Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så nettopp Charlie og sjokoladefabrikken. Den er absolutt å anbefale! Likte fantasiene. Passet meg perfekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Terkel i knipe. Kjempebra og morsom, men må si jeg stusser litt over aldersgrensa (vet det er diskutert her tidligere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

På kino: Olsenbanden på Cirkus (kjedelig når du er voksen :forvirret: , men ungene elsket den :ler: )

Før det igjen : Matchpoint, den siste Woody Allen-filmen. Bra film, utviklet seg i en retning jeg ikke hadde ventet... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Memoires of a Geisha.

hvordan var den?

skulle egentlig se den sist jeg var på kino - men det ble til at vi så "walk the line"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan var den?

skulle egentlig se den sist jeg var på kino - men det ble til at vi så "walk the line"

Jeg så denne filmen rett før den kom på norske kinoer og jeg synes at boka er bedre enn filmen. Filmen er okay, men ikke sånn som jeg hadde håpet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den siste jeg så var Elizabethtown med Kirsten Dunst og Orlando Bloom. Den var egentlig bare kjedelig. Spesielt sammenlignet med Pride & Prejudice som jeg så kvelden før, den var kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Just Like Heaven på fredag. Lett, søt film med sjarmerende Reese Witherspoon og Mark Ruffalo i hovedrollene.

I går så jeg Million Dollar Baby. Den var ok, men jeg hadde kanskje forventet meg litt mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...