AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10881 Del Skrevet 15. august 2021 Fun House. Ikke se den.... det er bare vondt og traumatisk. Anonymkode: 56148...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 15. august 2021 #10882 Del Skrevet 15. august 2021 The conjuring - the devil made me do it. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10883 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fun House. Ikke se den.... det er bare vondt og traumatisk. Anonymkode: 56148...e9a Den var neste på listen min; Var det en dritt film? Anonymkode: 79bd4...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10884 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den var neste på listen min; Var det en dritt film? Anonymkode: 79bd4...bf7 Nei, for sin sjanger var den jo bra. Men så grov tortur er ikke noe for meg. Jeg blir både psykisk og fysisk dårlig og ikke bare i det jeg ser på det men flere dager i ettertid. Det samme med Modsommar.... slet i flere dager etter den også. Men hvis du tåler sånt, så kjør på. Anonymkode: 56148...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10885 Del Skrevet 15. august 2021 ^ Midsommar * Anonymkode: 56148...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 15. august 2021 #10886 Del Skrevet 15. august 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Oppskrytt spør du meg😣 Anonymkode: 5c5ba...515 jeg syntes den var bra, men jeg har bodd lenge i Korea, så kjente meg igjen i handlingen. men ja, syntes ikke den var feilfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 15. august 2021 #10887 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, for sin sjanger var den jo bra. Men så grov tortur er ikke noe for meg. Jeg blir både psykisk og fysisk dårlig og ikke bare i det jeg ser på det men flere dager i ettertid. Det samme med Modsommar.... slet i flere dager etter den også. Men hvis du tåler sånt, så kjør på. Anonymkode: 56148...e9a Ok, takk for svar! Midsommar er en av de vakreste filmene jeg vet om. Skal sjekke ut Funhouse Endret 15. august 2021 av hadet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10888 Del Skrevet 15. august 2021 hadet skrev (Akkurat nå): Ok, takk for svar! Misommar er en av de vakreste filmene jeg vet om. Skal sjekke ut Funhouse Vi kan ikke snakke om samme film om du syns den er vakker? Hæ? Anonymkode: 56148...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 15. august 2021 #10889 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi kan ikke snakke om samme film om du syns den er vakker? Hæ? Anonymkode: 56148...e9a Midsommar? Ja! Den er så fin. Prøver å ikke se den for ofte. Vil ikke gå lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10890 Del Skrevet 15. august 2021 hadet skrev (Akkurat nå): Midsommar? Ja! Den er så fin. Prøver å ikke se den for ofte. Vil ikke gå lei. Håper virkelig du troller. Ellers så er du psykopat. Det er ikke noe vakkert ved å paralysere folk for så å skjære ut lungene dems og henge de på utsiden,stappe øya dems fulle av blomster og høy og brenne paralyserte folk sakte men sikkert, eller å kaste gamle mennesker ut for klipper så hodet sprekker som vannmeloner. Jeg kunne ønske jeg kunne saksøke de jævlene som har sånn fantasi. Det skulle ikke vært lov å lage sånt. Anonymkode: 56148...e9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 15. august 2021 #10891 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) . Endret 20. august 2021 av hadet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 15. august 2021 #10892 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Håper virkelig du troller. Ellers så er du psykopat. Det er ikke noe vakkert ved å paralysere folk for så å skjære ut lungene dems og henge de på utsiden,stappe øya dems fulle av blomster og høy og brenne paralyserte folk sakte men sikkert, eller å kaste gamle mennesker ut for klipper så hodet sprekker som vannmeloner. Jeg kunne ønske jeg kunne saksøke de jævlene som har sånn fantasi. Det skulle ikke vært lov å lage sånt. Anonymkode: 56148...e9a Sorry det var ikke meningen å framstå som troller. Jeg elsker virkelig den filmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10893 Del Skrevet 15. august 2021 hadet skrev (Akkurat nå): Sorry det var ikke meningen å framstå som troller. Jeg elsker virkelig den filmen. Ok. Hvorfor? Anonymkode: 56148...e9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10894 Del Skrevet 15. august 2021 hadet skrev (5 minutter siden): Sorry det var ikke meningen å framstå som troller. Jeg elsker virkelig den filmen. Det er en visuelt vakker film på mange måter (utenom volden og torturen) og noe helt for seg selv i sin helt egen sjanger. Det er blandingen av det visuelt vakre og groteske som gjør den så ekstrem og til en svært god grøsser. Men å si at filmen generelt er vakker, altså helheten både i det visuelle og handlingene, det er jeg enig i kan fremstå som litt psyko😅 Velger å tro du bare formulerte dg litt klønete? Du mente kanskje den var vakker på en ‘kunstner-grøssende måte?🙃 Anonymkode: 5c5ba...515 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10895 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er en visuelt vakker film på mange måter (utenom volden og torturen) og noe helt for seg selv i sin helt egen sjanger. Det er blandingen av det visuelt vakre og groteske som gjør den så ekstrem og til en svært god grøsser. Men å si at filmen generelt er vakker, altså helheten både i det visuelle og handlingene, det er jeg enig i kan fremstå som litt psyko😅 Velger å tro du bare formulerte dg litt klønete? Du mente kanskje den var vakker på en ‘kunstner-grøssende måte?🙃 Anonymkode: 5c5ba...515 Tror personen mener at handlingene er vakre også. H*n kommenterte med hjerte på det jeg skrev, så. Anonymkode: 56148...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 15. august 2021 #10896 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er en visuelt vakker film på mange måter (utenom volden og torturen) og noe helt for seg selv i sin helt egen sjanger. Det er blandingen av det visuelt vakre og groteske som gjør den så ekstrem og til en svært god grøsser. Men å si at filmen generelt er vakker, altså helheten både i det visuelle og handlingene, det er jeg enig i kan fremstå som litt psyko😅 Velger å tro du bare formulerte dg litt klønete? Du mente kanskje den var vakker på en ‘kunstner-grøssende måte?🙃 Anonymkode: 5c5ba...515 Ja, beklager. Jeg syns midsommar er en bra film, uten at jeg står inne for eller forsvarer det brutale som skjer i filmen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10897 Del Skrevet 15. august 2021 Reservoir Dogs Anonymkode: a567e...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10898 Del Skrevet 15. august 2021 hadet skrev (57 minutter siden): Ja, beklager. Jeg syns midsommar er en bra film, uten at jeg står inne for eller forsvarer det brutale som skjer i filmen. Ja det er en bra film. Og den er visuelt vakker på en ekstremt CREEPY og grøssende måte😳😅 Det må være den beste beskrivelsen. De som har erfaring med sånt sier at man bør ta rusmidler å få maksimalt utbytte av filmen🙈😅 Den kan jeg se. Anonymkode: 5c5ba...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. august 2021 #10899 Del Skrevet 15. august 2021 Free Guy - artig konsept, men ikke årets beste. Det morsomste var cameoene i midten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. august 2021 #10900 Del Skrevet 15. august 2021 Midnight in Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå