6.58): Jeg er jomfru og håper jeg slipper å kaste bort følelsene mine på menn med holdninger som deg Anonymkode: c15cf...875 Men du håper menn skal velge deg som har preferanser som matcher deg? Da dreier det seg kanskje ikke lenger om holdninger, men skikkelig ekte preferanser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #549 Del Skrevet 26. august 2023 28 sider med svar! På en trolletråd 😅😳 Anonymkode: f7f37...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #550 Del Skrevet 26. august 2023 On 8/22/2023 at 8:15 AM, Rosalilje84 said: Kjønnsdriften er lik hos begge kjønnene. Nei den er gjennomsnittlig høyere hos menn Anonymkode: 1ffab...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #551 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har lest hele tråden og synes tematikken er interessant på mange måter. Selv jeg vokst opp i et kristent hjem og sex før ekteskap ble sett på som en av de aller største syndene innad i menigheten jeg tilbrakte mine atten første år i. Jeg har skrevet endel om dette i andre tråder tidligere. Blant annet om hvor skambelagt seksuallivet mitt alltid har vært og sikkert alltid vil være på grunn av miljøets indre justis på disse områdene. Jeg har aldri hatt noen form for sex med andre enn mannen min og vi er gift på tjuefjerde året. Dette er også noe som plager meg. Når jeg i voksen alder har skjønt at jeg ikke ville havnet i helvete om jeg hadde hatt sex med en eller to flotte unge menn jeg kunne hatt det med før jeg møtte mannen min. Når alt dette er sagt kan jeg kjenne meg igjen i ts’ ønske. Jeg skulle også gjerne sett at mannen min hadde vært jomfru da vi møttes. Det hadde vært spesielt og kunne dele det mest intime med bare en person som også kun har delt det med deg. Anonymkode: 5a1b9...b60 Jeg ser den, og tenker at det ønsket er uproblematisk. Konsekvent og kjønnsbasert dobbeltmoral er derimot helt uakseptabelt. Anonymkode: d05b3...b13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 26. august 2023 #552 Del Skrevet 26. august 2023 Thanos skrev (1 time siden): Men du håper menn skal velge deg som har preferanser som matcher deg? Da dreier det seg kanskje ikke lenger om holdninger, men skikkelig ekte preferanser? Kanskje hun ikke vil bli valgt ene og alene FORDI hun er jomfru? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 26. august 2023 #553 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Nei den er gjennomsnittlig høyere hos menn Anonymkode: 1ffab...6f6 Gjennomsnittlig, ja. Høyere, ja. Ikke sånn at kvinner har null sexlyst før de havner i et ekteskap, mens menn er kåte hele tiden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #554 Del Skrevet 26. august 2023 Rosalilje84 skrev (8 minutter siden): Gjennomsnittlig, ja. Høyere, ja. Ikke sånn at kvinner har null sexlyst før de havner i et ekteskap, mens menn er kåte hele tiden. En del menn takler kvinners sexlyst dårlig. Er sikkert beroligende å være i den tro feks at kvinner man er sammen med ikke blir tiltrukket av menn på gata o.l., at de ikke er visuelle etc. da slipper de å bli sjalu og tenke at kvinner kan synes flere menn er digge. Anonymkode: 4bd45...e69 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 26. august 2023 #555 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En del menn takler kvinners sexlyst dårlig. Er sikkert beroligende å være i den tro feks at kvinner man er sammen med ikke blir tiltrukket av menn på gata o.l., at de ikke er visuelle etc. da slipper de å bli sjalu og tenke at kvinner kan synes flere menn er digge. Anonymkode: 4bd45...e69 Men da må de jo forstå at da blir det heller ingen sex hjemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #556 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ser den, og tenker at det ønsket er uproblematisk. Konsekvent og kjønnsbasert dobbeltmoral er derimot helt uakseptabelt. Anonymkode: d05b3...b13 Helt enig! Anonymkode: 5a1b9...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 26. august 2023 #557 Del Skrevet 26. august 2023 Sier som Jeff Dunhams dokke Walter: Hvem i helvete vil ha 72 jomfruer? Gi meg 72 skikkelige sluts! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #558 Del Skrevet 26. august 2023 34 minutter siden, KallePils said: Sier som Jeff Dunhams dokke Walter: Hvem i helvete vil ha 72 jomfruer? Gi meg 72 skikkelige sluts! Haha! Helt enig! Hilsen kvinne som IKKE er jomfru. Anonymkode: 148be...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer91 Skrevet 26. august 2023 #559 Del Skrevet 26. august 2023 Menn bryr seg om kvinnens fortid. Kvinner bryr seg om mannens fremtid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #560 Del Skrevet 26. august 2023 Sommer91 skrev (3 minutter siden): Menn bryr seg om kvinnens fortid. Kvinner bryr seg om mannens fremtid. Damer som forsørger seg sjæl bryr seg lite om mannens framtid. Anonymkode: d05b3...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå