Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linny111 skrev (20 timer siden):

Oscar-eventyret fortsetter. Ser på White Tiger på Netflix nå. Overraskende bra film så langt. Visste ikke helt hva jeg skulle forvente

Var den bra hele veien?

Leste boken da den kom ut, likte den veldig godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
1 hour ago, Rumle said:

Var den bra hele veien?

Leste boken da den kom ut, likte den veldig godt :jepp:

Jeg syntes den var veldig bra. Kjæresten min sovnet 😂

Usikker på hva det blir i kveld. Vi har en god del igjen å se. Vil gjerne se ferdig dokumentarene, de utenlandske og beste skuespillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (1 minutt siden):

Jeg syntes den var veldig bra. Kjæresten min sovnet 😂

Usikker på hva det blir i kveld. Vi har en god del igjen å se. Vil gjerne se ferdig dokumentarene, de utenlandske og beste skuespillere.

Takk for svar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sleeping Beauty fra 2011. Syk film, litt treig. Mange ekle, nakne gamle menn for de som liker slikt :P 

Anonymkode: 71ee7...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Det ble en lang kveld. Vi fortsetter med Oscar. Vi så News of the World og Da 5 Bloods. Jeg synes begge var ganske gjennomsnittelige, men helt fine filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midsommar (Directors Cut) - Skulle spare denne til det faktisk var midsommar, men sånn gikk det ikke. Verdens vakreste film. Har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har sett den.

Anonymkode: 79bd4...bf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (På 14.4.2021 den 16.11):

Da 5 Bloods

For en elendig film! Den varte og den varte, og den eneste positive med den var at Delroy Lindo leverte en fin rolle. Ellers var det temmelig sørgelige greier. Skjønner ikke hvordan det er den mest kritikerroste filmen fra i fjor!

Anonymkode: 2b5fb...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khadira skrev (22 minutter siden):

Titanic. Ser den og tenker "Kanskje de ikke treffer isfjellet denne gangen" hver eneste gang. :( 

Hver gang!!!!

Anonymkode: 79bd4...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linny111
13 hours ago, AnonymBruker said:

For en elendig film! Den varte og den varte, og den eneste positive med den var at Delroy Lindo leverte en fin rolle. Ellers var det temmelig sørgelige greier. Skjønner ikke hvordan det er den mest kritikerroste filmen fra i fjor!

Anonymkode: 2b5fb...2ff

Ja, jeg må innrømme at den var fryktelig lang. Og det føltes som om det var mange tråder som ikke ble nøstet opp. Det var så mye meningsløst som ble tatt med.

I går begynte vi på Better Days fra Kina. Jeg likte den veldig godt, men samboeren min sovnet når det var 40 minutter igjen, så vi må se den ferdig i dag. Den er ganske lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Linny111 skrev (På 11.4.2021 den 2.57):

Vi ser gjennom alle Oscar-filmene. I kveld så vi Collective. Den var interessant, den.

Hvor finner man liste over filmene?

Anonymkode: b065d...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...