Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest 1

The English patient (et lite gjensyn) http://www.imdb.com/title/tt0116209/

Den underholdende romantiske filmen med morsom replikkutveksling Next Stop Wonderland . Filmen har sjel. Den har også utrolig bra tilhørende musikk for de som liker brasilianske rytmer.

http://www.rottentomatoes.com/m/next_stop_wonderland/

http://metrotimes.com/movies/filmarchive/18/48/nextstop.html

Endret av Gjest 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 1/2 på Tv2 i går - den var helt grei, ok tidsfordriv men ikke noe mer enn det :)

Denne så vi også :) Synes den var bra, jeg! Ikke sånn vanlig amerikansk-kliss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utsolgt på Tha Last King of Scotland i går så vi gikk og så Marie Antoinette i stedet. Skikkelig Sofia Coppola-film: bevegelsene, fargene, klippene, utdragene, det sakte sakte. Og sånn sett fungerte filmen. Men ellers? Tynn. Veldig tynn. Altfor pen, altfor overfladisk (greit nok at det handler om en overfladisk dame, men trenger filmen være det for det?), altfor vakre mennesker og interiører og utdrag. Alle som er interessert i det hedonistiske anbefales filmen, slanke mennesker, vakre stoffer, vakre klær, vakre omgivelser, stort forbruk.

Filmen som billedfortelling får ikke mer enn 4/10 av meg.

Musikkvalget var det beste med hele filmen, dét likte jeg. En av de beste "musikkfilmene" jeg har sett noen gang: 10/10.

Så summasumarum: 5+/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
37 1/2 på Tv2 i går - den var helt grei, ok tidsfordriv men ikke noe mer enn det :)

:Nikke:

Og så så vi Istid 2 på DVD tidligere i går. Artig film :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, synes den var helt ok til norsk film å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koffeine

Har akkurat vært på kino og sett Parfyme, historien om en morder, etter flere anbefalinger.

Jeg føler meg sånn:

:overrasket::ler::klappe::sjenert::forvirret::overrasket:

Men tror jeg anbefaler den. Litt kult med filmer som tar den helt ut, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kino: Den ville låvefesten. Artig nok. Ungene likte den, men for første gang holdt jeg på å sovne på kino. Og jeg elsker tegne- og animasjonsfilmer...

På dvd: The Matchmaker. Søt og morsom film, helt grei underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Dreamgirls på kino i Irland. Litt snedig film - den byrja bra, og heilt vanleg, med mykje sang innimellom (som var fin og bra) - men halvvegs uti filmen byrja det å bli ein MUSICAL! Dei byrja synge dialogane til kvarandre, og då blir det så langtekkjeleg og keisamt.. Heldigvis var irane nokså like meg der (det virka ikkje som det var SÅ mange musical-fans i salen), så folk byrja faktisk å flire høgt då dialogane vart sunge. Snedig erfaring - rart publikum. I tillegg til å le høgt, byrja dei reise seg for å gå på do under sang-innslaga, og tasta på mobilane sine, medan når den vanlege snakkinga byrja igjen, vart det heilt stille og folk fulgte med.

Litt gøy at ho som vart stemt ut av American Idol hadde hovudrollen..... og var dritflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For Love or Money (1993) - 7/10

Romantisk komedie med Michael J. Fox. Er i en periode hvor jeg har sett en del av hans filmer, denne er ikke et unntak. Søt og morsom, grei underholdning sent på natta. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Fritt villt og Click i kveld.

Fritt Villt

Jeg blir veldig skremt av sånne "følge-etter-filmer" så jeg tittet en del inn i dyna også.. :sjenert:

Syns ikke den var så veldig bra, lite handling på en måte. Likte et par av skuespillerene da, men det holder liksom ikke helt. I allefall ikke en film jeg ser igjen..

Gir den en svak 3/6!

Click

Syns den var ganske morsom, men ikke hysterisk. Måtte felle et par tårer også faktisk ;)

Liker både Adam Sandler og Kate Beckinsale så det er jo et pluss.

En koselig komedie syns jeg!

Sterk 4`er/svak 5`er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...