Amy Skrevet 9. november 2023 #12501 Del Skrevet 9. november 2023 En dag og en halv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy Skrevet 10. november 2023 #12502 Del Skrevet 10. november 2023 The call. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. november 2023 #12503 Del Skrevet 10. november 2023 The Ghost (Writer) (Britisk/USA osv tittel) - Ewan McGregor og Pierce Brosnan i gode roller, thrilleraktig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #12504 Del Skrevet 10. november 2023 Nowhere. Het den, en av de bedre filmene jeg har sett! Anonymkode: 1b78c...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. november 2023 #12505 Del Skrevet 13. november 2023 Past Lives. Likte den! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 13. november 2023 #12506 Del Skrevet 13. november 2023 MissStiles skrev (9 timer siden): Past Lives. Likte den! Så du den til halv pris? 😊 Flott film. Så stille og lavmælt. Milevis unna Hollywood klisjeene. Veldig bra og realistisk slutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. november 2023 #12507 Del Skrevet 13. november 2023 DeLorean skrev (1 time siden): Så du den til halv pris? 😊 Flott film. Så stille og lavmælt. Milevis unna Hollywood klisjeene. Veldig bra og realistisk slutt! Jeg så den gratis på førpremiere for en måned siden. Det var en god film som jeg nok ikke hadde sett om den ikke var gratis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #12508 Del Skrevet 15. november 2023 The Marvels. Mye bedre enn forventet etter det som skrives på nett. Veldig rart at den lokale kinoens fleste visninger var så sent på kvelden at de som måtte tidlig opp dagen etter for å gå på skole bare kunne glemme det. Det var bare en håndfull halvgamle folk i salen når jeg var der. Anonymkode: 2234c...58d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. november 2023 #12509 Del Skrevet 17. november 2023 sofie777 skrev (På 11.11.2023 den 0.03): The Ghost (Writer) (Britisk/USA osv tittel) - Ewan McGregor og Pierce Brosnan i gode roller, thrilleraktig Good one. Så nylig Women Talking. God og sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ColaZero2018 Skrevet 18. november 2023 #12510 Del Skrevet 18. november 2023 Ser ikke så mye film nå vs tidligere.De siste jeg har sett er nyeste Mission Impossible og Indiana Jones….begge ok,ikke noe mere.Og Oppenheimer som jeg synes var den klart beste av nevnte filmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 18. november 2023 #12511 Del Skrevet 18. november 2023 The Killer. Veeeldig treig oppbygging til noe skjer. Men er jo fengende.Helt grei Netflix film! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. november 2023 #12512 Del Skrevet 19. november 2023 Den siste Paw patrol-filmen på kino i dag. Sammen med lillegutt på 5 år, han elsket den 🎬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 20. november 2023 #12513 Del Skrevet 20. november 2023 Fant80 skrev (På 19.11.2023 den 0.32): The Killer. Veeeldig treig oppbygging til noe skjer. Men er jo fengende.Helt grei Netflix film! Herlig den slåsskampen i Miami 😄 Kunne vært en del bedre, men fin guttafilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. november 2023 #12514 Del Skrevet 20. november 2023 Nomadland - blir mye julefilmer fremover, for jeg begynner denne ukenDessuten går alle Justice League-relaterte filmer på tv denne uken, så må få med meg de jeg ikke har sett. Sjekk her om dere i det hele tatt har lineær-tv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 21. november 2023 #12515 Del Skrevet 21. november 2023 Nærmer seg den tiden av året hvor vi ser endel julefilmer Så i går ble det "A Christmas Star" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 21. november 2023 #12516 Del Skrevet 21. november 2023 Black phone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. november 2023 #12517 Del Skrevet 21. november 2023 Hjelp, det er juleferie! - Årets første julefilm og faktisk også første gang jeg ser denne. Helt ok, ser hvorfor den er en tradisjonell film, men taper ingenting på å ikke se den flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 22. november 2023 #12518 Del Skrevet 22. november 2023 Forhandleren- god gammel actionthriller på Netflix Danny Roman jobber som gisselforhandler og er den beste i bransjen. Men en dag etter en kveldsjobb skjer det et mord og Danny kommer først på pletten. Men når resten av politiet straks kommer på pletten blir Danny den siktede. Det blir plantet beviser for at han har utført mordet og Danny frykter at livet hans er ødelagt. Nå er gode råd dyre og Danny tar en helomvending og tar gisler for å forsøke å lirke frem sannheten om hva som egentlig forgår og hvem som er de råtne eplene i politiets egne rekker, og hva som egentlig her dekkes over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2023 #12519 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg så en "litt lang film" bestående av fire episoder og den het "Obsession"...og jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #12520 Del Skrevet 22. november 2023 Så Napoeleon-filmen. Var OK. Men Joaquin Phoenix virket for gammel. Det ødelegger deler av filmen for Napoleon skal jo være en som gjorde lynkarriere og ble general i en alder av 24 og keiser i en alder av 35. Det gjøres heller ingen forsøk på å få Phoenix til å se yngre ut enn han er. Han er en 49 åring som spiller en karakter som skal være halvparten så gammel. I tillegg så er det også typisk Hollywood at Vanessa Kirby som spiller kona til Napoleon er 12 år yngre enn Phoenix selv om Napoleon giftet seg med en dame som var 6 år eldre enn han. Ikke bare er det historisk ukorrekt. Men filmen handler om at kona ikke kan gi Napoleon en arving. Og grunnen til at hun ikke kunne gi han arving var fordi hun var for gammel for å få barn. Hun hadde gitt barn til mannen hun var gift med før hun giftet seg med Napoleon. I filmen har også kona til Napoleon yngre elskere. I filmen kan det virke som hun har dem fordi hun ikke tenner på sin gamle mann. Men i virkeligheten hadde hun jo en yngre ektemann. Dette med skuespillere i historiske dramaer som har feil alder blir litt som skuespillere som har feil hudfarge. Det ødelegger deler av filmen. I tillegg er det rart at Hollywood som skal være ekstremt inkluderende når det kommer til folk med svart hudfarge nekter å gi kvinnelige skuespillere over 40 hovedrollen/den kvinnelige hovedrollen også i tilfellene der karakteren skal være over 40. Anonymkode: b5e9d...a57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå