Gå til innhold

Mulig i det hele tatt å finne en jente som er jomfru?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Alle menn bør være opptatt av dette.

Løgn er fravær av respekt.

Du bestemmer ikke hvem som bør være opptatt av hva. Du juger selv så det renner. Regner med at dama di ikke er opptatt av at gubben er en løgner?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 10.56):

Jeg er så lei av mennesker som drar nymoderne engelske ord opp av hatten sin når de ikke har noe å komme med.

Anonymkode: 5b960...b17

Jeg er så lei av mennesker som drar ord som "nymoderne" opp av hatten sin når de skal høres smarte ut, når det er skikkelig smør på flesk, og det absolutt holder å si "moderne".

Endret av MariaIsabel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (3 minutter siden):

Alle menn bør være opptatt av dette.

Løgn er fravær av respekt.

Respekt. Snakker DU om respekt, som dundrer frem helt æreløst. Ørene mine!!

Anonymkode: 4bd45...e69

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

Så hvis dama di nevner ingen navn og forteller deg ingen verdens ting, antar du at hun har ligget med 100 stykker?

[..]

Nei. Men da har jeg en god pekepinn på at ett eller annet er galt. Og da går deg an å være strategisk med andre spørsmål.

Sksl ikke mer til enn å spørre litt, så merker du fort om hun holder tilbake.

Eksempel: Enkleste trikset for å snappe opp at noen holder noe tilbake er dersom adferden deres endres når temaet kommer opp.

Du merker fort om norn ikke vil snakke om noe.

Og enkleste trikset for at de enkleste triks skal fungere er om kvinner fortsetter å tro at dere er smartere enn oss. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (7 minutter siden):

Sikkert ikke. Men vær du trygg:

Du har nærmest garantert vært borti menn som har vurdert deg ut fra den forståelsen de har dannet seg av fortiden din.

Jeg har aldri spurt ei dame om fortiden hennes. Rett og slett fordi du uansett aldri kan stole på svaret.

Det har nok de fleste kvinner. Og jeg tror at mange av disse mennene blir valgt bort, fordi kvinner ønsker partnere som vurderer dem på andre kriterier enn "fortiden". 

At du selv ikke utvikler deg som menneske og aktivt velger å mistro nesten halvparten av norges befolkning, sier i grunnen mest om deg.

Anonymkode: af1bf...ef6

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men da har jeg en god pekepinn på at ett eller annet er galt. Og da går deg an å være strategisk med andre spørsmål.

Eksempel: Enkleste trikset for å snappe opp at noen holder noe tilbake er dersom adferden deres endres når temaet kommer opp.

Og enkleste trikset for at de enkleste triks skal fungere er om kvinner fortsetter å tro at dere er smartere enn oss. 😄

Og her avslører du at du nærmer deg kvinner, først og fremst med mistenksomhet. Respektløst, og trist, også for deg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Jeg snakker gjerne om temaet, men han har aldri tatt det opp. Ei heller de få andre jeg har vært med. Bortsett fra min eksmann, som også var min første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (11 minutter siden):

Sikkert ikke. Men vær du trygg:

Du har nærmest garantert vært borti menn som har vurdert deg ut fra den forståelsen de har dannet seg av fortiden din.

Jeg har aldri spurt ei dame om fortiden hennes. Rett og slett fordi du uansett aldri kan stole på svaret.

Det er få barn som lyver mer enn de som har kontrollerende, konfronterende, rigide og fordømmende foreldre. Det er få kvinner som trenger plastikkirurgi for å rekonstruere ny jomfruhinne enn de fra strengt religiøse samfunn. Tillit, åpenhet og ærlighet vokser ikke der kontroll, overvåkning og fordømmelse rår. Kan du ikke stole på kvinner bør du ta en titt på deg selv. Du får den tilliten du fortjener. 

Anonymkode: fce58...b62

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har nok de fleste kvinner. Og jeg tror at mange av disse mennene blir valgt bort, fordi kvinner ønsker partnere som vurderer dem på andre kriterier enn "fortiden". 

At du selv ikke utvikler deg som menneske og aktivt velger å mistro nesten halvparten av norges befolkning, sier i grunnen mest om deg.

Anonymkode: af1bf...ef6

Det finnes bokstavelig talt ingenting annet enn fortid å vurdere folks personlighet ut fra. Det er den eneste kilden til pålitelig informasjon som eksisterer.

Hva skal du ellers basere deg på?

Å "spørre"…?

Herlighet, folk juger jo over en lav sko! Du kan da ikke bare stole på hva en person du egentlig ikke kjenner sier til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (4 minutter siden):

Er det ikke bare enklere å holde seg unna kvinner da, siden du ikke synes noe som helst godt om oss? Da gjør du vel både deg selv og kvinnene en tjeneste.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og her avslører du at du nærmer deg kvinner, først og fremst med mistenksomhet. Respektløst, og trist, også for deg.

Velbegrunnet, tenker jeg vi sier.

Dere er ikke "sugar and spice and everything nice" som gruppe, for å si det mildt.

Og om noe er trist, så er det dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Det finnes bokstavelig talt ingenting annet enn fortid å vurdere folks personlighet ut fra. Det er den eneste kilden til pålitelig informasjon som eksisterer.

Hva skal du ellers basere deg på?

Å "spørre"…?

Herlighet, folk juger jo over en lav sko! Du kan da ikke bare stole på hva en person du egentlig ikke kjenner sier til deg?

Hva du ellers skal basere deg på? Det du ser og hører, vel! Du SER om personen er snill, du HØRER om personen er fordomsfull, du SER hvordan personen behandler folk rundt seg. Du SER om personen er betatt av deg, om han/hun flørter med andre foran deg osv. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velbegrunnet, tenker jeg vi sier.

Dere er ikke "sugar and spice and everything nice" som gruppe, for å si det mildt.

Og om noe er trist, så er det dette.

Det var vi aldri sagt. Det er heller ikke dere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roci skrev (Akkurat nå):

Er det ikke bare enklere å holde seg unna kvinner da, siden du ikke synes noe som helst godt om oss? Da gjør du vel både deg selv og kvinnene en tjeneste.

Jeg har tidligere tatt meg bryet med å prøve å finne "ei bra ei". Og det tror jeg også at jeg har klart.

Men som jeg har skrevet tidligere: Om jeg skulle bli singel igjen, da tror jeg ikke det blir søken etter noe seriøst på meg igjen.

Det er rett og slett for mye råttent der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Jeg har tidligere tatt meg bryet med å prøve å finne "ei bra ei". Og det tror jeg også at jeg har klart.

Men som jeg har skrevet tidligere: Om jeg skulle bli singel igjen, da tror jeg ikke det blir søken etter noe seriøst på meg igjen.

Det er rett og slett for mye råttent der ute.

Men ikke bra nok til å forplikte seg til henne. Så "råttent" der også, gitt. Og vi snakker heller ikke om "bare noe seriøst". Du bør holde deg unna kvinner generelt. Verken være i forhold med dem eller bruke dem som ting. Ingen kvinner bør utsettes for en mann som mener alle kvinner er dumme, slemme, løgnaktige og løse, og som driver spionasje og tredjegradsforhør hver gang han dater noen. 

Endret av Rosalilje84
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (1 minutt siden):

Det var vi aldri sagt. Det er heller ikke dere. 

Jeg dater ikke menn.

Du er stokk dum som kvinne hvis du stoler på menn du dater men egentlig ikke kjenner. Ingen protesterer på dette heller.

Vel: Det samme gjelder motsatt vei. Og spar dere protestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rosalilje84 skrev (1 minutt siden):

Men ikke bra nok til å forplikte seg til henne. Så "råttent" der også, gitt.

Det var da voldsomt så mye mer opptatt av dette du er enn henne, da…? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater ikke menn.

Du er stokk dum som kvinne hvis du stoler på menn du dater men egentlig ikke kjenner. Ingen protesterer på dette heller.

Vel: Det samme gjelder motsatt vei. Og spar dere protestene.

Jeg stoler selvfølgelig ikke blindt på menn. Men jeg tror heller ikke at ALT han sier, er en løgn, til det motsatte er bevist. Jeg tror ikke at alle, eller de fleste menn, er råtne, løse, løgnaktige, dumme og slemme. Jeg har for eksempel vært utsatt for vold fra en partner før, men jeg tror ikke at de fleste menn slår damene sine. Jeg kan da ikke ta for gitt at mannen min er voldelig, bare fordi han er en mann.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så mye mer opptatt av dette du er enn henne, da…? 😆

Jeg snakker bare om FAKTA. Du har en løs forbindelse til en dame. Ergo har du ikke funnet en dame som er bra nok til å bo sammen med eller å være gift med. Dette er fakta, for deg som er så opptatt av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (15 minutter siden):

Det du beskriver nå, er preferanser, altså noe helt annet enn å si at en kvinne er oppbrukt fordi hun har hatt sex.

Er ikke det stort sett snakk om språklig innpakning/høflighet da? Om en mann har en preferanse for en jomfru og en kvinne har en preferanse for en mann så er det greit? Og hvis en mann synes at en kvinne som har hatt sex er oppbrukt og en kvinne synes at en mann på 160cm ubrukelig så er det ikke greit?

Sitat

Jeg har forsåvidt aldri hørt en kvinne si at hun "krever" at en mann skal være 180.

Jeg har aldri fysisk møtt en mann som krever at kvinner skal være jomfru. Men tallene fra dating apper er ganske tydelige: mange jenter utelukker lave gutter fra søket sitt.

Sitat

Jeg har ikke følt meg trygg før jeg møtte mannen min, som er 196, bredskuldret, med mye muskler og trener kampsport.

Det er likevel ikke grunnen til at jeg valgte ham - han er det mest genuint gode mennesket jeg har møtt. Han gir meg trygghet på alle måter, ikke bare ved at han kan banke opp folk som prøver å gjøre meg noe.

Prøver du å understreke poenget mitt med at kvinner velger menn som kan beskytte dem?

Sitat

Og hva i alle dager mener du med den siste setningen? 

Se gjerne tråden jeg svarte på. Menn ble kritisert for å være «ulogiske». Jeg kvitterte med at menn og kvinner er ulogiske, og det må vi få lov til å være.

Anonymkode: 5b960...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...