Sofia Skrevet 29. januar 2007 #901 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan jeg spørre deg om noe Yvonne? Når ser du alle disse filmene. Jeg skjønner ikke at du har tid! Mitt døgn har bare 24 timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 29. januar 2007 #902 Del Skrevet 29. januar 2007 På lørdag så jeg "Blood Diamond", veldig bra, anbefales! Og igår så jeg "Click". Helt annerledes film enn jeg trodde, men ikke så verst likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. januar 2007 #903 Del Skrevet 29. januar 2007 På kino: Eragon, sammen med eldstesønnen min sist søndag. Og på DVD: "Atter en konge" sammen med hele familien igår kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. januar 2007 #904 Del Skrevet 29. januar 2007 The Sweetest Thing - teit. ← Samme her, og helt enig. Hva kan jeg si, det var lite annet på tv i går kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #905 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan jeg spørre deg om noe Yvonne? Når ser du alle disse filmene. Jeg skjønner ikke at du har tid! Mitt døgn har bare 24 timer... ← Som oftest om natta.(...) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #906 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Bus Stop (1956) - 4/10 Det er år og dag siden jeg kjøpte Marily Monroe: The Diamond Collection, men har enda ikke satt av tid til å se på noen av filmene. Dog jeg har noen av filmene på dvd fra før. Første film ut i denne store boksen (inneholder 10 av hennes filmer, samt en dokumentar) var Bus Stop. Bus Stop handler om en Cowboy som forelsker seg i Cherie (Marilyn Monroe). Han bortfører henne, men lærer til slutt å respektere og elske henne. Prøvde veldig lenge å ikke spole, men til slutt klarte jeg ikke å dy meg. For en kjedeligere og dummere film har jeg ikke sett på lenge. Marilyn Monroe kan være så vakker hun bare vil, men jeg har aldri skjønt hysteriet rundt henne. Men for all del, Some Like it Hot er kjempemorsom, så det kan godt hende at jeg blir mildere stilt. Håper bare ikke alle de andre filmene i denne boksen er som denne.(..) Blackboard Jungle (1955) - 9/10 Richard Dadier (Glenn Ford) er en middelaldrende mann som får sin første lærerjobb på en videregående skole for gutter. Miljøet er tøft i en tid der rock'n'roll og rasekiller har like stor plass i skolehverdagen. Dette er en meget god film. Ikke bare fordi filmen tar for seg mange av problemene fra denne tiden på en utsøkt måte, men fordi den viser veldig godt "baksiden av medaljen" ved læreryrket, at det ikke nytter å gi opp og hvor fantastisk deilig det føles når man endelig lykkes i å nå elevene. Filmen er intet mindre enn en perle. Alle lærere og lærerstudenter burde ta en titt på denne filmen. For den handler også veldig mye om den gløden man ofte har når man starter som lærer, men som fort blir drept fordi man ikke er forberedt på hva som egentlig møter deg i klasserommet. Mvh Yvonne Endret 30. januar 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 30. januar 2007 #907 Del Skrevet 30. januar 2007 Noen som som meg så Snatch på statskanalen i går? Er ikke det en fantastisk flott film? Voldelig, mye gørr og tildels makaber, men ved siden av det: Historien, fortellingene (alle de flott fortellingen, hvordan har de klart å sette det sammen!?), bildene, skuespillerene, stemningen, musikken (musikken!). For en flott Guy Ritchie-film Og jeg som syns introen til nyeste James Bond var lekker, hadde glemt hvor bra denne var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toppi Skrevet 30. januar 2007 #908 Del Skrevet 30. januar 2007 Så Bloody diamonds i går. Fin film, men jeg skulle så gjerne ønske det kun var film. Barnesoldater ryster meg langt inn i sjelen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2007 #909 Del Skrevet 30. januar 2007 Cheech and Chong's Up in Smoke. Genial og hysterisk morsom film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 30. januar 2007 #910 Del Skrevet 30. januar 2007 Rocky Bolboa. Bedre enn de andre Rocky filmene. Skal se Deja Vu imorgen. Noen som har sett den? Virker spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderpia Skrevet 31. januar 2007 #911 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg er for tden inne i en ny Ralph Fiennes periode, og da må jeg se filmene hans om igjen. Igår sto Schindlers liste på menyen og idag blir det Den Engelske Pasienten. Ellers liker jeg Den Røde Drage god. Når det gjelder den mannen er det ingen over ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 31. januar 2007 #912 Del Skrevet 31. januar 2007 istid 2, superbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 31. januar 2007 #913 Del Skrevet 31. januar 2007 istid 2, superbra! ← Enig :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 31. januar 2007 #914 Del Skrevet 31. januar 2007 istid 2, superbra! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbazoo Skrevet 1. februar 2007 #915 Del Skrevet 1. februar 2007 Sist sette på DVD er My Super Ex-Girlfriend med Uma Thurman. Kjempeartig film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 1. februar 2007 #916 Del Skrevet 1. februar 2007 Så Bloody diamonds i går. Fin film, men jeg skulle så gjerne ønske det kun var film. Barnesoldater ryster meg langt inn i sjelen!! ← Henger meg på denne!! Så filmen i går, og skulle også inderlig for en gangs skyld ønske at alt bare var tull funnet på av en eller annen psyco manus forfatter!!! Snakker vi sjangeren "krigs filmer" er den på høyde med Pianisten som er den beste filmen jeg har sett EVER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. februar 2007 #917 Del Skrevet 2. februar 2007 Fun with Dick and Jane. Morsom film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 3. februar 2007 #918 Del Skrevet 3. februar 2007 så Pretty woman i morgest. Ble så rørt av den scenen når Julia Roberts blir kjørt hjem fra hotellet, at jeg begynte å grine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 4. februar 2007 #919 Del Skrevet 4. februar 2007 nanny mcphee: bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya Skrevet 4. februar 2007 #920 Del Skrevet 4. februar 2007 Pingvinenes marsj - utrolig bra filmet og spennende å få innblikk i pingvinenes liv. En annerledes og mye bedre opplevelse enn en dårlig Hollywood film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå