Gå til innhold

Mulig i det hele tatt å finne en jente som er jomfru?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thanos skrev (27 minutter siden):

Det har jeg aldri hevdet eller tenkt, ever!

Ja. Sex er faktisk bare sex. Det er totalt harmløst! Det er ikke planeter som stopper å eksistere om du ender opp med en penis i deg som du ikke får et videre forhold med.

At jeg mener det betyr ikke at jeg syntes menn har KRAV på sex første dagen 🙄 Hvor har dere hentet debatteknikken??

"Menn" setter ikke igang dette spillet. Noen få menn ønsker seg jomfru. Noen svært få! De setter ikke premissene for vanlige menn. For menn flest bryr seg ikke om kvinner har hatt noen sexpartnere.

Menn er flinkere til å skille følser og sex, enn kvinner. Derfor føler ikke den jevne mann seg "brukt" dersom han ligger med en kvinne på første date og hun ikke ønsker videre forhold.

Dere vil ikke ha løse kvinner med mange partnere, men dere vil samtidig at kvinner har sex med menn før de vet om det blir forhold? Dere blir altså aldri fornøyd. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBurka
53 minutter siden, ClausSaus said:

Jeg vet jo at jeg nok burde begynne å behandle kvinner som barn. Og dette forumet kan kanskje hjelpe meg å fått gjennomgått den nødvendige transformasjonen…

… for en ting er hvor sjokkerende mye dumt man kan lese her. Men det er det nesten totale fraværet av alt som minner om vett og forstand fra kvinner som virkelig tar kaka.

Jeg sitter nok litt fast i det man i gamle dager gjerne ville kalt "respekt for andre mennesker". Uavhengig av andre faktorer enn lav alder eller skral mental helse forventer jeg intuitivt at alle mennesker har evnen til å følge et stringent og korrekt resonnement så lenge det ikke blir altfor komplisert – uten å bli brutalt overmannet av egne negative følelser.

Men ikke faen, tydeligvis… ikke engang nesten.

Og en dag skal jeg klare å ta det inn over meg. Jeg er tross alt fremdeles ikke 50. 😏

Leste om en kar som fortalte at hans relasjoner til kvinner forbedret seg da han begynte å snakke til kvinner som om de var fire år gamle barn. Og han sa at de fleste ble mer positivt innstilt til han og at det ble mindre drama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBurka skrev (4 minutter siden):

Leste om en kar som fortalte at hans relasjoner til kvinner forbedret seg da han begynte å snakke til kvinner som om de var fire år gamle barn. Og han sa at de fleste ble mer positivt innstilt til han og at det ble mindre drama. 

Og mindre ekte forhold. Altså, velger dere dumme bimboer bare fordi de er unge og pene, så får dere fire år gamle barn. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (2 timer siden):

Ahhh… herlige kvinner!

Tillater seg å synes det er greit å juge til menn, men skal ikke ha noe av at menn prøver å finne ut om de juger eller ikke… uten å juge! 😄

Litt mye prinsessefakter, kanskje?

Nei, sikkert ikke…

Hvor har jeg sagt/skrevet at jeg synes det er greit å juge til menn? 

Anonymkode: b5618...fc9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBurka skrev (5 minutter siden):

Leste om, ja. Sikkert virkelig sant og greier. Synes jeg hører en mann snakke til meg som jeg var en fireåring! 😂😂😂

Anonymkode: 6ad1f...d5d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBurka skrev (5 minutter siden):

Til alle kvinner han møter? Til kvinner med en spesifikk personlighet? Hvordan er hans måte å snakke til et 4 år gammelt barn? 

Jeg liker å bli dullet og tøyset med til tider, men hadde blitt drama om jeg følte jeg ikke ble tatt serriøst som person.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 time siden):

Jeg vet jo at jeg nok burde begynne å behandle kvinner som barn. Og dette forumet kan kanskje hjelpe meg å fått gjennomgått den nødvendige transformasjonen…

… for en ting er hvor sjokkerende mye dumt man kan lese her. Men det er det nesten totale fraværet av alt som minner om vett og forstand fra kvinner som virkelig tar kaka.

Jeg sitter nok litt fast i det man i gamle dager gjerne ville kalt "respekt for andre mennesker". Uavhengig av andre faktorer enn lav alder eller skral mental helse forventer jeg intuitivt at alle mennesker har evnen til å følge et stringent og korrekt resonnement så lenge det ikke blir altfor komplisert – uten å bli brutalt overmannet av egne negative følelser.

Men ikke faen, tydeligvis… ikke engang nesten.

Og en dag skal jeg klare å ta det inn over meg. Jeg er tross alt fremdeles ikke 50. 😏

Hahaha, beskriver seg selv, gir det til kvinner! Tråkker i salaten, kommer seg ikke ut, går tilbake i sitt eget tanketomme og monomane spor!

Anonymkode: 4bd45...e69

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man vente med sex til man er i et seriøst forhold? Idag som vi har gode prevensjonsmidler og majoriteten har skjønt at man ikke havner i helvete for utukt? Vi har aldri i realiteten levd i et samfunn hvor sex var forbeholdt livslange ekteskap, vi tørr bare være mer ærlige om menneskelig natur i moderne tid. Man kan alltids finne en jomfru om man blir del av en konservativ, religiøs gruppe. Eller må man nok fire på kravene ellers. De fleste mer attraktive kvinner vil ha noen sexpartnere bak seg ettersom årene går, omså bare fra seriøse forhold. Hva er så attraktivt med en jomfru? Klønete, usikker, nervøs fremtoning i senga? Manglende erfaring med god kommunikasjon i parforhold? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBurka skrev (54 minutter siden):

Du mistet all troverdighet da du sa det er bedre syn på sex og relasjoner i Afghanistan. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 7.47):

Kjærlighet er ikke nødvendigvis symmetrisk. Selv om kjønnene har blitt langt mer likestilt så krever ikke kvinner det samme av menn som de krever av seg selv, og menn krever ikke av kvinner det samme som seg selv.

De kvinnene som krever at menn skal være over 180cm, er de selv over 180cm? Eller er det moralsk forsvarlig å legge lista akkurat det hvor man måtte føle for?

Anonymkode: 5b960...b17

Vi snakker om atferd. At dere ennå publiserer disse elendige sammenligningene sier mer om dere,m. selv om jeg har skjegg, kan jeg vel ønske meg en kvinne uten skjegg øhøhøhøøøø

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (9 timer siden):

To problemer med det du skriver her:

1) Alle mennesker har en historikk, dette er ikke forbeholdt "noen". Men ikke all historikk er lik. Og ja, en potensiell partners historikk kan faktisk være en regelrett turn-off. Det er heller ingenting galt i dette.

2) Det er over en halv million single av hvert kjønn i Norge. Uansett hvem du velger å etablere deg med, så velger du bort over en halv million andre – hvorav mange tusen du kunne hatt "god kjemi" og delt "dypere verdier" med. Hvorfor skulle du da velge noen med en "tvilsom" fortid?

Det kvinner ikke forstår er at dersom de vil ha en attraktiv mann, da vil de per definisjon ha en mann som også andre kvinner vil ha. Det vil si, de vil ha en mann med valgmulighet.

Og likevel er det klin umulig å få en kvinne i tale om hvorfor en slik mann skulle velge akkurat henne.

Er det en smart strategi å akkumulere en fortid som kan bli et problem for deg – en fortid du på et tidspunkt må være flau over og kanskje holde skjult – hvis du vil være med å konkurrere om en mann som også andre kvinner vil ha?

Jeg er gift med en mann som de fleste kvinner sikler etter. Han er 196 høy, mørk, muskler, alltid midtpunkt, høy inntekt (uten å jobbe hele tiden), gentleman, morsom, flink til å lage mat, danser, det mest genuint gode mennesket jeg har møtt, handy etc. Han har mange venner, men prioriterer alltid meg og sønnen min først. Han liker å feste, men har ikke så mye interesse for å gjøre det uten meg. Han kan banke de fleste, men gjør det ikke med mindre han må. Han har høy seksuell drift, men kun øyne for meg, og respekterer mine grenser hvis jeg ikke er i humør en kveld. Jeg kunne fortsatt denne listen et godt stykke lenger.

Jeg har aldri trengt å skjule min historikk eller skamme meg over den for å "konkurrere" om ham. Vi har begge en "bodycount" nærmere 3-sifret, og det er vi begge veldig fornøyde med, da vi vet hva vi liker, og ikke minst - vi har vært "overalt", og vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Ingen av oss har noe som helst behov for andre, for det er utprøvd nok. Vi har dermed ingen sjalusi, og ingen "what if's".

Hadde jeg vært jomfru, ville jeg ikke hatt sjans til å få ham. Og jeg har virkelig aldri så mye som hørt om en mer fullkomment perfekt mann. Så man trenger kanskje ikke leve i sølibat for å få en mann som alle vil ha da? 

Han fikk jeg, som en "løs" alenemamma. Provosert? 

Vi har ganske mange valgalternativer begge to, men valgte hverandre. Jeg har aldri opplevd at menn ikke vil ha meg pga min historikk, og jeg har heller aldri dømt dem for sin. Men nå går ikke jeg for menn med et slikt kvinnesyn heller da. Og nei, de vil ikke bare ha meg for en natt. Jeg ble fridd til av 5 andre, før jeg sa ja til nr 6. 

Om historikken er en avgjørende turn off for noen, så får det være deres sak, men da bør de ikke selv ha pult rundt. 

Du skriver som om det bare er slik at kvinner må konkurrere om en attraktiv mann, men ikke motsatt? Og at hennes historikk er vesentlig, men hva med hans? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBurka
3 hours ago, AnonymBruker said:

Du mistet all troverdighet da du sa det er bedre syn på sex og relasjoner i Afghanistan. 

hoiho, skal du bruke ting jeg skriver i andre tråder mot meg så ha i det minste påstandene dine korrekt

En annen person spurte hvor jeg mente det var bedre og foreslo Syria, og da sa jeg at vedkommende like gjerne kunne foreslått Afghanistan. Det var ment ironisk.

Men det er godt å se at jeg har enda flere stalkere etter meg. Føles godt 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBurka
4 hours ago, Rosakatt said:

Til alle kvinner han møter? Til kvinner med en spesifikk personlighet? Hvordan er hans måte å snakke til et 4 år gammelt barn? 

Jeg liker å bli dullet og tøyset med til tider, men hadde blitt drama om jeg følte jeg ikke ble tatt serriøst som person.

Snakker helt vanlig men unngår å snakke om komplekse ting som krever hjernekraft akkurat som man gjør med 4 åringer. Sørge for at hun føler mestring og føler seg spesiell. Unngår emosjonelt vanskelige tema. Snakke lite og la dama snakke mest mulig, sånn at hun føler seg  hørt og sett 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Leste om, ja. Sikkert virkelig sant og greier. Synes jeg hører en mann snakke til meg som jeg var en fireåring! 😂😂😂

Ser ingen grunn til at det ikke skal være sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig i premisset for diskusjonen: at en jente er "brukt" og derav har lavere verdi. Som en bil hvor ny bil har høyere verdi enn en bruktbil.

Det er ikke en eiendel du skal skaffe deg. Velkommen til 2023.

Anonymkode: a4b7e...a60

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 21.28):

Du er ca 40, siden du regner med å ha førti år igjen? Var jomfru til du gifta deg, la oss si du har vært gift i 12 år da. Kan love deg at den «blomsten» din i så fall er mye mer vissen enn min… I årene 28-30 var jeg gift, men de neste ti årene var jeg singel, Hadde av og til sex, men LANGT mindre enn deg som sikkert hadde sex hver eneste måned og flere ganger i måneden til og med! Fysj så vissen du må være 😂😂

Ja så vissen er jeg nok. Buhu. Husk at du kjenner ikke meg og overhodet vet du ikke hvor gammel jeg heller er. Men så stygg og ufin som det går an og være så håper jeg du får hjelp og gud hjelpe deg. 

Jeg merker hvor mange som finner det provoserende at jeg har det så bra i mitt liv og hvilke syn jeg har på kvinne rollen. Men sånn er det desverre. Alle kan ikke være like i denne Verden ❤️ det må vi ta til oss. Være rause. Da kommer man langt 💗💗💗

Anonymkode: 6ae7f...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBurka skrev (8 minutter siden):

Snakker helt vanlig men unngår å snakke om komplekse ting som krever hjernekraft akkurat som man gjør med 4 åringer. Sørge for at hun føler mestring og føler seg spesiell. Unngår emosjonelt vanskelige tema. Snakke lite og la dama snakke mest mulig, sånn at hun føler seg  hørt og sett 

Omg det sier kanskje sitt om hva slags damer du snakker med?

Min erfaring er at menn uten noen ekstra år på universitet/høyskole er som smågutter, utrolige æreskjære smågutter:

Dumme som brød, men blir fryktelig krenka og urimelige om msn retter på dem/forklarer ting de ikke vet. De vil liksom så gjerne være store og beundringsverdige, men så klarer de det ikke. Og så må vi kvinner dille litt og klappe dem på hodet og late som vi beundrer dem for at de ikke skal bli triste (og aggressive fordi de ikke mestrer).

Anonymkode: d05b3...b13

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBurka skrev (7 minutter siden):

Så unngår temaer de kan være uenige i? Selvsagt blir det mindre drama da. Trodde du mente at han overdrev skikkelig.

Selvsagt vil noen like deg, om du får dem til å føle at de mestrer og blir likt

Men han går glipp av å innse at han selv også kan ta feil i disse hjerne temaene og rundt de vonde følelsene. 

Det er mange jeg er uenige med, som vi går godt overens fordi jeg aktivt gjør som han gjør, for harmoni ikke fordi jeg ser ned på dem slik han gjør med damene. 

Håper ikke han gjør dette i forhold da, for det vil bli et tomt liv å gå glipp av å finne noen han kan leve ærligere og bedre med, å hun fortjener bedre. Dette er faktisk en løgner syns jeg. Om  det er snakk om forhold eller sex syns jeg det er løgn, sorry for å gå tilbake til det. Han fortjener dem ikke når han ser ned på dem. På samme måte som du vil vite seksuell bakgrunn, vil jeg vite om han respekterer meg som person å om vi går godt overens. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBurka
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Omg det sier kanskje sitt om hva slags damer du snakker med?

Min erfaring er at menn uten noen ekstra år på universitet/høyskole er som smågutter, utrolige æreskjære smågutter:

Dumme som brød, men blir fryktelig krenka og urimelige om msn retter på dem/forklarer ting de ikke vet. De vil liksom så gjerne være store og beundringsverdige, men så klarer de det ikke. Og så må vi kvinner dille litt og klappe dem på hodet og late som vi beundrer dem for at de ikke skal bli triste (og aggressive fordi de ikke mestrer).

Ja det hender man finner menn som oppfører seg som barn. Ellers vil jeg være forsiktig med å tro at folk med høyere utdanning er smartere enn andre. 

4 minutter siden, Rosakatt said:

Så unngår temaer de kan være uenige i? Selvsagt blir det mindre drama da. Trodde du mente at han overdrev skikkelig.

Selvsagt vil noen like deg, om du får dem til å føle at de mestrer og blir likt

Men han går glipp av å innse at han selv også kan ta feil i disse hjerne temaene og rundt de vonde følelsene. 

Det er mange jeg er uenige med, som vi går godt overens fordi jeg aktivt gjør som han gjør, for harmoni ikke fordi jeg ser ned på dem slik han gjør med damene. 

Håper ikke han gjør dette i forhold da, for det vil bli et tomt liv å gå glipp av å finne noen han kan leve ærligere og bedre med, å hun fortjener bedre. Dette er faktisk en løgner syns jeg. Om  det er snakk om forhold eller sex syns jeg det er løgn, sorry for å gå tilbake til det. Han fortjener dem ikke når han ser ned på dem. På samme måte som du vil vite seksuell bakgrunn, vil jeg vite om han respekterer meg som person å om vi går godt overens. 

Korrigert kan man bli av mannfolk. Oftere så er det lettere å prate med mannfolk om vonde ting for de går ikke rundt og bærer på det i etterkant. Er man uenig med en mann så er det over sekundet man slutter prate om det. Kvinner derimot blir emosjonelle og bærer på det. Derfor er det bedre å bare ha harmoni med det motsatte kjønn og behandle de som barn.

Han nevnte ikke om han hadde dame, men vil anta at han fortsetter med strategien sin i en relasjon også. Skjønner godt at det kan føles som et svik og at det muligens er det, men for han så var det som sagt en strategi han brukte, og som han følte han lykkes med. Delte bare det i denne tråden fordi jeg syns det var komisk 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme menn har en voldsom motvilje mot å bli korrigert av kvinner, virkelig en voldsom motvilje, men de trenger det virkelig for å fungere tilnærma normalt og akseptabelt i verden. Det har livet lært meg, og derfor gidder jrg ikke å date menn uten høyere utdannelse lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...