Gå til innhold

Mulig i det hele tatt å finne en jente som er jomfru?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vil heller påstå at overfokusering på maskulin oppførsel er et resultat av patriarkisme. 

Anonymkode: 72e33...7e6

Det overrasker meg ikke at du tar ordet «patriarkisme» i din munn. Det er ofte assosiert med et tanketomt og giftig menneskesyn.

Anonymkode: 5b960...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig.

Anonymkode: 7b20a...4ac

Du selv da, du er verdig og god? Kun brukt i arbeidstiden av ikke-tilfeldige kvinner?

Anonymkode: f0bc5...145

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg et ganske sikker på at det er flere kvinner som krever at partneren skal være >180cm, enn det er menn som krever at kvinnen skal være jomfru. I alle fall her i Norge.

Om så var at det var bare en kvinne som krevde at mannen skulle være >180cm, synes du at det er noe mer logisk enn en mann som krever at kvinnen skal være jomfru?

Begge har nok røtter i biologi. For en kvinne i en annen tid så kunne en sterk mann forsvare kvinne og barn mot tyver, vold og voldtekt. Han kunne gi opphav til barn som hadde de samme egenskapene.

For en mann i en annen tid så var en kvinne som «beviselig» var jomfru en god indikasjon på at hun ikke var svanger med et barn unnfanget med en annen mann. Dvs han slapp å «kaste bort» 18 år av livet sitt og midler på et barn som ikke hadde hans gener.

Altså, høyde, hårfarge, kroppsfasong, mengde kroppshår osv er estetisk preferanse. Det har ingenting med kravet om å fortrenge en naturlig drift å gjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg er jomfru kvinne på 21, men hadde aldri blitt sammen med noen med det menneskesynet du har. Det er AKKURAT det samme for menn og kvinner, og kvinner er ikke mer "brukt" enn menn som har hatt sex.

Du diskuterer dårlig btw. Er vel en grunn til at du ha så sterkt behov for å prekke på damer krav rundt sex. Kvinnfolk er generelt like kåte som menn, så det er det samme. Og menn har samme høydekrav til kvinner (vil helst ha lavere enn seg). Krav til jomfruilighet stammer fra kvinnehat og usikkerhet.

Anonymkode: 4d2d2...e4d

Nettopp! De fleste menn vil ikke ha veldig høye kvinner. Så hva er forskjellen her?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettersom ts (om ikke han har svart med nick) ikke har svart i det hele tatt går jeg utifra at han er langtifra jomfru og dermed vet at han er en fullstendig idiot da han vet at han skulle ha holdt pikken mellom bena sine heeeeeeeeeeelt til han var 30+? og ferdig utdannet og med bra jobb bolig og alt det der for SÅ å kunne "kreve" en jomfru.

Tenkte jeg skulle bli muslim jeg da får jeg jo 100 jomfruer!

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt finnes det. Jo yngre du selv er, jo bedre er sjansen din. 

10 hours ago, Kniv & gaffel said:

Hva med deg selv da? Er du jomfru?

Jeg er kvinne, og vil heller ikke ha en mann som har "ligget rund" med mange andre. 

Dette argumentet med "hvis du vil ha noe, så må du selv være det!" er tåpelig og ulogisk. Man har utallige krav og ønsker for en eventuell partner, og blant dem er det utrolig mange trekk som man ikke selv har. Det gjelder for begge kjønn. Mange kvinner vil ha en sterk mann, må de da selv være sterke? Hvis noen vil ha en jomfru, la de ville ha en jomfru. Påvirker det deg? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det overrasker meg ikke at du tar ordet «patriarkisme» i din munn. Det er ofte assosiert med et tanketomt og giftig menneskesyn.

Takk for at du delte denne meningen. 

Anonymkode: 72e33...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jenter begynner jo å ri peniskarusellen ganske tidlig nå til dags. Damer prøver jo på å ha minst 100 forskjellige partnere før de fyller 18 og 500 før de fyller 20.

Anonymkode: 8b3a1...2d6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jomfru da jeg giftet meg. Han må da få lov til og ha sitt eget syn på hva han ønsker her i livet ??? Vi lever jo i en tid hvor vi skal godta alles meninger og selv de som ikke godtar seg fot den de er blir akseptert i vårt samfunn??? Syntes du skal få lov til og ytre deg om det. Som kvinne selv hadde jeg aldri latt hver og en mann få ta på kroppen min og rett og slett entre de mest intime /hellige og private jeg har. 

Det  er rett og slett min moral. Det gir meg verdi og det har det også gitt meg. Jeg har kun ligget med en mann og det håper jeg at jeg gjør med min ektemann de neste 40 årene jeg kanskje har igjen. Dere glemmer også all det driiitdårlige med og ha tilfeldig sex. Du utsetter  deg først og fremst for en masse ukjent sykdommer/virus. Du  finner det vanskeligere og knytte deg opp mot ett menneske fordi du vil automatisk sammenligne deg selv med de forrige. Du risikerer uønsket graviditet. Du kan få følelser og det har kanskje ike motparten for deg. Du kan bli utnyttet til og tro det er mer enn bare sex NÅR det faktisk ikke rr det. 

Det er utallige ulemper med og ha tilfeldig sex i vår verden idag.  Det forklarer hvorfor vi nordmenn ender opp alene. Skilte. Separerte. Det er flere enn 6 av ti i min unges klasse som.har separert seg. Og 1 av de foreldrene har ligget til og mdd med samme mor til en annen i klassen. Så konklusjonen er jenter. Ikke gi fra dere det mest hellige dere har til hvem som helst. Bruk tiden godt på og finne den rette enn og  risikere at du aldri blir fornøyd. 

Husk. Jo mer du tar på en blomst.jo mer vil den også visne !!!! Dette er min mening. 

Anonymkode: 6ae7f...a21

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du at denne jomfruen skal dekke seg til og bo i hagen når hun har mensen (er skitten)? 

Du finner kvinner som har det slik i en rekke land. Du kan jo bare dra dit. Det er bare å spørre en far om du kan få kjøpe datteren. Du får garantert et ja fra noen. Alt kan kjøpes til rett pris.

Det er heldigvis noen tiår siden vi hadde det slik i Norge. 

Anonymkode: f7f37...dac

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (11 minutter siden):

Altså, høyde, hårfarge, kroppsfasong, mengde kroppshår osv er estetisk preferanse. Det har ingenting med kravet om å fortrenge en naturlig drift å gjøre.

Mange kvinner har en naturlig preferanse for høye menn med brede skuldre.

Mange menn har en naturlig preferanse for «uskyldige» kvinner.

Jeg hevder at begge har en biologisk forklaring, selv om den forklaringen ikke nødvendigvis gir så mye mening i samfunnet vi lever i i dag.

Kvinner som dumper en pusling til fordel for en stor tøffing trenger ikke å skamme seg over det - de følger bare sin natur og instinkter. Menn som velger en kvinne som ser ung ut og har hatt få partnere trenger ikke å skamme seg over det - de følger bare sin natur og sine instinkter.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jenter begynner jo å ri peniskarusellen ganske tidlig nå til dags. Damer prøver jo på å ha minst 100 forskjellige partnere før de fyller 18 og 500 før de fyller 20.

Litt skummelt med en dame som er bedre vant enn deg, kanskje? Du kan ikke kontrollere noen ved å hindre kunnskap, vet du.

Anonymkode: d05b3...b13

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig.

Anonymkode: 7b20a...4ac

Nå har jeg selv hatt sex siden jeg var 15/16år, møtte min mann når jeg var 25, og er nå i 40-årene. Lå ikke med hva som helst før jeg møtte han, men hadde min andel morro -både faste forhold, og tilfeldige møter et par ganger.

For det første så kan jeg love deg en ting, majoriteten av disse samkvem var ikke av den dypeste, intime handling i alle fall. Hverken for de eller meg. Gutter under 30 (og for all del endel av de over) bryr seg ikke om å skape en sjelesettende opplevelse for deg, i allefall ikke før de har møtt ei som lærer de dette.

Sex skal være gøy. Det skal være lettsindig, uten skam og fordommer. Man skal slappe av og nyte den gaven vi mennesker har fått til å oppleve nytelse og ikke bare til formering.

Øvelse gjør mester, og jeg er oppriktig glad for at både min mann og jeg hadde erfaring før vi fant hverandre. På den måten kan vi dele denne, og sammen skape det beste av to verdener.

Så at du skal komme her (mulig innlegget kun er provokasjon, men jeg kjenner nok mennesker fra «bibelbeltet» til å vite at det faktisk finnes mennesker med lik holdning HI beskriver) og forsøke å skape deg med at dette er skambelagt finner jeg meg ikke i. 

1894 ringte, forresten, og ønsket holdningene sine tilbake.

Anonymkode: 6c23c...13d

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var jomfru da jeg giftet meg. Han må da få lov til og ha sitt eget syn på hva han ønsker her i livet ??? Vi lever jo i en tid hvor vi skal godta alles meninger og selv de som ikke godtar seg fot den de er blir akseptert i vårt samfunn??? Syntes du skal få lov til og ytre deg om det. Som kvinne selv hadde jeg aldri latt hver og en mann få ta på kroppen min og rett og slett entre de mest intime /hellige og private jeg har. 

Det  er rett og slett min moral. Det gir meg verdi og det har det også gitt meg. Jeg har kun ligget med en mann og det håper jeg at jeg gjør med min ektemann de neste 40 årene jeg kanskje har igjen. Dere glemmer også all det driiitdårlige med og ha tilfeldig sex. Du utsetter  deg først og fremst for en masse ukjent sykdommer/virus. Du  finner det vanskeligere og knytte deg opp mot ett menneske fordi du vil automatisk sammenligne deg selv med de forrige. Du risikerer uønsket graviditet. Du kan få følelser og det har kanskje ike motparten for deg. Du kan bli utnyttet til og tro det er mer enn bare sex NÅR det faktisk ikke rr det. 

Det er utallige ulemper med og ha tilfeldig sex i vår verden idag.  Det forklarer hvorfor vi nordmenn ender opp alene. Skilte. Separerte. Det er flere enn 6 av ti i min unges klasse som.har separert seg. Og 1 av de foreldrene har ligget til og mdd med samme mor til en annen i klassen. Så konklusjonen er jenter. Ikke gi fra dere det mest hellige dere har til hvem som helst. Bruk tiden godt på og finne den rette enn og  risikere at du aldri blir fornøyd. 

Husk. Jo mer du tar på en blomst.jo mer vil den også visne !!!! Dette er min mening. 

Anonymkode: 6ae7f...a21

Det er da ikke tilfeldig sex om man har flere kjæresteforhold bak seg? 

Jeg har aldri hatt tilfeldig sex, men jeg har hatt to langvarige forhold før jeg traff min ektemann.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anocopy skrev (5 minutter siden):

Selvsagt finnes det. Jo yngre du selv er, jo bedre er sjansen din. 

Dette argumentet med "hvis du vil ha noe, så må du selv være det!" er tåpelig og ulogisk. Man har utallige krav og ønsker for en eventuell partner, og blant dem er det utrolig mange trekk som man ikke selv har. Det gjelder for begge kjønn. Mange kvinner vil ha en sterk mann, må de da selv være sterke? Hvis noen vil ha en jomfru, la de ville ha en jomfru. Påvirker det deg? 

Hvis jeg vil at partneren min skal ha en vagina så må jeg ha en vagina selv?

Hvis jeg vil at partneren min skal bruke sminke så må jeg bruke sminke selv?

Hvis jeg dama mi skal sette pris på at jeg lager all maten så må hun lage halvparten selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt med en dame som er bedre vant enn deg, kanskje? Du kan ikke kontrollere noen ved å hindre kunnskap, vet du.

Anonymkode: d05b3...b13

100 partnere før 18 er drøyt uansett kjønn, men det finnes ikke en normal mann som kan få så mye mus og derfor er det kun damer som kan dømmes for å ri på så mye kjepp før de i det hele tatt har stemmerett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke tilfeldig sex om man har flere kjæresteforhold bak seg? 

De fleste jenter har ikke det med alle de har seg med. Her er det du som har klart å oppføre deg, noe som er positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone? Hvorfor må du ha en kone? 😆 Det er jo bare styr. 

Finnes plenty av jomfru damer, men som regel er det en grunn til at de er jomfru. At de enten er sær som fy eller at menn ikke vil ligge med de. Og om INGEN menn vil ligge med deg så er det ganske krise. 

Anonymkode: 108df...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste jenter har ikke det med alle de har seg med. Her er det du som har klart å oppføre deg, noe som er positivt.

Men jeg var ikke jomfru da jeg giftet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ,nok en sånn "hater kvinner" tråd som får hundrevis av svar. ..

Anonymkode: f30bc...996

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...