Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Menu på kino. Ja, hva skal jeg si. Spennende, mørk, satirisk, makaber og fremfor alt skamløst underholdende. En av mine favoritter uansett sjanger i år! Ralph Fiennes er helt fantastisk. Denne MÅ ses av alle her inne. 9/10.

P.s. Jo mindre du vet om denne, jo bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Father stu.

Ville ha en harry actionfilm med mark wahlberg. Spoiler, det er ikke enn sånn og jeg satt og gråt halve filmen.

Anonymkode: 9bdae...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

The wonder.

Jeg likte den, selv om jeg synes de kunne spart seg for begynnelsen og slutten. Synes det ødela litt. "Dette er en film og nå skal vi fortelle deg en historie".

Troll.

Den var helt ok, selv om historien var klisjefylt og ikke særlig logisk at det alltid må en helt til for å tenke ut en genial løsning, mens myndighetene har 'one track mind'.

Endret av AprilRyan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Tommy Wirkolas nye 'julefilm' Violent Night. David Harbour fra Stranger Things viser pondus som nissen. Mye bra one-liners, gode effekter, mye blod, vold. Ja, rett og slett underholdende! Deilig og befriende med en litt annerledes julefilm. Mange referanser til andre julefilmer der bl.a Die Hard og Home Alone. Se den! 8/10 herfra.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DeLorean skrev (2 timer siden):

Så Tommy Wirkolas nye 'julefilm' Violent Night. David Harbour fra Stranger Things viser pondus som nissen. Mye bra one-liners, gode effekter, mye blod, vold. Ja, rett og slett underholdende! Deilig og befriende med en litt annerledes julefilm. Mange referanser til andre julefilmer der bl.a Die Hard og Home Alone. Se den! 8/10 herfra.

Hvor? 😍

Har sett parallelle mødre på viaplay med penelope cruz, spesiell, veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor? 😍

Har sett parallelle mødre på viaplay med penelope cruz, spesiell, veldig bra. 

Da drar du på kino! Dvs. du må faktisk opp av sofaen og ut 😜

Film er best på kino.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...