Gå til innhold

Mulig i det hele tatt å finne en jente som er jomfru?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Se nå:

Feit!

Så du det? 😆

Å hjeeeelp. Det er så enkelt å erte på seg deg, at det er en fryd. Men det er selvfølgelig omvendt, du lar deg jo ikke erte opp, det er et faktum :opplyser:

Anonymkode: 4bd45...e69

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Det er sant. Og igjen irrelevant.

Du kan, og i de fleste tilfeller bør, la være å kalke folk feite. Det jeg argumenterer for er ikje å krangle med fremmede i heiser.

Men ordet "feit" er uproblematisk.

Og for all del, hvis du har lyst til å lage deg ditt eget lille oppsminkede tullespråk, så deg om det.

Jeg kommer til å gjøre narr av det. 😏

Vi har flere ord som ikke er følelser (var ikke dere menn nettopp styrt av rasjonalitet, og ikke følelser?). Feit er en betegnelse som kommer fra en subjektiv følelse. Jeg ble kalt feit da jeg veide 50 kilo, av mennesker som ville meg vondt. Anorektiske jenter som så vidt veier noe, tror de er feite. Alt dette er FØLELSER.

Bruker man ordene overvektig, fedme, høy fettprosent, så er det fortsatt intet POSITIVT i disse ordene. Men disse ordene er FAKTA. De kan måles i noe. Man er overvektig med BMI over 25, man har fedme med BMI over 30 og alvorlig fedme med BMI over 35. Fettprosent kan beregnes på tilsvarende måte. Dette er rene, følelsesløse FAKTA, som kan tallfestes.

Hva som er feit, kan ikke tallfestes. Som sagt, jeg ble kalt feit med BMI på 17. Gravide kvinner er som regel overvektige, men ikke nødvendigvis feite. Alle har sine egne terskler for hva som er fett, og det er forskjellig fra kultur til kultur. Normalvektige norske kvinner ville ha blitt ansett feite i Kina, for eksempel.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (Akkurat nå):

Her kan jeg bare svare for meg selv. Jeg ville ikke hatt noe imot å bli omtalt som seksuelt frigjort hvis jeg hadde en livsstil der jeg tok for meg seksuelt, men jeg ville hatt noe i mot å bli omtalt som "løs" eller "slutty" fordi noen hvemsomhelster ikke "liker" det.  Det er overhodet ikke noe problem for meg om dette ville gjort meg uaktuell som partner for en del menn, fordi vi da har et så ulikt verdisyn at de ville vært like uaktelle som partnere for meg. De har imidlertid ikke rett til å dømme meg som "annenrangs" bare fordi jeg ikke passer inn i deres preferanser. Menn som velger å dømme kvinner på denne måten, kan med rette omtales som misogynister.

PS: Lizzo er kul ❤️ 

Så da sier vi at du har lav terskel for å ligge med  tilsynelatende hvem som helst. Greit nok.

Og nei, i tillegg til å være tragikomisk i utgangspunktet er Lizzo åpenbart også en helt usedvanlig ufyselig person. Leser du ikke nyheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (2 minutter siden):

Her kan jeg bare svare for meg selv. Jeg ville ikke hatt noe imot å bli omtalt som seksuelt frigjort hvis jeg hadde en livsstil der jeg tok for meg seksuelt, men jeg ville hatt noe i mot å bli omtalt som "løs" eller "slutty" fordi noen hvemsomhelster ikke "liker" det.  Det er overhodet ikke noe problem for meg om dette ville gjort meg uaktuell som partner for en del menn, fordi vi da har et så ulikt verdisyn at de ville vært like uaktelle som partnere for meg. De har imidlertid ikke rett til å dømme meg som "annenrangs" bare fordi jeg ikke passer inn i deres preferanser. Menn som velger å dømme kvinner på denne måten, kan med rette omtales som misogynister.

PS: Lizzo er kul ❤️ 

Lizzo er et geni. Driter langt faen i hvor stor hun er.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (7 minutter siden):

Nei: Et faktum jeg selv kan håndheve.

Så det er og blir et faktum.

Dine følelser er ikke et faktum. Det er dine følelser.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (13 minutter siden):

Overhodet ikke. Et ærlig språk skal vi faktisk ha.

Nja, den "ærligheten" mister i grunnen all verdi når det er så mange som bruker den som påskudd til å prate dritt om andre. Du er ikke "ærlig" \om du uttaler deg negativt om det meste, du er faktisk bare negativ.

Anonymkode: af1bf...ef6

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å hjeeeelp. Det er så enkelt å erte på seg deg, at det er en fryd. Men det er selvfølgelig omvendt, du lar deg jo ikke erte opp, det er et faktum :opplyser:

Hehe… eneste jeg trenger å gjøre er å informere om at jeg i likhet med de aller fleste andre driter i politisk korrekt bullshit – så hagler det negative svar.

Men det er jeg som blir irritert… 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (3 minutter siden):

Hehe… eneste jeg trenger å gjøre er å informere om at jeg i likhet med de aller fleste andre driter i politisk korrekt bullshit – så hagler det negative svar.

Men det er jeg som blir irritert… 😂

Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (4 minutter siden):

Så da sier vi at du har lav terskel for å ligge med  tilsynelatende hvem som helst. Greit nok.

Og jeg er i tillegg fullt ut i stand til å ta konsekvensene av valget mitt. Så da burde det vel ikke være noe problem, ikke sant?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (5 minutter siden):

Dine følelser er ikke et faktum. Det er dine følelser.

Det er ikke følelser vi snakker om.

Og hvis en følelse faktisk er reell, da er den et faktum.

Du virker forvirret…?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mocca* skrev (På 22.8.2023 den 23.29):

Egentlig burde jeg dratt inn min mangel på krav til høyde, mannen kan være lavere...så lenge han ikke får komplekser av at jeg går med mine høye heler 🤣 

Jeg og de fleste voksne menn forventer ikke at en partner er jomfru.

Når trådstarter ønsker at en partner er jomfru, evt uten å være det selv, så er det sammenlignbart med at veldig mange kvinner krever at en partner er høy, evt uten å være det selv.

Kanskje er noen menn og noen kvinner idioter. Jeg foretrekker å tenke at menn og kvinner har preferanser, og hvis preferansene deres er for restriktive i forhold til hva de har å tilby så blir de single.

Anonymkode: 5b960...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at denne tråden har fått 18 sider med svar. Jeg har lest alt 🙈

Dette er 2023 folkens 😅

Anonymkode: f7f37...dac

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (1 minutt siden):

Og jeg er i tillegg fullt ut i stand til å ta konsekvensene av valget mitt. Så da burde det vel ikke være noe problem, ikke sant?

Hvis du i tillegg avstår fra å gi menn skylden for det du måtte møte av konsekvenser fra egne handlinger, så kjør på med ditt. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker forvirret…?

Jo, din mani er dine følelser. Det er dine følelser som før deg til å dra opp saker som omhandler kvinners seksualliv som skjedde for to år siden. Og det er dine følelser som alltid får deg inn i disse trådene som omhandler hvordan kvinner har sex. Få deg nå litt selvinnsikt.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du i tillegg avstår fra å gi menn skylden for det du måtte møte av konsekvenser fra egne handlinger, så kjør på med ditt. 👍

Man kan både gjøre en vurdering av  menn eller kvinner for å være overflatiske og snushaner hvis de lusker rundt i ens seksuelle fortid, nettopp fordi man ikke snakker om direkte konsekvenser, men to stykker, med hver sine fortider, som møtes og vurderer hverandre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Jeg er fullt ut i stand til å ta konsekvensen av mine egne valg og handlinger, ja. Men jeg bør kanskje påpeke at jeg ikke anser drittslenging som konsekvenser jeg skal ta ansvar for. Drittslenging er alltid "slengerens" ansvar.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jo, din mani er dine følelser. Det er dine følelser som før deg til å dra opp saker som omhandler kvinners seksualliv som skjedde for to år siden. Og det er dine følelser som alltid får deg inn i disse trådene som omhandler hvordan kvinner har sex. Få deg nå litt selvinnsikt.

Det er et faktum vi diskuterer. Ikke en følelse.

Det er et faktum at jeg i likhet med de aller fleste andre kommer til å fortsette å bruke de ordene jeg har lyst til å bruke. Det et ikke en følelse.

Det er forøvrig et faktum at jeg kommer til å fortsette å vurdere folk ut fra fortiden deres.

Det er også et faktum at alle mennesker vurderer andre ut fra fortiden, ganske enkelt fordi nåtiden bare er et øyeblikksbilde og fremtiden ikke er tilgjengelig. Fortiden er det eneste grunnlag for vurdering som eksisterer.

Det er videre et faktum at hvis du søker lån i en bank, vil ha en forsikring, søker jobb, eller noe annet der din egnethet må vurderes, da er det fortiden din som er utgangspunkt for vurderingen.

Og ingen har presentert noen saklig grunn for at seksuell fortid skulle behandles annerledes.

Hvert eneste punkt over er et faktum. Ingenting av dette er følelser.

Endret av ClausSaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen har presentert noen saklig grunn for at seksuell fortid skulle behandles annerledes.

Jeg har aldri vært borti at verken banken eller potensielle arbeidsgivere har spurt om det 😂 

Anonymkode: af1bf...ef6

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (14 minutter siden):

Du virker forvirret…?

Nei, en følelse blir aldri faktum. Hvis du føler at du er tjukk når du veier 45 kilo, så blir det aldri et faktum - det er din subjektive FØLELSE.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Det er et faktum vi diskuterer. Ikke en følelse.

Det er et faktum at jeg i likhet med de aller fleste andre kommer til å fortsette å bruke de ordene jeg har lyst til å bruke. Det et ikke en følelse.

Det er forøvrig et faktum at jeg kommer til å fortsette å vurderer folk ut fra fortiden deres.

Det er også et faktum at alle mennesker vurderer andre ut fra fortiden, ganske enkelt fordi nåtiden bare er et øyeblikksbilde og fremtiden ikke er tilgjengelig. Fortiden er det eneste grunnlag for vurdering som eksisterer.

Det er videre et faktum at hvis du søker lån i en bank, vil ha en forsikring, søker jobb, eller noe annet der din egnethet må vurderes, da er det fortiden din som er utgangspunkt for vurderingen.

Hver eneste punkt over er et faktum. Ingenting av dette er følelser.

Du åler deg. Det er også et faktum at du har følelser preget av både bitterhet og trass, som preger innleggene. Det er et faktum at du henter fra følelsene dine hvordan du velger å sammenligne og hva du vekter i dine innlegg. Du er dårlig på å forholde deg objektiv, sikkert fordi du ikke skjønner dette selv. Det er et faktum at du forholder deg til andres fortid på en viss måte, og det er et faktum at jeg mener at du kan få lov til dette. Men det er også et faktum at du stikker nesen din i fremmede kvinners seksuelle fortid, og det er et faktum at dette fokuset kommer fra dine følelser. Sånn! 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...