Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bodillen

Var på kino med ungene og så Olsenbanden Jr. på sirkus her om dagen. Ja, jeg er voksen, men likevel; er det mulig å lage noe så vanvittig dårlig?? Ikke bare var storyen utrolig kjedelig og platt - det var liksom ikke story nok til å fylle spillefilmlengde. Det var vel derfor de hadde lagt inn sang og dans (forøvrig pinlig kvalitet på begge deler) og skikkelig klønete "spesialeffekter"... Fy flate, det var helt flaut. 4-åringene satt faktisk som et tent lys under hele filmen, men 9-åringen rynket på nesa og satte opp en mine som sa det meste. :roll:

For det mer voksne publikum kan jeg anbefale vår nyeste DVD-anskaffelse: Requiem for a Dream. Absolutt severdig! Burde ses av de fleste, spesielt av ungdom med et forherliget syn på narkotika.

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brokeback mountain. Men var fryktelig skuffet! Fantastisk skuespill og historien kunne vært skikkelig bra, men filmen var så ensformig og ble da svært langdryg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

When a stranger calls. Først satt jeg sånn: Nei og nei og nei :hår: fordi jeg har dårlige nerver og ikke bør se skrekkfilmer. Men så satt jeg sånn: Nei og nei og nei :icon_lol: fordi filmen var så ufattelig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Torsdag: Passion of the Christ (På DVD for 2. gang. Anbefales, men ikke for sarte sjeler. Dette er en sterk film!)

Fredag: Bruce Almighty (På DVD før ørtende gang. Anbefales! En av Jim Carreys beste filmer! Masse godt bonusmateriale.)

Lørdag: The Bourne Identity (På DVD for andre eller tredje gang. Spennende!)

Søndag: Notting Hill (TV3 tror jeg det var... Denne har jeg vel sett snart tjue ganger...alltid like god! hihi...)

Mandag: Jesus Christ Superstar (Sverige Tv4 viste denne nå nettopp. Helt grei... Vanskelig å lage en god film av en musikal, særlig når man allerede har sett musikalen...)

Har hatt skikkelig filmpåske ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lord of war med bl.a Nicholas Cage... Ekkel film. Ekkel fordi den var så grusomt realistisk.. viste noen usminkede sannheter om krig som fikk det til å vrenge seg i meg. :tristbla:

Endret av Vinga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...