Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #141 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste norske kvinner har et tosifret antall seksualpartnere innen fylte 20, og hvis du har et problem med det er du en kvinnehater. Ekteskapet er et foreldet konsept og eksklusivitet har du ingen rett på. Kjærligheten er like oppnåelig og vakker med noen som har fått hvert hull fyllt opp og utvidet av tusen andre menn før deg. Voks opp. Anonymkode: c60ea...684 Gjennomsnittlig antall sexpartnere for norske kvinner er 7. Så "de fleste" har ikke tosifret antall innen fylte 20. Kvinner på 16-20 studerer, henger med venner, jobber osv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #142 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er mann og hater ikke kvinner. Hverken min mor, sambo, datter eller noen av de andre rundt meg. Eller deg som jeg aldri har møtt. Jeg er kritisk til deler av «kvinnekulturen» men det er ikke det samme som hat. Med mindre du mener at kritikk av kristenkulturen også er hat? Kvinnekultur ? Kristendom er en felles religion som i all forstand har noen "ledere" som styrer "kulturen" i den forstand. samme med typ alt annet. Jeg vil gjerne høre hva du tenker er "kvinnekulturen" som omfatter 50% av befolkningen, på tvers av alle religioner, landstilhørighet, minoriteter og etnisiteter. Hva er en kvinnekultur ? Forklar meg gjerne det. Anonymkode: 72e33...7e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #143 Del Skrevet 22. august 2023 Rosalilje84 skrev (2 minutter siden): Gjennomsnittlig antall sexpartnere for norske kvinner er 7. Så "de fleste" har ikke tosifret antall innen fylte 20. Kvinner på 16-20 studerer, henger med venner, jobber osv. Men det er jo ikke noe gøy når du kommer med fakta som motsier hva denne personen skriver, skjønner du vel. Alle kvinner er kåte griser som bare bruker menn som masturberingsvektøy og så forkaster de etterpå, sånn at det ligger et hav av brukte menn med gifteringer de ikke fikk gitt til kvinnene, som ikke skjønner noen ting etter de. Nei, vent. Anonymkode: 72e33...7e6 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #144 Del Skrevet 22. august 2023 Vel…..hvorfor er de fleste menn drittsekker som lyver seg til sex for deretter å ikke ville ha kontakt med kvinnen? Hvorfor er de fleste menn dårlig utdannet og dertil økonomisk stilt? Skulle gjerne ha levd det eventyret med den perfekte, romantiske mannen som kunne tilby økonomisk sikkerhet og et stabilt liv - men det ser ikke ut til at det finst🫠 Anonymkode: aa161...dfc 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #145 Del Skrevet 22. august 2023 Rosakatt skrev (17 minutter siden): Nå vet jeg ikke hvor gammel ts er, men gjennom livet burde man jo få litt større overblikk over normalen, hvordan andre fungerer, eller er ikke det normalt? Uansett, å være en voksen mann å fortsatt tro at kvinner blir brukt ved sex, eller være opphengt i jomfrudom gir et inntrykk av manglende innsikt. Det er jo også normalt om man ikke har kontakt med kvinner, men selv om man ikke har sex med dem, så har han sikkert kvinner i livet sitt? Ser han ikke på disse kvinnene som de menneskene de er, å får et mer jordnært syn på at kvinner er bare kvinner selv om de har hatt sex med mange? Ikke alltid så lett å se det på dem, som man skulle tro når det snakkes så negativt om flere partnere heller. På et punkt er det urimelig overfladisk og som ts har kommet frem til urealistisk for han å kreve at noen er jomfru, er vel det jeg vil frem til. Ts er sikkert et troll da, men er jo en del som tenker dette uansett så greit å snakke om. Jeg ser dette som kritikk av trådstarter og ikke direkte relevant for sammenligningen jeg gjorde som ledet fram til posten du quotet. Jeg er helt enig i at det er «rart» av en mann å forvente at en kvinnelig partner skal være jomfru. Jeg synes også at det er «rart» at en stor andel kvinner ikke en gang vil vurdere en mann som er under 180 cm. Jeg har foreslått at dette har biologiske forklaringer. I alle fall delvis. For kvinners del kan det også tenkes at de blir overveldet av tilbudet av menn og derfor velger å filtrere på noe overfladisk som er «mindre viktig» for dem, men som betyr litt, og gjør det lettere å forholde seg til beilerene. Hvis vi skal kritisere menn for å ha rare krav til partnere som synes ute av takt med tiden og samfunnet vi lever i så burde vi vel gjøre det samme også ovenfor kvinner? Anonymkode: 5b960...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #146 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvis kvinner hadde ventet med sex så hadde majoriteten av de slaskete narsistiske egoistiske mennene vært nødt til og få fingeren ut av ræva og innse at vi kvinner faktisk tar vare på egen kropp fremfor og bare være et ligg. Men det er opp til kvinnen. Ikke mannen. Men sånn er det vel ikke idag. Nåde meg om jeg hadde stått ute og sagt dette på megafon. Hadde blitt spist opp levende av alle som.hadde sagt at det har du ikke noe med. Ok men da skal dere ikke klage på sykdommene . Ufrivillig barnløshet. At dere ender opp med barn dere ikke vil ha og sårbare barn som får et ødelagt hjem. Alt dette kommer av umoralske verdier. Anonymkode: 6ae7f...a21 Men en del av å ta vare på egen kropp er jo også å ha sunn seksuell helse. Langvarig sølibat er ikke sunt. Verken for menn eller kvinner. Seksualitet er en naturlig, sunn drift som de fleste mennesker har. Det er ingenting skittent med sex. Det er naturlig. Så å velge ei jomfru i stedet for ei som har hatt sex i et langvarig forhold, mangler logikk. En jomfru på 30 har da ikke tatt noe mer vare på kroppen enn en gift kvinne på 30 med 1 partner. En annen ting er at flere menn ønsker jomfruer, men de ønsker samtidig å ligge rundt. Det de ikke forstår, at for hvert ligg de har, så blir det en jomfru mindre. Det de ønsker, går ikke opp matematisk. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #147 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis vi skal kritisere menn for å ha rare krav til partnere som synes ute av takt med tiden og samfunnet vi lever i så burde vi vel gjøre det samme også ovenfor kvinner? hvordan er en preferanse på utseende (sprøtt å påstå at menn ikke har det mot kvinner, men go off) det samme som absolutt krav om "puritansk oppførsel" ? Han sier jo rett ut at han synes kvinner som har hatt sex med andre er "brukte" som om vi er en boks yogurt, og når lokket er av, så er vi gått ut på dato. Skjønner ikke sammenligningen med: "jeg blir som oftest tiltrukket av menn som er høyere en meg", er sammenlignbart. Anonymkode: 72e33...7e6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #148 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinnekultur ? Kristendom er en felles religion som i all forstand har noen "ledere" som styrer "kulturen" i den forstand. samme med typ alt annet. Jeg vil gjerne høre hva du tenker er "kvinnekulturen" som omfatter 50% av befolkningen, på tvers av alle religioner, landstilhørighet, minoriteter og etnisiteter. Hva er en kvinnekultur ? Forklar meg gjerne det. Anonymkode: 72e33...7e6 Nettopp. Det er ingenting som heter kvinnekultur. Kvinner er ikke en homogen gruppe, på samme måte som menn heller ikke er det. Vi har lesbiske kvinner, heterofile kvinner, bifile kvinner, transkvinner, aseksuelle kvinner, "tomboys" og "barbies", akademikere og rørleggere, introverte og ekstroverte, kristne, muslimer, buddhister, ateister og Jehovas vitner, forskjellige nasjonaliteter og kulturer blant KVINNER. En kvinne vokst opp i Afghanistan er vidt forskjellig fra en kvinne vokst opp i Norge, som igjen er vidt forskjellig fra en kvinne vokst opp i en stamme i Afrika. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #149 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvordan er en preferanse på utseende (sprøtt å påstå at menn ikke har det mot kvinner, men go off) det samme som absolutt krav om "puritansk oppførsel" ? Han sier jo rett ut at han synes kvinner som har hatt sex med andre er "brukte" som om vi er en boks yogurt, og når lokket er av, så er vi gått ut på dato. Skjønner ikke sammenligningen med: "jeg blir som oftest tiltrukket av menn som er høyere en meg", er sammenlignbart. Anonymkode: 72e33...7e6 I tillegg er det kun krav til puritansk oppførsel OVERFOR ANDRE. Disse mennene forventer jo en del sex i forholdet fra disse jomfruene. Hvorfor tror de at en frigid kvinne plutselig blir hyperseksuell når hun blir sammen med ham? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #150 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): 100 partnere før 18 er drøyt uansett kjønn, men det finnes ikke en normal mann som kan få så mye mus og derfor er det kun damer som kan dømmes for å ri på så mye kjepp før de i det hele tatt har stemmerett. Anonymkode: 8b3a1...2d6 Det der henter du rett ut av din egen ræv. Virkeligheten er at menn i snitt har 16,8 partnere gjennom livet og kvinner har 11,9 partnere. Faktisk er også disse tallene noe forhøyet fordi fordi noen få mennesker har hatt betydelig flere sexpartnere enn de fleste, og disse trekker gjennomsnittet veldig opp. Likevel er tallene langt lavere enn hva du påstår. Anonymkode: af1bf...ef6 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #151 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De fleste norske kvinner har et tosifret antall seksualpartnere innen fylte 20, og hvis du har et problem med det er du en kvinnehater. Ekteskapet er et foreldet konsept og eksklusivitet har du ingen rett på. Kjærligheten er like oppnåelig og vakker med noen som har fått hvert hull fyllt opp og utvidet av tusen andre menn før deg. Voks opp. Anonymkode: c60ea...684 Hvordan i alle dager vet du dette? Har du reist rundt sammen med halve Norges befolkning og observert dem hver gang de hadde sex? Min erfaring som kvinne med nære, kvinnelige venner, er at tosifret er unntaket heller enn regelen. Man kan heller ikke se på noen hvor seksuelt aktive de er eller hvor mange partnere de har hatt. Noen damer har rykte på seg for å være horete selv om de har hatt tilfeldig sex bare et par ganger. Hore er jo favorittskjellsordet til snurte menn og sjalue/misunnelige damer. Det finnes også en del damer som tilsynelatende ser uskyldige og "grå mus" ut som har et veldig utsvendende sexliv. En god del menn forventer at alle kvinner de vil ha skal være seksuelt tilgjengelig for dem, men ikke for andre menn. Rimelig egosentrisk tankegang. Anonymkode: 7fb27...38e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #152 Del Skrevet 22. august 2023 Og denne tråden ligger på samme forum som en som sutrer over at kvinner bruker for lang tid på å ønske «nærhet», som han så fint omskriver det. Misfornøyde er de visst uansett. Anonymkode: cb9bd...dfa 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 22. august 2023 #153 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser dette som kritikk av trådstarter og ikke direkte relevant for sammenligningen jeg gjorde som ledet fram til posten du quotet. Jeg er helt enig i at det er «rart» av en mann å forvente at en kvinnelig partner skal være jomfru. Jeg synes også at det er «rart» at en stor andel kvinner ikke en gang vil vurdere en mann som er under 180 cm. Jeg har foreslått at dette har biologiske forklaringer. I alle fall delvis. For kvinners del kan det også tenkes at de blir overveldet av tilbudet av menn og derfor velger å filtrere på noe overfladisk som er «mindre viktig» for dem, men som betyr litt, og gjør det lettere å forholde seg til beilerene. Hvis vi skal kritisere menn for å ha rare krav til partnere som synes ute av takt med tiden og samfunnet vi lever i så burde vi vel gjøre det samme også ovenfor kvinner? Anonymkode: 5b960...b17 Var sammen med en mann akkurat under 180 i 11 år Det med overveldende tilbud av menn er ikke min realitet, å heller ikke noe jeg ser de fleste kvinner rundt meg opplever. Merker at menn er normale mennekser, som ikke desperat kaster seg etter mulig sex hver gang en levende kvinne er ved siden av dem. Vet at mange får mye oppmerksomhet, spesielt kanskje over nett siden det er tryggere for alle å være i det passive laget, men sånn er det for veldig universalt attraktive menn også. Kanskje flere kvinner enn menn, men serriøst ikke så normalt som det virker som noen tror. Isåfall tror jeg at man må ha et spesifikt kroppspråk eller et spesielt fint utsende, det er ikke nok å være kvinne. Jeg ser kanskje veldig rar ut, men går trygt ut av døren, eller snakker med folk på nett med bilde uten at det gir noen dms, oppmerksomhet som resulterer i kontakt osv. Sånn har det vært hele livet, foruten når jeg var 14 på nettby desverre. Det er mange krav der ute, å folk endrer sikkert ikke kravene basert på kritikk heller. Men det som er dumt er å dømme dem som ikke passer inn i kravet uten at det er oppfordret til det også. Det gjelder både kvinner og menn. Går an å ønske noen som er normalvektig uten å si f til alle som er overvektige eller lave, eller fattige, eller udydige. Kommer sikkert ikke til å skje da, mange som ikke bryr seg om de sårer noen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #154 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan i alle dager vet du dette? Har du reist rundt sammen med halve Norges befolkning og observert dem hver gang de hadde sex? Min erfaring som kvinne med nære, kvinnelige venner, er at tosifret er unntaket heller enn regelen. Man kan heller ikke se på noen hvor seksuelt aktive de er eller hvor mange partnere de har hatt. Noen damer har rykte på seg for å være horete selv om de har hatt tilfeldig sex bare et par ganger. Hore er jo favorittskjellsordet til snurte menn og sjalue/misunnelige damer. Det finnes også en del damer som tilsynelatende ser uskyldige og "grå mus" ut som har et veldig utsvendende sexliv. En god del menn forventer at alle kvinner de vil ha skal være seksuelt tilgjengelig for dem, men ikke for andre menn. Rimelig egosentrisk tankegang. Anonymkode: 7fb27...38e Og ulogisk tankegang. For hver gang en kvinne er tilgjengelig for en mann, blir hun utilgjengelig for alle fremtidige menn som krever ei jomfru. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #155 Del Skrevet 22. august 2023 Søk hjelp for sjalusi og kontrollbehov, så får du det sikkert bedre Anonymkode: 4ec29...598 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #156 Del Skrevet 22. august 2023 Rosakatt skrev (3 minutter siden): Var sammen med en mann akkurat under 180 i 11 år Det med overveldende tilbud av menn er ikke min realitet, å heller ikke noe jeg ser de fleste kvinner rundt meg opplever. Merker at menn er normale mennekser, som ikke desperat kaster seg etter mulig sex hver gang en levende kvinne er ved siden av dem. Vet at mange får mye oppmerksomhet, spesielt kanskje over nett siden det er tryggere for alle å være i det passive laget, men sånn er det for veldig universalt attraktive menn også. Kanskje flere kvinner enn menn, men serriøst ikke så normalt som det virker som noen tror. Isåfall tror jeg at man må ha et spesifikt kroppspråk eller et spesielt fint utsende, det er ikke nok å være kvinne. Jeg ser kanskje veldig rar ut, men går trygt ut av døren, eller snakker med folk på nett med bilde uten at det gir noen dms, oppmerksomhet som resulterer i kontakt osv. Sånn har det vært hele livet, foruten når jeg var 14 på nettby desverre. Det er mange krav der ute, å folk endrer sikkert ikke kravene basert på kritikk heller. Men det som er dumt er å dømme dem som ikke passer inn i kravet uten at det er oppfordret til det også. Det gjelder både kvinner og menn. Går an å ønske noen som er normalvektig uten å si f til alle som er overvektige eller lave, eller fattige, eller udydige. Kommer sikkert ikke til å skje da, mange som ikke bryr seg om de sårer noen. Ikke min realitet heller. Har faktisk aldri blitt sjekket av en mann i hele mitt liv, måtte alltid sjekke dem opp selv og kjempe for dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. august 2023 #157 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er helt enig i at det er «rart» av en mann å forvente at en kvinnelig partner skal være jomfru. Jeg synes også at det er «rart» at en stor andel kvinner ikke en gang vil vurdere en mann som er under 180 cm. Anonymkode: 5b960...b17 Jeg tror begge disse gruppene er en ganske liten gruppe mennesker som bare roper veldig høyt, og dermed legges godt merke til. At folk har snevre preferanser er null problem så lenge de tar konsekvensene av det selv; at de får et begrenset utvalg potensielle partnere. Det nytter ikke sutre og legge skylda på alle andre når man lar preferansene sine være til hinder for seg selv. Jeg som kvinne på 177 cm foretrekker menn over 180 rett og slett fordi jeg ikke vil føle meg som godzilla. Det skal ikke være mye hæl på skoene før jeg er nesten 180 selv. Jeg har likevel vært tiltrukket av menn under 180, så det er ikke sånn at denne preferansen er helt absolutt. Det er ikke mannen som er feil med om han er under 180, det er meg og min selvfølelse som blir problemet. Sikkert samme greia som at menn gjerne vil ha damer som er lavere enn dem selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 22. august 2023 #158 Del Skrevet 22. august 2023 (endret) Rosalilje84 skrev (9 minutter siden): Ikke min realitet heller. Har faktisk aldri blitt sjekket av en mann i hele mitt liv, måtte alltid sjekke dem opp selv og kjempe for dem. Samme her på en måte, har fått noen få da jeg var yngre, men for at det skal bli noe, har jeg måtte gå etter menn selv, følte også at jeg måtte kjempe 😅 Litt sårt og lese at folk tror kvinner får så mye oppmerksomhet hele tiden, blir litt sånn, er jeg ikke kvinne nok? Endret 22. august 2023 av Rosakatt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 22. august 2023 #159 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): "For å elske andre må en elske deg selv først", hevdes det ofte i dag. Likevel er det ingen som prøver å få TS til å elske seg selv først. Urimelige krav er urimelige. Skal vi være rimelige må vi angripe alle de urimelige kravene i TS sitt innlegg, ikke bare halvparten. Anonymkode: 28b30...986 Det er empowering for dere kvinner å ha krav, men sexist når menn har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #160 Del Skrevet 22. august 2023 Inverto skrev (1 minutt siden): Det er empowering for dere kvinner å ha krav, men sexist når menn har det Det er hysterisk om vi felles skal late som at menn ikke har krav til kvinner utenom at de må helst være jomfru. Anonymkode: 72e33...7e6 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå