AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #61 Del Skrevet 22. august 2023 "Jente"? Er du ikke voksen da? Hva skal du med småjenter? Finn deg en voksen kvinne, det høres ut som du er voksen selv. Jeg foreslår at du drar til utlandet og finner deg en. Det høres ikke ut som du er særlig moderne av deg og norske kvinner er moderne, selvstendige og tar egne beslutninger uten å spørre en mann. Anonymkode: 6ec0f...9ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 22. august 2023 #62 Del Skrevet 22. august 2023 Så klart det er mulig, det er nok blitt ganske vanlig de siste åra med både menn og kvinner som er godt oppe i 20-åra før de har sex. Om det er ønskelig, er et annet spørsmål. Er du selv jomfru? Hvis ikke, er ønsket ditt bare hyklersk. Hvorfor skal hun dele sitt mest intime med deg, som allerede har gitt av deg selv til andre kvinner, for å bruke din logikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #63 Del Skrevet 22. august 2023 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Kjønnsdriften er lik hos begge kjønnene. Derfor er det ulogisk at det skal være fritt frem for mannen å ta for seg, mens kvinner må fortrenge driften helt til hun finner "den rette". Norge er et trygt samfunn hvor staten slår hardt ned på vold. Familien trenger ikke en «dørvakt» som banker innbruddstyver. Det er derfor ulogisk at mange kvinner krever at menn skal være >180cm og ha brede skuldre, men det er hva det er. Hverken jeg eller staten kan kreve av kvinner at de overser sin biologi og blir mer logiske. Anonymkode: 5b960...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #64 Del Skrevet 22. august 2023 Du verken er, blir eller forblir en mann av suksess og interesse. En lidelse er du nok. Hvorfor skulle du "finne" et annet menneske, og hvorfor skulle du bruke henne hvis hun ikke er "brukt fra før"? Er du brukt? av hvor mange? Anonymkode: f0bc5...145 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #65 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig. Anonymkode: 7b20a...4ac Når du har en forståelse av «verdighet», som kolliderer med folk flest, så blir det slik. Folk flest har ikke en gammel kristenmoralistisk dyd som verdi. Folk flest ser på sex som noe godt og gøy. Ikke opphevet som noe hellig man har med en person igjennom livet. Lykke til. Anonymkode: 48e68...dd0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #66 Del Skrevet 22. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Norge er et trygt samfunn hvor staten slår hardt ned på vold. Familien trenger ikke en «dørvakt» som banker innbruddstyver. Det er derfor ulogisk at mange kvinner krever at menn skal være >180cm og ha brede skuldre, men det er hva det er. Hverken jeg eller staten kan kreve av kvinner at de overser sin biologi og blir mer logiske. Anonymkode: 5b960...b17 Jeg kjenner ingen kvinner som KREVER at mannen skal være 180. Har selv en mann på 178, kun 3 cm høyere enn meg. Har også datet både høyere og lavere menn. Men på samme måte som noen kvinner FORETREKKER høye menn, FORETREKKER også de aller fleste menn slanke kvinner. I et samfunn der over halvparten er overvektige, betyr det at de utelukker over halvparten av kvinnene med denne preferansen. Men ingen sier at menn MÅ date overvektige damer. Forresten, gjennomsnittshøyden på menn i Norge er 180,6 cm. Altså er en mann på 180 helt gjennomsnittlig. Å ville date en GJENNOMSNITTLIG mann er ikke akkurat et urimelig krav. Endret 22. august 2023 av Rosalilje84 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 22. august 2023 #67 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg tipper TS er redd sykdommer som hans fremtidige kone kan ha fått ved å ligge med andre menn. Men, TS, er du jomfru selv? Kan du tilby det samme du krever fra din fremtidige kone? Jomfrukvinner kan også kreve at mannen er jomfru og kan du innfri da? Ellers kan du finne mange jomfrudamer i mer nerdete steder og kretser og ikke på nattklubb eller bar, tenker jeg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 22. august 2023 #68 Del Skrevet 22. august 2023 Drizzt skrev (12 minutter siden): Jeg tipper TS er redd sykdommer som hans fremtidige kone kan ha fått ved å ligge med andre menn. Men, TS, er du jomfru selv? Kan du tilby det samme du krever fra din fremtidige kone? Jomfrukvinner kan også kreve at mannen er jomfru og kan du innfri da? Ellers kan du finne mange jomfrudamer i mer nerdete steder og kretser og ikke på nattklubb eller bar, tenker jeg Dette. De fleste kvinner som er over 20-25 år og er jomfruer, er enten svært introverte, aseksuelle, uattraktive eller konservativt kristne. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 22. august 2023 #69 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ingen ting som er så kjedelig og vanskelig som ei sart, sårbar jente som ikke har lært seg selv å kjenne når du bare har lyst til å knulle Anonymkode: 7ba42...d67 .....patetisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #70 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig. Anonymkode: 7b20a...4ac Og du venter med sex selv lissom? Anonymkode: 111d2...e75 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #71 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Anonymkode: 7b20a...4ac For et sjarmerende kvinnesyn du har. Hva om hun har vært sammen med samme gutt/mann siden hun var 16, du treffer henne når hun er blitt 21 og det har vært slutt i et år. Har hun blitt "brukt av andre menn på fritiden" da også? Anonymkode: af1bf...ef6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #72 Del Skrevet 22. august 2023 Rosalilje84 skrev (1 time siden): Jeg kjenner ingen kvinner som KREVER at mannen skal være 180. Har selv en mann på 178, kun 3 cm høyere enn meg. Har også datet både høyere og lavere menn. Men på samme måte som noen kvinner FORETREKKER høye menn, FORETREKKER også de aller fleste menn slanke kvinner. I et samfunn der over halvparten er overvektige, betyr det at de utelukker over halvparten av kvinnene med denne preferansen. Men ingen sier at menn MÅ date overvektige damer. Forresten, gjennomsnittshøyden på menn i Norge er 180,6 cm. Altså er en mann på 180 helt gjennomsnittlig. Å ville date en GJENNOMSNITTLIG mann er ikke akkurat et urimelig krav. Jeg et ganske sikker på at det er flere kvinner som krever at partneren skal være >180cm, enn det er menn som krever at kvinnen skal være jomfru. I alle fall her i Norge. Om så var at det var bare en kvinne som krevde at mannen skulle være >180cm, synes du at det er noe mer logisk enn en mann som krever at kvinnen skal være jomfru? Begge har nok røtter i biologi. For en kvinne i en annen tid så kunne en sterk mann forsvare kvinne og barn mot tyver, vold og voldtekt. Han kunne gi opphav til barn som hadde de samme egenskapene. For en mann i en annen tid så var en kvinne som «beviselig» var jomfru en god indikasjon på at hun ikke var svanger med et barn unnfanget med en annen mann. Dvs han slapp å «kaste bort» 18 år av livet sitt og midler på et barn som ikke hadde hans gener. Anonymkode: 5b960...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #73 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg et ganske sikker på at det er flere kvinner som krever at partneren skal være >180cm, enn det er menn som krever at kvinnen skal være jomfru. I alle fall her i Norge. Om så var at det var bare en kvinne som krevde at mannen skulle være >180cm, synes du at det er noe mer logisk enn en mann som krever at kvinnen skal være jomfru? Begge har nok røtter i biologi. For en kvinne i en annen tid så kunne en sterk mann forsvare kvinne og barn mot tyver, vold og voldtekt. Han kunne gi opphav til barn som hadde de samme egenskapene. For en mann i en annen tid så var en kvinne som «beviselig» var jomfru en god indikasjon på at hun ikke var svanger med et barn unnfanget med en annen mann. Dvs han slapp å «kaste bort» 18 år av livet sitt og midler på et barn som ikke hadde hans gener. Anonymkode: 5b960...b17 Jeg er så lei av menn som alltid skal dra biologikortet som en unnskyldning til å slutshame kvinner! Anonymkode: af1bf...ef6 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #74 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er så lei av menn som alltid skal dra biologikortet som en unnskyldning til å slutshame kvinner! Anonymkode: af1bf...ef6 Jeg er så lei av mennesker som drar nymoderne engelske ord opp av hatten sin når de ikke har noe å komme med. Anonymkode: 5b960...b17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #75 Del Skrevet 22. august 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så lei av menn som alltid skal dra biologikortet som en unnskyldning til å slutshame kvinner! Anonymkode: af1bf...ef6 Det er da ingenting i det du siterer som er slutshaming? Anonymkode: eb3e5...605 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #76 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er faktisk deprimerende å vite at du knapt kan finne en jomfru kone. Tenk deg å tilbringe år med å jobbe hardt for å bli en mann av interesse, suksess, lidelse for å bli verdig til en god kvinne. Og hun har allerede blitt brukt på fritiden av andre menn. Hun har allerede opplevd den dypeste, intime handlingen med andre karer tilfeldig. Anonymkode: 7b20a...4ac Er så spent på hva denne lidelsen innebærer? TS, vil du utdype? Anonymkode: 1bc12...6df 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #77 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg er jomfru kvinne på 21, men hadde aldri blitt sammen med noen med det menneskesynet du har. Det er AKKURAT det samme for menn og kvinner, og kvinner er ikke mer "brukt" enn menn som har hatt sex. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er så lei av mennesker som drar nymoderne engelske ord opp av hatten sin når de ikke har noe å komme med. Anonymkode: 5b960...b17 Du diskuterer dårlig btw. Er vel en grunn til at du ha så sterkt behov for å prekke på damer krav rundt sex. Kvinnfolk er generelt like kåte som menn, så det er det samme. Og menn har samme høydekrav til kvinner (vil helst ha lavere enn seg). Krav til jomfruilighet stammer fra kvinnehat og usikkerhet. Anonymkode: 4d2d2...e4d 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #78 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er så spent på hva denne lidelsen innebærer? TS, vil du utdype? Anonymkode: 1bc12...6df Tipper det er google translate for passion eller noe lignende. Anonymkode: cb9bd...dfa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #79 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er så lei av menn som alltid skal dra biologikortet som en unnskyldning til å slutshame kvinner! Anonymkode: af1bf...ef6 Det derre biologi-kortet er så billig og oppbrukt, og de som drar det er uten unntak uendelig langt fra akademiske sirkler og skjønner ikke kompleksiteten og nyansene i et fagfelt. Anonymkode: d05b3...b13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #80 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du diskuterer dårlig btw. Takk. Sitat Er vel en grunn til at du ha så sterkt behov for å prekke på damer krav rundt sex. Kilde? Sitat Og menn har samme høydekrav til kvinner (vil helst ha lavere enn seg). En betydelig andel av kvinnelige brukere på tinder filtrerer menn på høyde. Jeg fant ingen kilder som tyder på at menn gjør det samme i særlig grad. Sitat Krav til jomfruilighet stammer fra kvinnehat og usikkerhet. Det å beskrive all maskulin oppførsel kommer fra giftig feminisme, og er et sykdomstegn for kulturen vår. Anonymkode: 5b960...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå