Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Day After Tomorrow - 3/10

Like dårlig som da jeg så den på kino.(..)

Moulin Rouge - 8/10

Denne filmen derimot skulle jeg gjerne ha sett på kino. Angrer på at jeg ikke gjorde det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

A Nightmare On Elm Street 3: Dream Warriors

A Nightmare On Elm Street 4: The Dream Master

A Nightmare On Elm Street 5: The Dream Child

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Days of Wine and Roses - 8/10

Jack Lemmon spiller meget godt i denne filmen som tar opp et viktig og vanskelig tema - nemlig alkoholisme. Filmen illustrerer på en utmerket måte hvordan alkohol satt sammen med besettelse kan ødelegge livet. En meget god dramatisering.

How to Murder Your Wife - 7/10

Jack Lemmon spiller igjen i en morsom film om hvordan en ungkar blir gift under en ungkarsfest med en kvinne som ikke kan et ord engelsk. Han prøver alt for å komme seg ut av ekteskapet. Morsom og underholdende.

It Should Happen to You - 7/10

En film som introduserer Jack Lemmon side om side med Judy Holiday i en film som handler om det å følge sine drømmer og det å se hva som faktisk finnes rundt en. Til tider morsom, men mest av alt søt. Morsomt å se en ung Jack Lemmon i denne filmen, en ganske så god start må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så Flightplan med Jodie Foster forleden. Hadde forventet meg bedre skuespill, selv om plottet i seg selv kanskje var greit nok. Litt skuffet ja.

Midt på treetkarakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Short Cuts

Hmm, hva kan jeg si? Jeg må innrømme at jeg sitter igjen med blandede følelser egentlig. For jeg hadde forventet så mye mer. Skal innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor den har fått terningkast 6, dog jeg sier ikke at det er noen dårlig film. Det er bare ikke meg. Rett og slett. Kan ikke forklares bedre, for skuespillerne var flinke de, jeg bare synes det ble litt for "rotete". En sterk 4'er eller en svak 5'er fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olsenbanden på rocker'n!

Ikke mitt valg, barnets ønske........ Jeg har t.o.m. sett den på kino før... men nå holder det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The DaVinci Code

- vet enda ikke helt hva jeg synes... Hadde trodd den skulle være mer spennende. Synes teorien var mest interessant og ikke selve plottet i filmen. Tror jeg hadde hatt mer glede av å se en dokumentar om temaet..

(jeg har ikke lest boka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Match Point. Ikke som jeg hadde trodd i det hele tatt! Visste ikke noe særlig om den, men hadde fått det for meg at det var en litt sånn koselig og trist film om to mennesker som var i hvert sitt ulykkelige forhold, og som finner hverandre... Men det var jo ikke helt det det var. :overrasket: Uansett, bra film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The DaVinci Code

- vet enda ikke helt hva jeg synes... Hadde trodd den skulle være mer spennende. Synes teorien var mest interessant og ikke selve plottet i filmen. Tror jeg hadde hatt mer glede av å se en dokumentar om temaet..

(jeg har ikke lest boka)

Les boka du. Der er det en del "teori" rundt symbolikk. Men vil du ha de virkelige teoriene i mer sånn dokumentaraktig bok så er Hellig blod, hellig gral stedet å grave seg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...