Munchlax Skrevet 15. januar #12621 Del Skrevet 15. januar Ut og stjæle hester Spørs om jeg ser den igjen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestisen Skrevet 15. januar #12622 Del Skrevet 15. januar Munchlax skrev (Akkurat nå): Ut og stjæle hester Spørs om jeg ser den igjen… Den var veldig "sakte", men samtidig utrolig kunstnerisk og vakker ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #12623 Del Skrevet 16. januar Mordet på orientekspressen - Netflix Anonymkode: 8702b...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 16. januar #12624 Del Skrevet 16. januar Barbie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 17. januar #12625 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 21.10): Det er allerede en film om det, Alive Anonymkode: 9bdae...b53 Ja, jeg vet. Den er også bra, men ikke så sterk som Snøsamfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 17. januar #12626 Del Skrevet 17. januar (endret) På mandag så jeg The Pope's Exorcist. Alltid gøy med Russell Crowe, men det ble litt vel for mye av det gode for meg. 5/10. Endret 17. januar av DeLorean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #12627 Del Skrevet 17. januar The Marvel: 1/10. Nok en spiker i kista for Disney og Marvel-universet. Anonymkode: 5c4fd...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 18. januar #12628 Del Skrevet 18. januar Drive My Car Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 18. januar #12629 Del Skrevet 18. januar (endret) Poor Things på kino. Du verden for en merkverdig og snodig film. Sær, rar, morsom, spennende og ganske så fantastisk. En sjelden original film med skuespill i øverste klasse. Både Emma Stone, Willem Dafoe og Mark Ruffalo storspiller. Må ses! 9/10. Endret 18. januar av DeLorean 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 18. januar #12630 Del Skrevet 18. januar Frida skrev (32 minutter siden): Drive My Car Har hørt mye bra om denne. Må jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. januar #12631 Del Skrevet 19. januar Sulis 1907 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #12632 Del Skrevet 19. januar Dream Scenario - 7/10. Artig konsept, og godt spilt av Nic Cage. Små "norske" hint gjennom filmen fra regissør Kristoffer Borgli. Anonymkode: 81e9c...232 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 19. januar #12633 Del Skrevet 19. januar «Snøsamfunnet» (La Sociedad de la nieve, 2023) IMDb: 7,9 God og sterk film, men ville gitt den 7,5/10. Nyinnspilling av filmen Alive som baserer seg på flystyrten med et rugby team på 45 mennesker fra Uruguay som styrtet i Andesfjellene i Chile 1972. Der måtte de overlevende finne måter å overleve på i snødekt fjellandskap i 3 måneder før de omsider ble reddet. https://m.imdb.com/title/tt16277242/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 19. januar #12634 Del Skrevet 19. januar Maudie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 19. januar #12635 Del Skrevet 19. januar The Lincoln Lawyer, sett den to ganger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. januar #12636 Del Skrevet 19. januar Gladikaffe skrev (3 timer siden): The Lincoln Lawyer, sett den to ganger nå. Har du sett serien også? (Netflix) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 20. januar #12637 Del Skrevet 20. januar sofie777 skrev (3 timer siden): Har du sett serien også? (Netflix) Nei, 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 20. januar #12638 Del Skrevet 20. januar Poor Things Omg for en film! Morsom, vakker, kreativ og annerledes! En feministisk fortelling som vil inspirere mange andre filmskapere i fremtiden, også er den så godt fortalt også. 9/10 WOW 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar #12639 Del Skrevet 21. januar Polyester skrev (På 20.1.2024 den 18.33): Poor Things Omg for en film! Morsom, vakker, kreativ og annerledes! En feministisk fortelling som vil inspirere mange andre filmskapere i fremtiden, også er den så godt fortalt også. 9/10 WOW Gleder meg til å se den! Så du den på kino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar #12640 Del Skrevet 21. januar American Symphony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå