Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

"Tron: Legacy". Den kom i posten i går og er ganske bra. I bakgrunnsmaterialet viste de den teaser-traileren som de viste på Comic-Con før filmen ble laget og hadde hele filmen blitt sånn, hadde den fått topp karakter av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daybreakers med Ethan Hawke blant annet. Ålreit den, skvatt et par ganger også. En litt annerledes vampyrfilm (selv om jeg ikke er superfan av de)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranormal activity 2.

Hørte at den ikke skulle være like skummel som nr.1, men jeg synes denne var skumlere - i alle fall innimellom. Grein så tårene rant to ganger faktisk! Ellers helt ok, litt kjapp og merkelig på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paranormal activity 2.

Hørte at den ikke skulle være like skummel som nr.1, men jeg synes denne var skumlere - i alle fall innimellom. Grein så tårene rant to ganger faktisk! Ellers helt ok, litt kjapp og merkelig på slutten.

Lurer på om jeg skal se begge de to.. Er de skumle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Town

Fordi en av favorittskuespillerne mine er med i den:D og ben affleck er som vanlig litt kjedelig, men han har laget filmen så god jobb der:)

Jepp. Virker som en ok film, så den skal jeg også få med meg!! :jepp:

Selv har jeg sett The Rite. Litt skuffa faktisk... Selv om Anthony Hopkins gir en god levering.

"Please remove your shoes" derimot anbefales VELDIG!! En interessant dokumentar må jeg si!!! <thumbs up>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...