Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

The Menu 

🙈

Anonymkode: 69e9e...05d

Fjorårets beste film for meg. Synes den var helt genial. Ble rimelig sjokkert av noen scener der. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen Om Narvik. Sterk film, med meget gode effekter. Ikke så dramaturgisk sterk som jeg hadde trodd dog. Burde vært litt lengre føler jeg. Gir den 7/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kampen om Narvik.  Likte den veldig godt,og på slutten stod det litt fakta mens de viste ordentlige bilder av byen etter krigen. Utrolig fin, må si jeg ikke forventet å like den etter at jeg så krigsseileren, en film jeg ikke likte i det hele tatt! 

Anonymkode: 45d18...850

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (3 timer siden):

dont worry darling

You like? 

Anonymkode: 49f2d...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

You like? 

Anonymkode: 49f2d...141

den var grei nok. ikke veldig overraskende om du ha sett filmer som get out og skeleton key.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A Man Called Otto med Tom Hanks. Remake av svenske En Mann Ved Navn Ove. Trist, rørende og morsom. Ble ganske emosjonell flere ganger under filmen. Mye tårer i salen. 

Dette er en film alle liker. En publikumsfrier. Sånn ift originalen sto den seg godt. Vil gi den 7/10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså innhold = 0, men det er flotte effekter. Kunne godt ha kutta ned filmen slik at den kun varte halvannen time max. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BlackkKlansman - litt morsom film, men tror det blir med den ene gangen. Kan bli feil om noen kommer bak ryggen på feil tidspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...