Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Captain America. Synes filmen var helt grei, men tror jeg skal begynne å vente med å se slike filmer til de kommer på Blu-Ray. Følte jeg var den eldste i salen (ihvertfall som så den alene), er i 30-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så miniserien "Marry Me" som gikk på Tv3 på mandag. Endelig en romantisk film som jeg ikke blir deprimert av! Anbefales! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så miniserien "Marry Me" som gikk på Tv3 på mandag. Endelig en romantisk film som jeg ikke blir deprimert av! Anbefales! :popcorn:

Den så jeg også igår. Skikkelig søt serie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Unknown - hm... den var jo litt spennende da...

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Hævnen - dansk bra film. Både spennende og rørende.

Something Borrowed - romantisk komedie som begynte helt greit, men så bare ble irriterende. Altfor lang til å være en sånn film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black Swan

Skjønner ikke hva alt oppstyret om denne var. Den var da ikke SÅ bra. Helt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Captain America : Actionfyllt film med noe som sjedde hele tiden. anbefales til di som trenger en film di ikke må tenke så hardt men bare er ute etter underholdning.

Source code : Helt ok film,med litt kule vrier.

no strings attached: ganske søt film.men egentli ganske så typisk hollywood drama film.vet ka som skjer egnetli til slutt.

men Ashton kutcher og Nathalie portman er jo så søte sammmen.så er en grei onsdagsfilm :)

Syns folk som skriver inn at di har sett film bare noterer litt om dette er en film di syns var bra eller ikke.lite poeng å bare skrive filmtittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie St. Cloud - ikke helt som jeg trodde den skulle være. Men helt grei underholdning....

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns folk som skriver inn at di har sett film bare noterer litt om dette er en film di syns var bra eller ikke.lite poeng å bare skrive filmtittelen.

Heller det enn at man ikke skriver i det hele tatt. Det er jo bare å søke de opp på imdb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...