Gå til innhold

Mulig i det hele tatt å finne en jente som er jomfru?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Til info: Siden det altså ikke er løgn jeg snakker om kommer jeg ikke til å følge opp denne avsporingen.

Definisjon på løgn: "En løgn er en usann påstand eller erklæring fremstilt som en sannhet. Løgn foregår mellom mennesker når løgneren uttaler noe han eller hun vet er usant, med den hensikt å få noen til å tro det er sant". Du fremstiller deg som en seriøs mann som ønsker forhold. Du lar dama tro at spørsmålene kommer ut av genuin interesse. Samtidig har du en skjult agenda. Spørsmålene er til for å få kvinnene til å "knekke". Du juger. Du fremstiller det du gjør og sier som noe annet enn det det er.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Syns ikke løgn er bra, men vi vet ikke om hun løy. Det er forskjellen mellom deg og oss pippipene 🐔  Vi er ikke påståelig uten beviser. 

Du har fremdeles ikke skjønt at dette ikke var en tråd om henne, men om dere…?

Wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info: Siden det altså ikke er løgn jeg snakker om kommer jeg ikke til å følge opp denne avsporingen.

Det er løgn på nøyaktig samme måte som du beskrev det i den forrige tråden din. Pøk panna likt. Du bare vil ikke se det. Du liker det ikke når noen fremstiller seg som noe annet enn de er.  Men du fremstiller deg helt bevisst som noe annet enn det du er, nemlig tillitsfull og nysgjerrig, mens du er mistenksom og mangler tillit og kjører strategi. Det er vel derfor du anklager andre for å juge bevisst, fordi du vet hvordan du selv holder på.

Anonymkode: 4bd45...e69

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 1.21):

Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig.

Anonymkode: 7b20a...4ac

Vel det der kan man vel enkelt snu over til å gjelde menn også 😂   Finnes vel ikke noe flere menn som er jomfru enn kvinner.. Så hvorfor skal det være greit at mannen er brukt på fritiden av andre kvinner tidligere, men kvinnen skal være urørt.. Sorry mac  men de holdningene der kommer man ikke langt med..   

Anonymkode: bb6ae...3ec

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Syns ikke løgn er bra, men vi vet ikke om hun løy. Det er forskjellen mellom deg og oss pippipene 🐔  Vi er ikke påståelig uten beviser. 

Nettopp. Å tro automatisk at hvis en dame ikke ønsker å dele fra sin seksuelle fortid med en hun nettopp har truffet (noe som da heller ikke er normalt), så er det noe alvorlig galt, er så paranoid at det er nesten et klinisk tilfelle. Man kan ikke bevise noe som IKKE ER. Det blir det samme som å melde fra til Posten at du ikke har mottatt en pakke, for så å få beskjed om å ta bilde av det du IKKE har mottatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er løgn på nøyaktig samme måte som du beskrev det i den forrige tråden din. Pøk panna likt. Du bare vil ikke se det. Du liker det ikke når noen fremstiller seg som noe annet enn de er.  Men du fremstiller deg helt bevisst som noe annet enn det du er, nemlig tillitsfull og nysgjerrig, mens du er mistenksom og mangler tillit og kjører strategi. Det er vel derfor du anklager andre for å juge bevisst, fordi du vet hvordan du selv holder på.

Anonymkode: 4bd45...e69

Nettopp! I den andre tråden hadde vi akkurat den samme situasjon - kvinnen fortalte ingen løgner, men tilbakeholdt informasjon. AKKURAT den samme situasjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosalilje84 skrev (3 minutter siden):

Definisjon på løgn: "En løgn er en usann påstand eller erklæring fremstilt som en sannhet. Løgn foregår mellom mennesker når løgneren uttaler noe han eller hun vet er usant, med den hensikt å få noen til å tro det er sant". Du fremstiller deg som en seriøs mann som ønsker forhold. Du lar dama tro at spørsmålene kommer ut av genuin interesse. Samtidig har du en skjult agenda. Spørsmålene er til for å få kvinnene til å "knekke". Du juger. Du fremstiller det du gjør og sier som noe annet enn det det er.

En seriøs mann som ønsker seg forhold er nettopp hva jeg har vært.

Jeg har derimot ikke vært en idiot som blindt tror på hva en eller annen dame som viser interesse, men som jeg egentlig ikke kjenner, velger å fortelle meg.

Jeg har ingen plikt til å være dum.

Og det er ingen løgn involvert, jfr nettopp definisjonen du selv siterte.

Endret av ClausSaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Wow.

Vi har skjønt at du er misogynistisk. For lengst. Og at du ønsker at flest mulig menn skal være misogynistiske. Det har vi også forstått. Det vi IKKE forstår, er hva du gjør på et KVINNEforum når ditt publikum er MENN. Det blir det samme som å melde seg inn i en naturvernorganisasjon for å prøve å finne mennesker der som mener at man skal ha motorisert ferdsel overalt i landet, og mest mulig eksos.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En seriøs mann som ønsker seg forhold er nettopp hva jeg har vært.

Jeg har derimot ikke vært en idiot som blindt tror på hva en eller annen dame som viser interesse, men som jeg egentlig ikke kjenner, velger å fortelle meg.

Jeg har ingen plikt til å være dum.

Du ønsker jo ikke forhold. Du har selv sagt at du aldri kommer til å flytte sammen med en dame eller gifte deg med henne. Du ønsker deg en pulepartner som du også har det hyggelig med, men at denne pulepartneren helst ikke har vært rørt av andre før deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (2 minutter siden):

Vi har skjønt at du er misogynistisk. For lengst. Og at du ønsker at flest mulig menn skal være misogynistiske. Det har vi også forstått. Det vi IKKE forstår, er hva du gjør på et KVINNEforum når ditt publikum er MENN. Det blir det samme som å melde seg inn i en naturvernorganisasjon for å prøve å finne mennesker der som mener at man skal ha motorisert ferdsel overalt i landet, og mest mulig eksos.

Men er ikke det klassisk Claus? Sier en ting, gjør noe helt annet. Har et sett regler for seg selv, og helt annet sett regler for andre (kvinner). Og vi vet jo egentlig også at han er på KG for å spre kvinneforakt, han anser det som sin "raison d'ètre". Det er bare det at den ærligheten han skryter sånn av, ikke strekker seg langt nok til at han tør å være ærlig om det.

Anonymkode: af1bf...ef6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vel det der kan man vel enkelt snu over til å gjelde menn også 😂   Finnes vel ikke noe flere menn som er jomfru enn kvinner.. Så hvorfor skal det være greit at mannen er brukt på fritiden av andre kvinner tidligere, men kvinnen skal være urørt.. Sorry mac  men de holdningene der kommer man ikke langt med..   

Anonymkode: bb6ae...3ec

Jeg tror nok at flere menn enn kvinner er jomfru. Dette tenderer til å være de minst attraktive mennene, og jomfrustatus hos menn pleier ikke å være spesielt attraktivt blant damer når man når en viss alder.

Anonymkode: 5b960...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (12 minutter siden):

Wow.

Det vet du at jeg har skjønnt for lenge siden

Men skulle tro du som krangler så mye om sannhet, faktisk brydde deg om det du preker faktisk stemmer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men er ikke det klassisk Claus? Sier en ting, gjør noe helt annet. Har et sett regler for seg selv, og helt annet sett regler for andre (kvinner). Og vi vet jo egentlig også at han er på KG for å spre kvinneforakt, han anser det som sin "raison d'ètre". Det er bare det at den ærligheten han skryter sånn av, ikke strekker seg langt nok til at han tør å være ærlig om det.

Ahhh… herlige kvinner!

Tillater seg å synes det er greit å juge til menn, men skal ikke ha noe av at menn prøver å finne ut om de juger eller ikke… uten å juge! 😄

Litt mye prinsessefakter, kanskje?

Nei, sikkert ikke…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahhh… herlige kvinner!

Tillater seg å synes det er greit å juge til menn, men skal ikke ha noe av at menn prøver å finne ut om de juger eller ikke… uten å juge! 😄

Litt mye prinsessefakter, kanskje?

Nei, sikkert ikke…

Jeg juger ikke til menn. Ikke har jeg noen "utsvevende" fortid heller. Men jeg hadde glatt droppet en mann som valgte meg FORDI jeg hadde få partnere og var opptatt av kvinnelig dydighet. Og jeg hadde løpt som faen fra en som prøvde å sette opp feller og "avsløre" meg på noen som helst måte. Jeg er for gammel til å spille spill. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 1.21):

Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig.

Anonymkode: 7b20a...4ac

Du får dra til utlandet, får nok tak i ei billig du kan få over grensa.

Skal du ha ei norsk ei blir det verre, kanskje ei med IQ under normalen som blir sett ned på av bygda, fordi henne oldemor fikk en lausunge i 1893. Mange muligheter.

Anonymkode: 25af0...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBurka
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, og så sladrer dama til alle venninnene sine om han derre gærningen hun var på date med som viste seg å være en skikkelig drittsekk. Har du riktig flaks, blir du outet på den Facebookgruppa der kvinner legger ut om menn man skal passe seg for. Og så innskrenker du sakte men sikkert dine egne muligheter for å date kvinner, siden du selv sørger for at flere og flere kvinner blir mistroiske til menn. Såe.....godt jobba! 

Viste seg å være en drittsekk? Har du ikke hørt om CWMADCS? (Crazy Woman Management And Damage Control System). Man slår da opp litt senere og på en god måte sånn at man unngår at dama vil ta hevn. 

26 minutter siden, ClausSaus said:

Dette er jo en klassiker. Men akkurat denne har jeg ikke veldig sans for, siden det faktisk er å juge.

Men i en verden der kvinner (i en tidligere nevnt annen tråd) viser at de ikke ser noe galt i å juge til deg… at det da skal være "galt" av en mann å ikke være godfjott?

Nei. Rett og slett nei. Punktum.

Vil kvinner ha full åpenhet og ærlighet fra menn, så får de slå hardt ned på fravær av dette hos kvinner.

Da kan vi snakkes.

Ja, skjønner du ikke liker folk som lyver. Samme her egentlig. Men en variant kan jo bare være å reflektere og diskutere rundt temaet uten egentlig å utlevere seg selv. Så trenger man ikke lyve så mye. 

Ellers er jeg enig i at kvinner ikke kan forvente ærlighet om de ikke er ærlige selv. Var en naiv mann lenge i livet mitt helt til jeg innså hvor mye kvinner egentlig lyver (mest for å unngå ansvar eller skyld).

22 minutter siden, Rosalilje84 said:

Men hvorfor MÅ du ha dame, når du verken liker eller respekterer damer? Hvorfor må du ha noen du ikke liker? For å torturere deg selv?

Liker damer, jeg. Er bare selektiv om hvem jeg liker og ikke. Det er mye rart der ute som ikke fortjener respekt eller å bli likt, det samme gjelder også blant mannfolk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avent skrev (6 minutter siden):

Hvor gammel er du egentlig hi ? 

53 år og jomfru sikkert. Bor i kjelleren til mor og kjører Volvo 940 og jobber som lastebilsjåfør. Far, som han kalte sin pappa, døde tidlig av alkoholisme og han er kjærlighetsbarnet de fikk sent i livet.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBurka skrev (Akkurat nå):

Viste seg å være en drittsekk? Har du ikke hørt om CWMADCS? (Crazy Woman Management And Damage Control System). Man slår da opp litt senere og på en god måte sånn at man unngår at dama vil ta hevn. 

Ja, skjønner du ikke liker folk som lyver. Samme her egentlig. Men en variant kan jo bare være å reflektere og diskutere rundt temaet uten egentlig å utlevere seg selv. Så trenger man ikke lyve så mye. 

Ellers er jeg enig i at kvinner ikke kan forvente ærlighet om de ikke er ærlige selv. Var en naiv mann lenge i livet mitt helt til jeg innså hvor mye kvinner egentlig lyver (mest for å unngå ansvar eller skyld).

Liker damer, jeg. Er bare selektiv om hvem jeg liker og ikke. Det er mye rart der ute som ikke fortjener respekt eller å bli likt, det samme gjelder også blant mannfolk

Forteller du til dama at du har ligget rundt, så forteller hun det videre til venninnene sine. Da tror dem at du har ligget rundt, og skygger unna deg. 

Nå må du bestemme deg. Du har SKREVET I KLARTEKST at du ikke liker damer. Hvorfor juger du nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 15.07):

«The research showed that in very primitive societies, men remained reproductive much later in life than women. They usually mated with women who were much younger, and they tended to do that over and over again. Male fertility tended to taper off with age, but it didn't end suddenly as it did with women.»

https://www.washingtonpost.com/news/wonk/wp/2018/02/12/in-experiments-researchers-figured-out-what-men-and-women-really-want-in-a-mate/

Anonymkode: 5b960...b17

Man tror jomfrukult utviklet seg parallelt med innføring av jordbruket. Nær sagt i likhet med alt som har gått galt i menneskehetens historie 😅

«Særlig kvinnene betalte en høy pris da mennesker slo seg ned på et sted. Da privat eiendom og jordbruk ble utviklet, var protofeminismens tid over. Sønnene ble nå igjen hjemme hos faren sin, for å passe på eiendommen. Det betydde at brudene nå ble hentet til en egen jordflekk. I løpet av århundrene ble de gifteklare døtrene redusert til salgbare varer, som om de var kyr eller sauer. 
I de nye familiene ble kvinnene betraktet med mistenksomhet. Først etter at de hadde født en sønn, kunne de ta det litt mer med ro (dvs hvis barnet var ektefødt) Da er det kanskje ikke så rart at det oppsto et visst hysteri tilknyttet døtrenes jomfrudom. Kvinnene som i forhistorisk tid hadde beveget seg fritt omkring, ble tilslørt og bundet.

Patriarkatet var født».

-Bregman Folk flest er gode 2019 s 119

Endret av Bacteria
Glemte sidetall på sitat. Rettet sidetall
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...