Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stowaway på Netflix.

Ikke som jeg trodde, men overraskende god film. Anbefaler den. 

Anonymkode: 8a3c9...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Things heard & seen. Så at den fikk litt dårlig omtale på imdb, men jeg synes den var helt ok. Ikke helt fantastisk, men så utrolig dårlig var den ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hillbilly Elegy.

Flott at den tar opp det at en ikke trenger å være priviligert selv om en er hvit og heteroseksuell.

Anonymkode: 5c4fd...db2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MissStiles skrev (3 timer siden):

Nomadland - liker hun skuespilleren og filmen var helt grei

Helt grei? Fortjent Oscar eller...? 

Anonymkode: 49f2d...141

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Annihilation i går kveld 

Rar men litt ålereit film, om virus og mutasjoner 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheCatLady

Stowaway. Jeg likte den ganske godt, men synes den sluttet brått. Nesten så den sluttet før den hadde begynt omtrent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har jeg hatt en ligge under dyna og se halvkliss-komifilmer med litt andre innslag. Har funnet filmer med Steve Carell eller Anne Hathaway.

• Crazy Stupid Love - romantisk greie, egentlig ikke morsom, men har sine fine øyeblikk
  • The Hustle - helt grei komisak, bedre enn flere av de andre jeg har sett i helgen
  • Love and Other Drugs - fin film, spesiell på sin måte, noe morsomt, men mest "seriøst"
  • The Intern (inspirasjonen som begynte dette maratonet, hentet fra denne tråden) - likte filmen godt, rimelig enkel å se, koselig historie
  • Oceans 8 - her måtte jeg lide meg igjennom, denne var ikke for meg. Prøver å være morsom, men feiler. Prøver å være actionfull og "smart", men feiler der og.
  • Muder Myster - også en litt slitsom film, har sine artige øyeblikk, og hakket bedre enn Oceans 8 i kjedelighet, men når likevel ikke opp på noen måter
  • Welcome to Marwen - flott film, hvor jeg både smilte litt og felte en tåre eller tre. Bra laget, fin underholdning. Sannsynlig helgens beste film
  • The 40 Year Old Virgin - egentlig ikke morsom i det hele tatt, nok en film hvor jeg vurderte å skru av underveis, ble mest KG og annen surfing

Anonymkode: 0b869...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må legge til et par filmer til, men det er egentlig ikke verdt å nevne: Anchorman og Anchorman 2. Hvorfor jeg så 2-ern, når den første var så ufattelig dårlig vet jeg egentlig ikke, men tenkte jeg skulle gi det en sjanse til forbedring. Det fungerte ikke, den var om mulig enda dårligere. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og videre hoppet vi til det som etter hvert er en klassiker, Hannibal. Silence of the lambs skal jeg også igjennom før helgen er omme. Har både sett og lest flere ganger, så gjør ingenting at det blir i omvendt rekkefølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God filmhelg. Anbefaler to filmer sterkt til alle her inne: Blue Story og Queen & Slim. Utrolig sterke filmer begge to. 

Den første handler om gjengkriminalitet i London og den andre om rasehat og politivold i USA. Gir begge 8/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mansfield Park - holder på med en gjennomhøring av alle Jane Austin-bøkene og ser filmene etterpå. Gleder meg til om noen dager, for jeg har ikke sett Emma som kom i fjor eller forfjor

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Chainsaw massacre (1974) : På høy tid at jeg fikk sett den. Veldig bra film! 

Anonymkode: 79bd4...bf7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnen i vinduet - jeg har ikke lest boka. Helt grei underholdning men jeg hadde håpet på litt mer spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...