AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #81 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er så lei av mennesker som drar nymoderne engelske ord opp av hatten sin når de ikke har noe å komme med. Anonymkode: 5b960...b17 Ok, jeg er lei av menn som bruker biologi som et påskudd til å skambelegge kvinners seksualiet. Anonymkode: af1bf...ef6 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #82 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det derre biologi-kortet er så billig og oppbrukt, og de som drar det er uten unntak uendelig langt fra akademiske sirkler og skjønner ikke kompleksiteten og nyansene i et fagfelt. Anonymkode: d05b3...b13 Du er velkommen til å heve diskusjonen fra «billig og oppbrukt». Jeg venter i spenning. Anonymkode: 5b960...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #83 Del Skrevet 22. august 2023 Forstår tankegangen din litt... Jeg og min mann har kun hatt hverandre, men vi ble sammen da jeg var 16 og han 22. Nå er vi 41 og 47. Jeg er så glad for at vi kun har vært med hverandre. Hadde ikke trivds med om han hadde vært sammen med mange før meg. Så det kommer ann på alderen din da, er du ung er det mulig å finne ei som ikke har vært med noen. Anonymkode: 62640...f45 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 22. august 2023 #84 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig. Anonymkode: 7b20a...4ac Oh hoi sann. Det er ikke tilfeldigvis Farmenandreas som har oppdaget Kvinneguiden? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #85 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, jeg er lei av menn som bruker biologi som et påskudd til å skambelegge kvinners seksualiet. Anonymkode: af1bf...ef6 Hvor gjør jeg dette? Eller er det bare et billig retorisk triks fordi du mangler argumenter? Anonymkode: 5b960...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #86 Del Skrevet 22. august 2023 ClausSaus skrev (4 timer siden): Hva er greia med jomfruer, egentlig? Greit nok, det er ikke akkurat særlig attraktivt om hun… ehhh… "ligger i motsatt ende av skalaen". Men hvorfor er det viktig at hun aldri har hatt sex med noen andre i det hele tatt? Fordi TS er en usikker fyr som trenger å kontrollere og dominere en som er uerfaren og uvitende. Anonymkode: 1c1ac...941 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #87 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Overraskende mange som ikke skjønner at dette er trolling. Anonymkode: 44dba...b49 Ja, det er rart. Det er ganske gjennomsiktig trolling. Når da likevel en haug tydeligvis tror på dette må man si at det er en vellykket. Terningkast 5. Anonymkode: 24ab1...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #88 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor gjør jeg dette? Eller er det bare et billig retorisk triks fordi du mangler argumenter? Anonymkode: 5b960...b17 Hva har dette med dagens samfunn å gjøre: "For en mann i en annen tid så var en kvinne som «beviselig» var jomfru en god indikasjon på at hun ikke var svanger med et barn unnfanget med en annen mann. Dvs han slapp å «kaste bort» 18 år av livet sitt og midler på et barn som ikke hadde hans gener." På hvilken måte er det relevant for tråden? Anonymkode: af1bf...ef6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #89 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi TS er en usikker fyr som trenger å kontrollere og dominere en som er uerfaren og uvitende. Anonymkode: 1c1ac...941 Det er absolutt en mulighet, men jeg plukker opp vibber av at TS er ganske uerfaren selv? Jeg kan tenke meg til at endel menn som vil ha veldig unge og/eller uskyldige kvinner enten prøver å kompensere for en ungdomstid hvor de aldri fant noen («andre sjanse til ungdomstid»), eller kanskje de tvert imot opplevde ungdomstida som et høydepunkt («gjenoppleve ungdomstida»)? Anonymkode: 5b960...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #90 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har dette med dagens samfunn å gjøre: "For en mann i en annen tid så var en kvinne som «beviselig» var jomfru en god indikasjon på at hun ikke var svanger med et barn unnfanget med en annen mann. Dvs han slapp å «kaste bort» 18 år av livet sitt og midler på et barn som ikke hadde hans gener." På hvilken måte er det relevant for tråden? Anonymkode: af1bf...ef6 Unnskyld, står det noe sted i TOS at man ikke har lov til å diskutere biologi? Er biologi «slut-shaming» for deg? Burde vi forby faget? Anonymkode: 5b960...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #91 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er så lei av menn som alltid skal dra biologikortet som en unnskyldning til å slutshame kvinner! Anonymkode: af1bf...ef6 Hva med å heller forklare hva i teksten du mener er "slutshaming" (Finn et bedre ord, da. Vi bor i Norge) av kvinner? Anonymkode: 24ab1...b89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #92 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg har to gode venninner som begge var jomfru da de giftet seg i midten av 20-årene. De var begge to veldig opptatt av å fortelle at de var jomfru og nærmest skryte av dette. De fant seg begge to partnere, men det eneste de snakker om på jentekveldene nå er hvor dårlig stemning det er i forholdet fordi disse mennene deres ønsker mer sex enn de ønsker. De er hverken interessert i, eller glade i sex. Jeg tror dette gjelder en god del kvinner. De som liker sex og har et godt sexliv har nettopp sex. Mannen til den ene av venninene mine hadde faktisk forsnakket seg til min mann på fest og fortalt hvor utrolig kjedelig og aseksuell konen hans var. Men hva forventet han da, når han giftet seg med ei som var jomfru da hun var 24 år gammel? Anonymkode: 2c69d...8b5 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #93 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og han sidestiller en god mann med en mann som har en rekke ting som er uoppnåelige for de fleste menn. Men dette kritiseres ikke av noen. Er ikke det rart? Anonymkode: 28b30...986 Det er mer rart at du, istedet for å kommentere dette til TS, heller velger å arrestere alle de som ikke har kommentert det. Hold deg til saken istedet for å diskutere de andre i tråden. TS er forresten helt på bærtur. For det første er det helt merkelig å ha det som et toppkrav å skulle ha en jomfru, all den tid det kan være mange grunner til at en person er jomfru, og man også risikerer at de finner ut at de ikke gidder å leve et helt liv med sex utelukkende med én person. Og så er det jo risikoen for at man overhodet ikke passer sammen seksuelt. For det andre er det et sykt syn på sex å se på det som noe menn bruker kvinner til. Hvis TS mener andre menn har brukt damene som ikke lenger er jomfru, så gjelder jo det samme for ham; han skal bruke damen på fritiden. At TS i tillegg mener han har jobbet så hardt for å bli en god nok mann (hva har han egentlig gjort?), er også helt tullete da det ikke finnes et kurs med diplom som utdanner menn til å passe alle kvinner. Hadde det fantes, hadde de nok lært allerede på grunnkurset at kvinner ikke er bruksgjenstander som skal "brukes på fritiden" eller spares til den mannen som fortjener henne mest. De er levende vesener med seksuelle behov og følelser som velger selv hvem de vil ha sex med, og hvorvidt de vil ha intim sex eller overfladisk morosex. Sex er toveis kommunikasjon der kvinnen "bruker" mannen like mye som mannen "bruker" kvinnen. Men nå ble det jo mistenkelig stille fra TS, så man aner jo hva intensjonen med tråden er. Anonymkode: 7fb27...38e 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 22. august 2023 #94 Del Skrevet 22. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har to gode venninner som begge var jomfru da de giftet seg i midten av 20-årene. De var begge to veldig opptatt av å fortelle at de var jomfru og nærmest skryte av dette. De fant seg begge to partnere, men det eneste de snakker om på jentekveldene nå er hvor dårlig stemning det er i forholdet fordi disse mennene deres ønsker mer sex enn de ønsker. De er hverken interessert i, eller glade i sex. Jeg tror dette gjelder en god del kvinner. De som liker sex og har et godt sexliv har nettopp sex. Mannen til den ene av venninene mine hadde faktisk forsnakket seg til min mann på fest og fortalt hvor utrolig kjedelig og aseksuell konen hans var. Men hva forventet han da, når han giftet seg med ei som var jomfru da hun var 24 år gammel? Anonymkode: 2c69d...8b5 Kan handle om feil kjemi med partner også. Tror det er dømt til å skje i større grad med dem som lukker seg inne i første forhold, hvor jomfrudommen ble tatt. De drar ikke når sexen er dårlig, eller de finner ut at de ikke er så tiltrukket allikevel. Nå kan det jo hende mange av dere hadde god sex med deres første, og har hatt gjennomgående god sex med nærmest alle dere har vært med å at jeg tar feil. Endret 22. august 2023 av Rosakatt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #95 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har to gode venninner som begge var jomfru da de giftet seg i midten av 20-årene. De var begge to veldig opptatt av å fortelle at de var jomfru og nærmest skryte av dette. De fant seg begge to partnere, men det eneste de snakker om på jentekveldene nå er hvor dårlig stemning det er i forholdet fordi disse mennene deres ønsker mer sex enn de ønsker. De er hverken interessert i, eller glade i sex. Jeg tror dette gjelder en god del kvinner. De som liker sex og har et godt sexliv har nettopp sex. Mannen til den ene av venninene mine hadde faktisk forsnakket seg til min mann på fest og fortalt hvor utrolig kjedelig og aseksuell konen hans var. Men hva forventet han da, når han giftet seg med ei som var jomfru da hun var 24 år gammel? Anonymkode: 2c69d...8b5 Det er vel ikke urimelig at de som er veldig seksuelle av seg, sørger for å ha sex før de blir 25, sånn at de som er jomfru i godt voksen alder har mindre «drive». Eller at det å ha en rekke seksuelle forhold fra man er 18 til 25 gjør at man får erfaringer og trener opp en preferanse som gjør at man har mer drive i et senere forhold. Man kan også tenke seg det motsatte: ved å ha det gøy med en rekke personer før 25 så har man «rast fra seg», og sex med den samme personen (kanskje atpåtil en litt prektig person) i 30 år framstår som litt monotont? Anonymkode: 5b960...b17 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #96 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig. Anonymkode: 7b20a...4ac Forresten artig å ha et syn der sex er å bli brukt, samtidig som det er den dypeste, intime handlingen. Det TS trenger er ikke en jomfru, det er en dame som enten er likegyldig til sex og bare ønsker at mannen tar for seg når han trenger å få pult, eller ei dame som ser på sex som noe hellig og spesielt som kun foregår i misjonæren i mørket mens man tenker på kongen og fedrelandet. Anonymkode: 7fb27...38e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #97 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det å beskrive all maskulin oppførsel kommer fra giftig feminisme, og er et sykdomstegn for kulturen vår. Jeg vil heller påstå at overfokusering på maskulin oppførsel er et resultat av patriarkisme. Anonymkode: 72e33...7e6 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #98 Del Skrevet 22. august 2023 Uten at jeg har spurt, så tror jeg kvinnelig bekjent er jomfru. Vi er 42 år. Det er jo kjempefint om noen kun hadde gått etter jomfrustatus, for hun har ikke hatt kjæreste noensinne.. *ironiflagg* Anonymkode: f7fbb...a88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 22. august 2023 #99 Del Skrevet 22. august 2023 Hva er dette med å snakke ned kvinner på bakgrunn av deres seksuelle historikk, som om det reflekterer dårlig på den mannen som innleder et forhold til? (Ref også saken med logan paul, Nina agdal og dillon et eller annet) hvis menn mener kvinner som har historikk er dårlige på noe som helst vis, så hold deg vekke fra de da, de er høyst sannsynlig ikke interessert i deg heller. Og å snakke ned menn som ser etter dypere verdier og kanskje finner seg en dame med historie, sier mer om hvilken gruppe menn du hører til (en kvinner bør holde seg borte fra for sin egen del), enn om disse mennene. Håper aldri jeg får en sånn person i omgangskretsen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 22. august 2023 #100 Del Skrevet 22. august 2023 Kan du bør se etter jenter i religiøse miljøer. Oppsøke de forskjellige trossamfunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå