Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"The Green Knight" - En helt annen film enn hva jeg hadde forventet! Jeg synes den var bra jeg, men ser den ble massakrert av "folk flest" som skrev anmeldelser på IMDB 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeblebrox skrev (1 time siden):

"The Green Knight" - En helt annen film enn hva jeg hadde forventet! Jeg synes den var bra jeg, men ser den ble massakrert av "folk flest" som skrev anmeldelser på IMDB 😅

Det er normen på IMDB dessverre. Er ikke filmen konvensjonell nok, da er folk kjapt ute med 1/10 og 'worst movie of all time' piss. Skal også se den mest sannsynlig en av dagene.

Nei, IMDB er overhodet ikke en pekepinn på om en film er god eller ikke lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så traileren for lenge, leeeeenge siden, og tenkte at dette var "one2watch", og den (sånn som jeg husker den) ga inntrykk av å være en helt annen film. Tror kanskje det er derfor så mange skrev skikkelig sure anmeldelser 😅 Men, ja, IMDB var en langt bedre pekepinn før, det er jeg enig :Nikke: 

edit, glemte visst en @DeLorean

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notting Hill. Jeg har aldri sett den før i kveld, på bakgrunn av den innrømmelsen ble det denne filmen insistert frem i kveld av besøket. Ja, jeg likte den.:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

En ikke-planlagt film er sjelden hos meg, men jeg kom over The Commuter helt i begynnelsen på tv tv, så da så jeg den. Liam Neeson er alltid god på sin måte, så det var ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...