AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #201 Del Skrevet 22. august 2023 Det og messe kan du holde for deg selv. Du trenger ikke fyre på noen ting når du selv vet hva jeg har skrevet. Og det er jeg fullstendig klar over. Det er min mening. Vi lever i et fritt land. Ytringsfrihet heter det. Anonymkode: 6ae7f...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #202 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I det aktuelle innlegget så skrev jeg «deler av kvinne-kultur». Jeg mener å se tendenser til offer-framstilling av eget kjønn, man fronter seg og sine som sterke og likeverdige menn på alle fronter, men tviholder likevel på kjønnslige fordeler. Anonymkode: 5b960...b17 Vi tviholder ikke på noen kjønnslige fordeler. Vi har noen kjønnslige forskjeller, som det ikke går an å likestille. For eksempel, kvinner går gravide, føder og ammer, mens dere slipper alt dette. Vi fronter heller ingenting. Vi har de samme menneskerettigheter som dere - rett til eiendom, rett til utdanning, rett til familie og rett til arbeid. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #203 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I det aktuelle innlegget så skrev jeg «deler av kvinne-kultur». Jeg mener å se tendenser til offer-framstilling av eget kjønn, man fronter seg og sine som sterke og likeverdige menn på alle fronter, men tviholder likevel på kjønnslige fordeler. Offer-fremstilling av eget kjønn? Du må komme med noen eksempler. Spesielt på kjønnslige fordeler. Vi må jo også bli enige om den "deler av kvinne-kultur". Er du uenig, eller enig i at kultur blir feil ord her? Anonymkode: 72e33...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #204 Del Skrevet 22. august 2023 Rosalilje84 skrev (3 minutter siden): Kan dere jomfrujegere slutte å referere til amerikanske nettsider hver jævla gang? Hvis du skal fortsette å kalle meg ting så kan vi avslutte diskusjonen her og nå. Livet er for kort til å diskutere på de premissene. Anonymkode: 5b960...b17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #205 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja ? Han har ikke svart ? Må han svare ? Nei? Hvorfor messer jeg ? Jeg skrev min oppriktige mening. Ja? Skjønte det jeg også vennen. Men det er lov og og si sine meninger? Alle har vi ulike syn. Sånn er det. Du kan ikke påstå at jeg messer fordi jeg blander inn andre ting også. Messer ?? Da er det du som føler åå det. Ingen andre har sagt noe. Alle har sine poeng. Noen er enig. Andre ikke. Anonymkode: 6ae7f...a21 Du avsporer. Du snakker flere ganger om MANGE partnere. Det har ikke TS snakket om overhodet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #206 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er min mening. Vi lever i et fritt land. Ytringsfrihet heter det. Ytringsfrihet er bare at staten ikke kan fengsle deg for meninger. Det har INGENTING å si mot sosiale konsekvenser av å ytre sine meninger. Anonymkode: 72e33...7e6 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #207 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du skal fortsette å kalle meg ting så kan vi avslutte diskusjonen her og nå. Livet er for kort til å diskutere på de premissene. Anonymkode: 5b960...b17 Livet er også for kort til å lese irrelevant amerikansk statistikk som har ingenting med saken å gjøre. Hvor mange prosent kvinner er i arbeid i USA kontra Norge, for eksempel? 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #208 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ytringsfrihet er bare at staten ikke kan fengsle deg for meninger. Det har INGENTING å si mot sosiale konsekvenser av å ytre sine meninger. Anonymkode: 72e33...7e6 Nettopp. Det er ytringsfrihet hvis naboen kaller meg jævla idiot. Men det er opp til meg at jeg da velger å ikke omgås denne naboen lenger. Ytringsfrihet er kun rett til å ytre seg som man vil, ikke rett til å la meningene stå uimotsagt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #209 Del Skrevet 22. august 2023 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Livet er også for kort til å lese irrelevant amerikansk statistikk som har ingenting med saken å gjøre. Hvor mange prosent kvinner er i arbeid i USA kontra Norge, for eksempel? Først: skal du slutte å slenge rundt deg med usaklige karakteristikker? Anonymkode: 5b960...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #210 Del Skrevet 22. august 2023 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Livet er også for kort til å lese irrelevant amerikansk statistikk som har ingenting med saken å gjøre. Hvor mange prosent kvinner er i arbeid i USA kontra Norge, for eksempel? Rosalilje84 skrev (1 minutt siden): Du avsporer. Du snakker flere ganger om MANGE partnere. Det har ikke TS snakket om overhodet. Avspore? Nei jeg tror det handler mer om at du vil at alle skal tenke og føle det samme som deg. Men takk og pris for at vi er forskjellige. Det går fint an og knytte flere emner opp med hverandre. Betyr ikke at man er en messer eller en som skader. Du må tåle at andre også kan si det de vil uavhengig om det har noe med emne og gjør eller ikke. Du trenher som sagt ikke være enig med meg men man skal respektere andre. Anonymkode: 6ae7f...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #211 Del Skrevet 22. august 2023 Håper du forblir singel TS du virker ikke helt god. Anonymkode: 111d2...e75 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #212 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Avspore? Nei jeg tror det handler mer om at du vil at alle skal tenke og føle det samme som deg. Men takk og pris for at vi er forskjellige. Det går fint an og knytte flere emner opp med hverandre. Betyr ikke at man er en messer eller en som skader. Du må tåle at andre også kan si det de vil uavhengig om det har noe med emne og gjør eller ikke. Du trenher som sagt ikke være enig med meg men man skal respektere andre. Anonymkode: 6ae7f...a21 Selvfølgelig trenger jeg ikke å være enig med deg. Problemet er at du likestiller ikke jomfru = mange partnere. Det er ofte ikke tilfellet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #213 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Avspore? Nei jeg tror det handler mer om at du vil at alle skal tenke og føle det samme som deg. Men takk og pris for at vi er forskjellige. Det går fint an og knytte flere emner opp med hverandre. Betyr ikke at man er en messer eller en som skader. Du må tåle at andre også kan si det de vil uavhengig om det har noe med emne og gjør eller ikke. Du trenher som sagt ikke være enig med meg men man skal respektere andre. Anonymkode: 6ae7f...a21 Jeg er kanskje tore på sporet jeg da 🤣 hahaha ... bare skriv enkelt og greit ok det er din mening. Du trenger ikke indirekte si at jeg skader eller messer . Du er ikke alle andre. Noen vil være enig med deg og enig med meg. Sånn er verden . Ta det til deg. Ikke dra den. Ingen har engang bedt om dine meninger. Først og fremst meg. Du kverulerer fordi du vil at alle skal si du er den eneste som har rett. Men sånn funker ikke verden. Anonymkode: 6ae7f...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #214 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Haha, er det trolling fra TS? Anonymkode: fc36c...d42 Troll eller incel Anonymkode: 98cd3...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 22. august 2023 #215 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig. Anonymkode: 7b20a...4ac Dette må du nesten utdype. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #216 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er kanskje tore på sporet jeg da 🤣 hahaha ... bare skriv enkelt og greit ok det er din mening. Du trenger ikke indirekte si at jeg skader eller messer . Du er ikke alle andre. Noen vil være enig med deg og enig med meg. Sånn er verden . Ta det til deg. Ikke dra den. Ingen har engang bedt om dine meninger. Først og fremst meg. Du kverulerer fordi du vil at alle skal si du er den eneste som har rett. Men sånn funker ikke verden. Anonymkode: 6ae7f...a21 Vel, ingen har engang bedt om dine meninger heller. Men du skriver nå avsporinger likevel. De fleste på KG skriver ikke fordi alle andre har bedt om meningen deres. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #217 Del Skrevet 22. august 2023 Inverto skrev (49 minutter siden): Det er fordi vi menn har baller (bokstavelig) nokk til å si hva vi vil ha. I motsetning til dere fruer som foretrekker vag kommunikasjon eller total stillhet Snakker ballene dine til deg sånn til det daglige...? Eller sitter motet ditt i ballene dine? Jo mer tid du bruker på å lese incelretorikk, jo mindre blir sjansene dine for å møte en kvinne du kan leve livet ditt godt med. Du ønsker deg en jomfru. Da er det viktig å huske at de fleste kvinner som er jomfru etter 20-årene har grunner til det. Noen har dårlige erfaringer som har gjort at de ikke er så sikre på seg selv. Andre er rett og slett så bevisst på hva de trenger av et forhold og en livspartner at de velger å vente med å være intim med en mann. Den første gruppen jomfruer vil du skremme bort med dine "modige baller", som får menn til å "si hva vi vil ha". Den andre gruppen, de vil gjennomskue din incelretorikk og ditt underliggende negative kvinnesyn, og de vil du aldri få sjanse på, så lenge du fortsetter å lese incelstoff og stoff som ønsker å polarisere kvinner og menn. Den siste setningen din blir bare litt komisk, for tror du dette er normalen, så vil du slite med å finne deg en god kvinne å dele livet med - langt mindre en jomfru. Anonymkode: ec661...db2 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #218 Del Skrevet 22. august 2023 Rosalilje84 skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig trenger jeg ikke å være enig med deg. Problemet er at du likestiller ikke jomfru = mange partnere. Det er ofte ikke tilfellet. Jeg har ikke skrevet det noe som helst sted. Jeg skrev at jeg har et ønske om at kvinner kan ta mere vare på seg selv fremfor og la en mann ta henne til sengs hvis det ikke er seriøst. Da vil ikke menn tenke over om hun er en jomfru eller ikke. Det er ingenting som heter jomfru lenger uansett. Men at hun bør avstå fra sex før ekteskap er jeg for. Hvis en man. Først skal ha kvinnen så bør han jaggu meg være seriøs også. Hva får man ut av og ligge rundt egentlig ??? erfaring ? Åja så da skal man virkelig vaier med musa og si man er stolt over at man har hatt over 50 100 partnere ??? Det er ikke engang knyttet opp mot kultur fordi samfunnet selv sier at man aldri skal fortelle partnere hvor mange man har ligget med. Hvis det ikke var et problem for samfunnet så hadde ingen sagt noe om det. Anonymkode: 6ae7f...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #219 Del Skrevet 22. august 2023 Rosalilje84 skrev (2 minutter siden): Vel, ingen har engang bedt om dine meninger heller. Men du skriver nå avsporinger likevel. De fleste på KG skriver ikke fordi alle andre har bedt om meningen deres. Haha det var du som skrev til meg først?? Så hvem ba om hvem? Anonymkode: 6ae7f...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #220 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke skrevet det noe som helst sted. Jeg skrev at jeg har et ønske om at kvinner kan ta mere vare på seg selv fremfor og la en mann ta henne til sengs hvis det ikke er seriøst. Da vil ikke menn tenke over om hun er en jomfru eller ikke. Det er ingenting som heter jomfru lenger uansett. Men at hun bør avstå fra sex før ekteskap er jeg for. Hvis en man. Først skal ha kvinnen så bør han jaggu meg være seriøs også. Hva får man ut av og ligge rundt egentlig ??? erfaring ? Åja så da skal man virkelig vaier med musa og si man er stolt over at man har hatt over 50 100 partnere ??? Det er ikke engang knyttet opp mot kultur fordi samfunnet selv sier at man aldri skal fortelle partnere hvor mange man har ligget med. Hvis det ikke var et problem for samfunnet så hadde ingen sagt noe om det. Anonymkode: 6ae7f...a21 Igjen. TS har ikke nevnt verken 50 eller 100 partnere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå