Gå til innhold

Mulig i det hele tatt å finne en jente som er jomfru?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosalilje84 skrev (2 minutter siden):

Nei, en følelse blir aldri faktum. Hvis du føler at du er tjukk når du veier 45 kilo, så blir det aldri et faktum - det er din subjektive FØLELSE.

Nei. Men hvis du er 245 kg, da er det et faktum at du er tjukk… uansett hvordan du føler deg.

Det er et faktum vi diskuterer. Ikke en følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ClausSaus skrev (3 minutter siden):

Det er et faktum at jeg i likhet med de aller fleste andre kommer til å fortsette å bruke de ordene jeg har lyst til å bruke. Det et ikke en følelse.

Det er forøvrig et faktum at jeg kommer til å fortsette å vurdere folk ut fra fortiden deres.

Det er også et faktum at alle mennesker vurderer andre ut fra fortiden, ganske enkelt fordi nåtiden bare er et øyeblikksbilde og fremtiden ikke er tilgjengelig. Fortiden er det eneste grunnlag for vurdering som eksisterer.

Det er videre et faktum at hvis du søker lån i en bank, vil ha en forsikring, søker jobb, eller noe annet der din egnethet må vurderes, da er det fortiden din som er utgangspunkt for vurderingen.

Og ingen har presentert noen saklig grunn for at seksuell fortid skulle behandles annerledes.

Hvert eneste punkt over er et faktum. Ingenting av dette er følelser.

Selvfølgelig ikke. Vi mener heller ikke at seksuell fortid må behandles annerledes enn annen fortid. Problemet er at du fremstiller det slik at ALLE er like interessert i en kvinnes seksuelle fortid. Det er din subjektive mening og følelse. Det er forskjellige ting som er viktige for forskjellige mennesker. For min mann er det ikke viktig at jeg er jomfruelig og pen, men det er viktig at jeg er ærlig, omtenksom, arbeidsom, morsom og målbevisst. At jeg strekker meg etter noe hele tiden, lærer nye ting, utvikler meg. Det er også viktig for ham at jeg er glad i sex og tenner på ham.

For mannen til naboen er det viktig at hun er god husmor, tålmodig og sosialt tilpasset. Han er ikke så opptatt av det seksuelle, og kan godt leve uten sex, i et stabilt, respektfullt og vennskapelig forhold.

For noen andre er utseendet alfa og omega. Leonardo DiCaprio ønsker ikke å date kvinner over 25. 

Når det gjelder ordene du bruker, så er det faktum at du bruker de konkrete ordene. Noen ord I SEG SELV er derimot følelsesladede. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 1.21):

Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig.

Anonymkode: 7b20a...4ac

Med andre ord så er du er bekymret for at kjerringa skal ha sammenligningsgrunnlag?? Brukt på fritiden av andre menn...altså i motsetning til deg som er litebrukt?

Fy faen så tragisk. :ler:

Anonymkode: 7ce96...c84

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Nei. Men hvis du er 245 kg, da er det et faktum at du er tjukk… uansett hvordan du føler deg.

De færreste veier 245 kilo. Da er de overvektige, med alvorlig fedme og gjerne mange sykdommer. Problemet oppstår når noen menn mener alle kvinner over 50 kilo er feite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jo, din mani er dine følelser. Det er dine følelser som før deg til å dra opp saker som omhandler kvinners seksualliv som skjedde for to år siden. Og det er dine følelser som alltid får deg inn i disse trådene som omhandler hvordan kvinner har sex. Få deg nå litt selvinnsikt.

Anonymkode: 4bd45...e69

Nettopp. Å lete på nett etter "babylonske horer" i utlandet, sette seg inn i historiene deres og lage svært følelsesladet tråd, på over 50 sider, om denne historien, er ikke annet enn såre følelser. Ønsket om å "ta" kvinner på hvordan de svarer for å vise menn hvor fæle kvinner er, er følelser - hevnlyst og skadefryd. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig ikke. Vi mener heller ikke at seksuell fortid må behandles annerledes enn annen fortid. Problemet er at du fremstiller det slik at ALLE er like interessert i en kvinnes seksuelle fortid. Det er din subjektive mening og følelse. Det er forskjellige ting som er viktige for forskjellige mennesker. For min mann er det ikke viktig at jeg er jomfruelig og pen, men det er viktig at jeg er ærlig, omtenksom, arbeidsom, morsom og målbevisst. At jeg strekker meg etter noe hele tiden, lærer nye ting, utvikler meg. Det er også viktig for ham at jeg er glad i sex og tenner på ham.

For mannen til naboen er det viktig at hun er god husmor, tålmodig og sosialt tilpasset. Han er ikke så opptatt av det seksuelle, og kan godt leve uten sex, i et stabilt, respektfullt og vennskapelig forhold.

For noen andre er utseendet alfa og omega. Leonardo DiCaprio ønsker ikke å date kvinner over 25. 

Når det gjelder ordene du bruker, så er det faktum at du bruker de konkrete ordene. Noen ord I SEG SELV er derimot følelsesladede. 

Har aldri påstått at alle er like opptatt av en kvinnes seksuelle fortid.

Nå er du tilbake på diktingen. Prøv å forholde deg til det jeg faktisk skriver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri vært borti at verken banken eller potensielle arbeidsgivere har spurt om det 😂 

Anonymkode: af1bf...ef6

Og jeg har heller ikke vært borti menn som har spurt om det.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Har aldri påstått at alle er like opptatt av en kvinnes seksuelle fortid.

Nå er du tilbake på diktingen. Prøv å forholde deg til det jeg faktisk skriver..

I den andre tråden ville du vise ALLE MENN at kvinner er seksuelt uærlige. Ergo tar du det for gitt at alle menn er interessert i sladder om kvinners seksuelle fortid. Jeg refererer til det du faktisk skriver. Har du glemt det? "Hør, mine herrer" og "se, mine herrer"?

Du skriver også i DENNE tråden at attraktive/gode menn vil velge en kvinne ut fra hennes seksuelle fortid. Ergo tar du for gitt at alle attraktive/gode menn har dine holdninger. DU skriver dette.

Endret av Rosalilje84
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

Nettopp. Å lete på nett etter "babylonske horer" i utlandet, sette seg inn i historiene deres og lage svært følelsesladet tråd, på over 50 sider, om denne historien, er ikke annet enn såre følelser. Ønsket om å "ta" kvinner på hvordan de svarer for å vise menn hvor fæle kvinner er, er følelser - hevnlyst og skadefryd. 

Ja, og det kunne vært greit for meg, og jeg hadde sikkert bjeffet mindre mot ham, hvis han faktisk hadde skjønt det selv. Jeg vet i det minste hva jeg driver med. Så lenge Claus ikke innrømmer at han er kjønnskriger, så kommer jeg til å peke på uniformen hans. Vil han ha ærlig språk, så får han være ærlig selv.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke. Men vær du trygg:

Du har nærmest garantert vært borti menn som har vurdert deg ut fra den forståelsen de har dannet seg av fortiden din.

Jeg har aldri spurt ei dame om fortiden hennes. Rett og slett fordi du uansett aldri kan stole på svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (3 minutter siden):

I den andre tråden ville du vise ALLE MENN at kvinner er seksuelt uærlige. Ergo tar du det for gitt at alle menn er interessert i sladder om kvinners seksuelle fortid. Jeg refererer til det du faktisk skriver. Har du glemt det? "Hør, mine herrer" og "se, mine herrer"?

Du skriver også i DENNE tråden at attraktive/gode menn vil velge en kvinne ut fra hennes seksuelle fortid. Ergo tar du for gitt at alle attraktive/gode menn har dine holdninger. DU skriver dette.

Nå dikter du igjen.

Jeg ville vise menn kvinners holdninger til uærlighet.

Det er fullt mulig å mene at det er greit å juge om noe selv om ikke akkurat du faktisk gjør det.

Og dere bekreftet også det jeg ville få frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke. Men vær du trygg:

Du har nærmest garantert vært borti menn som har vurdert deg ut fra den forståelsen de har dannet seg av fortiden din.

Jeg har aldri spurt ei dame om fortiden hennes. Rett og slett fordi du uansett aldri kan stole på svaret.

Jeg har aldri delt fortiden min med noen menn. Så med mindre de har en krystallkule, så hadde de ingen grunnlag for å vurdere meg. 

Hvis du aldri kan stole på svaret, hvordan vurderer du dama da? Ringer opp alle i hennes omgivelser og forhører dem? Sender skriftlige forespørsler til eksmannen hennes om når, hvor og hvordan de har hatt sex?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dikter du igjen.

Det er fullt mulig å mene at det er greit å juge om noe selv om ikke akkurat du faktisk gjør det.

Ingen bekreftet noe som helst. Du bekreftet deg selv og din egen hang til diktning, som du alltid projiserer på andre, din storspekulatør. Det var aldri et FAKTUM at hun løy.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosalilje84 skrev (7 minutter siden):

Det har faktisk ikke jeg heller :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Nå dikter du igjen.

Hvorfor antok du automatisk at alle menn var opptatt av dette? DU har jo selv startet den aktuelle tråden med en løgn. Du fikk oss til å svare for å drite oss ut overfor menn. Hvis du vil ha ærlighet, slutt å juge selv. Vi bekreftet for øvrig ingenting. Vi lever godt sammen med våre menn. At enkelte single, bitre menn på KG sitter og grøsser seg over oss, er bare morsomt :D 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 8.27):

Norge er et trygt samfunn hvor staten slår hardt ned på vold. Familien trenger ikke en «dørvakt» som banker innbruddstyver. Det er derfor ulogisk at mange kvinner krever at menn skal være >180cm og ha brede skuldre, men det er hva det er. Hverken jeg eller staten kan kreve av kvinner at de overser sin biologi og blir mer logiske.

Anonymkode: 5b960...b17

Det er så mye feil med denne kommentaren at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne.

Det du beskriver nå, er preferanser, altså noe helt annet enn å si at en kvinne er oppbrukt fordi hun har hatt sex.

Jeg har forsåvidt aldri hørt en kvinne si at hun "krever" at en mann skal være 180.

Hvis du tror den norske stat slår hardt ned på vold, er du nok ganske naiv. Vold, voldtekt etc blir overhode ikke slått hardt ned på her. De fleste saker blir henlagt, selv om det er alvorlige tilfeller, med beviser. De som går til retten ender med noen få mnd inne, med tidlig løslatelse.

Tror du kvinner er trygge i Norge? Hvilken stein er det du bor under? Personlig har jeg blitt banket opp ved 2 ulike tilfeller fordi jeg sa nei til sex, og 5 ganger i andre situasjoner, jeg har blitt kidnappet 4 ganger, gruppevoldtatt 1 gang, forsøkt voldtatt 4 ganger, hatt innbrudd 4 ganger, grov hets på "mannegruppa Ottar", blitt avkledd og tatt bilder av imens jeg sov, og bildene havnet på nettet - politiet gjorde ingenting, jeg har ikke tall på antall trusler jeg har mottatt, jeg har måttet si opp en jobb pga seksuell trakassering, og fikk dermed ikke hjelp fra nav fordi jeg sa opp selv, jeg har blitt bitt i halsen av en fremmed, jeg har hatt 2 (seriøse) stalkere (lusket i hagen om natten osv), og flere mindre tilfeller.

Kun 2 av tilfellene kom til retten - 1 med 7 mnd fengsel (men løslatelse etter 4) og 80 000 i erstatning, og den andre med bot på 10 000 ... Til tross for at det er helt klare beviser i over halvparten av tilfellene, noen har politiet selv observert ... Han som fikk den høyeste straffen hadde banket med 2 ganger, brutt seg inn i huset, begått psykisk terror, påført meg permanente skader, brutt besøksforbud 2 ganger, OG de hadde slått det sammen med promillekjøring uten førerkort og forsøk på å stikke av fra politiet (i høy fart i beruset tilstand).

Jeg har nok opplevd mer enn de fleste, men jeg kjenner INGEN kvinner som ikke har opplevd vold, voldtekt eller voldtektsforsøk. 

Jeg har ikke følt meg trygg før jeg møtte mannen min, som er 196, bredskuldret, med mye muskler og trener kampsport.

Det er likevel ikke grunnen til at jeg valgte ham - han er det mest genuint gode mennesket jeg har møtt. Han gir meg trygghet på alle måter, ikke bare ved at han kan banke opp folk som prøver å gjøre meg noe.

Og hva i alle dager mener du med den siste setningen? 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå dikter du igjen.

Jeg har et spørsmål til deg og @AnonymBurka:

Hvis dere tar for gitt at alle menn er løgnaktige, umoralske, mindre intelligente og fæle, hvorfor ønsker dere da:

a. Være aktive på et kvinneforum og diskutere med kvinner og 

b. Date kvinner?

Jeg hadde faktisk aldri giddet å date noen jeg anser løgnaktig, umoralsk, løs og mindre intelligent. Jeg vil ikke meg selv så vondt. Jeg hadde heller aldri giddet å diskutere med løgnaktige, umoralske idioter på daglig basis.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri delt fortiden min med noen menn. Så med mindre de har en krystallkule, så hadde de ingen grunnlag for å vurdere meg. 

Hvis du aldri kan stole på svaret, hvordan vurderer du dama da? Ringer opp alle i hennes omgivelser og forhører dem? Sender skriftlige forespørsler til eksmannen hennes om når, hvor og hvordan de har hatt sex?

På ingen måte.

Det er veldig enkelt å stifte sammen en grov oversikt av en kvinnes fortid, gitt litt tid.

Bare å faktisk følge med på hva som blir sagt, hvilke navn og historier som kommer opp, så får du en noenlunde oversikt.

Og hvis du er lutt flink: Hva som ikke blir sagt.

Det er nemlig veldig lett å juge. Men det er fryktelig vanskelig å gi et bevisst feilaktig bilde ved å være strategisk med hva du utelater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor antok du automatisk at alle menn var opptatt av dette? DU har jo selv startet den aktuelle tråden med en løgn. Du fikk oss til å svare for å drite oss ut overfor menn. Hvis du vil ha ærlighet, slutt å juge selv. Vi bekreftet for øvrig ingenting. Vi lever godt sammen med våre menn. At enkelte single, bitre menn på KG sitter og grøsser seg over oss, er bare morsomt :D 

Alle menn bør være opptatt av dette.

Løgn er fravær av respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte.

Det er veldig enkelt å stifte sammen en grov oversikt av en kvinnes fortid, gitt litt tid.

Bare å faktisk følge med på hva som blir sagt, hvilke navn og historier som kommer opp, så får du en noenlunde oversikt.

Og hvis du er lutt flink: Hva som ikke blir sagt.

Det er nemlig veldig lett å juge. Men det er fryktelig vanskelig å gi et bevisst feilaktig bilde ved å være strategisk med hva du utelater.

Så hvis dama di nevner ingen navn og forteller deg ingen verdens ting, antar du at hun har ligget med 100 stykker? Min mann vet at jeg har vært gift en gang og samboer en gang. Noe annet vet han ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...