Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så Halloween Ends. Glad det er slutt! Noen oppfinnsomme drap, men ellers en skuffende avslutning. 4/10

Hvil i fred Michael. Hører du?? HVIL I FRED.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: Men in Black 3

I dag: Men in Black: International

Husket ikke at jeg hadde sett noen av dem før og kjente dem såvidt igjen da jeg begynte å se dem. Huff, det er ikke bra!!!

Så også Sisterhood of the Traveling Pants 2 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parasite (gikk på dansk tv) - min første koreanske film, og en veldig god en!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blow.

Føler nesten synd på ham, helt til man kommer på at han er ansvarlig for overdoser, dødsfall og ødelagte liv i fleng bare fordi han ville leke boss. 

Anonymkode: 9bdae...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DeLorean skrev (På 5.3.2023 den 11.30):

Jeg så Halloween Ends. Glad det er slutt! Noen oppfinnsomme drap, men ellers en skuffende avslutning. 4/10

Hvil i fred Michael. Hører du?? HVIL I FRED.

Haha 🤣❤️

Anonymkode: 57a90...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The italian man. Så på den fordi jeg fikk den anbefalt, men jeg liker hverken mafia eller mafiafilmer, så det var ikke noe for meg. Supre skuespillere, men rotete lagd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 4.07):

Det er jo en del som har personlighetsforstyrrelser og diverse diagnoser... 

Mangler en fullstendig empati og er helt likegyldig til andre menneskers lidelse, er nok slike filmer helt topp... Men det er forstyrrende å vite at disse menneskene finnes blant oss.

Anonymkode: c6bd6...07e

Ja, de finnes. Men du kan ikke dømme de ut i fra sjanger de liker. Jeg også elsker skrekk og skumle filmer. Men håper og tror jeg er omsorgsfull. Bryr meg veldig om andre, og kan være lei meg i dagesvis hvis noen har det vondt. 

Det er jo kunst som alt annet, og ikke virkelighet. Jeg klarer å skille det veldig godt. 

Anonymkode: d8f5b...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i seneste laget (særlig siden jeg satt oppe i natt pga Oscar), men Everything Everywhere All at Once - En artig film og skjønner hvorfor den vant det den vant, selv om det ikke er den beste filmen jeg har sett

Så også en dokumentarfilm på Nrk om trillinger som ble skilt ved fødselen. Heart breaking som de sier på "nynorsk". Den heter Three Identical Strangers. Den rørte meg mer enn overnevnte

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...