Murron Skrevet 1. mai 2006 #241 Del Skrevet 1. mai 2006 Oijj...husker ikke hva den het...men det var med Susan Sarandon og Julia Roberts.... Forhold mennesker i mellom/samlivsbrudd/nytt forhold/problemer/kreft/løsning/død.... Vurderte å slå av etter en liten halvtime, men gav den en sjanse. Utviklet seg til en skikkelig "sippe"-film mot slutten. Akk, akk. Hadde heller trengt den søvnen jeg gikk glipp av. ← Stepmom Forøvrig min siste film: Chasing Freedom med Juliette Lewis. Intr. film om taliban og afghanistan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2006 #242 Del Skrevet 1. mai 2006 Das Experiment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #243 Del Skrevet 1. mai 2006 Charlie og Sjokoladefabrikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #244 Del Skrevet 1. mai 2006 Zulu med Michael Caine fra 1964 (?). Veldig bra, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 1. mai 2006 #245 Del Skrevet 1. mai 2006 Legenden om Narnia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 1. mai 2006 #246 Del Skrevet 1. mai 2006 Das Boot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mai 2006 #247 Del Skrevet 2. mai 2006 Lange Flate Ballær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. mai 2006 #248 Del Skrevet 2. mai 2006 Så Løven, Heksa og Klesskapet i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #249 Del Skrevet 3. mai 2006 Just Like Heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #250 Del Skrevet 3. mai 2006 10 Things I Hate About You - 7/10 Dying Young - 6/10 Ikke en av de beste filmene til Julia Roberts, men ganske så rørende film det her.(..) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 3. mai 2006 #251 Del Skrevet 3. mai 2006 Chaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 3. mai 2006 #252 Del Skrevet 3. mai 2006 Die Hard in New York. En av mine absolutte favoritter. Mye pga Bruce Willis. Liker omtrent alle filmer med kjære Bruce..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #253 Del Skrevet 7. mai 2006 Har sett på to Jack Lemmon filmer og jammen var de bra; Irma la Douce - 8/10 En film som har litt den samme stilen over seg som The Apartment, en film også med Jack Lemmon og Shirley MacLaine. Handlingen utspiller seg i Paris og Jack Lemmon spiller den lovlydige polismannen Nestor Patou, noe som koster ham jobben siden han ikke kjenner Paris uskrevne regler og lover. Han møter Irma, en prostituert, som han forelsker seg i og han blir hennes "mac", som de så fint kaller det. Problemet er at Nestor blir så sjalu på alle mennene Irma møter i sitt arbeid og derfor bestemmer han seg for å kle ut som en Lord, den engelske Lord X. En utrolig morsom komedie og Jack Lemmon spiller fantastisk godt som Lord X, man kjenner han jo ikke igjen i det hele tatt! Herlig underholdning. Avanti! - 9/10 Jack Lemmon spiller Wendell Armbruster, Jr. som drar til Italia for å hente sin fars døde kropp. Samtidig møter han Pamela, en kvinne som er i Italia for å hente sin mors døde kropp. Til Wendells forskrekkelse viser det seg at faren har hatt en affære gående i 10 år med Pamelas mor. Samtidig hoper problemene seg opp for å få sendt de avdøde kroppene ut av Italia. Mens Pamela og Wendell venter på å få sine respektive foreldre ut, går de selv i sine egne foreldres fotspor, først bare gjennom "litt" uskyldig nakenbading til et faktisk forhold. Dette er også en film jeg virkelig likte og den er veldig morsom og humoristisk. Filmen bærer preg av at den er laget på 70-tallet, med tanke på graden av nakenhet i denne filmen. Jeg trodde aldri jeg noen gang skulle få se Jack Lemmon naken for å si det sånn. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 8. mai 2006 #254 Del Skrevet 8. mai 2006 Mission impossible III Jeg liker action så jeg synes den var kul jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mai 2006 #255 Del Skrevet 8. mai 2006 Zorro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 8. mai 2006 Falling - 7/10 Britisk drama. Om det å bli offer for en annens omtrent dødlige begjær. Ok film, nesten litt surrealistisk å se MK i en slik rolle. Saving Face - 7/10 En morsom og litt smårar film om hvordan en 48 år gammel kinesisk kvinne blir gravid, ender opp forvist av sin far og må flytte inn hos sin datter. Spesiell film får en kanskje si, med en del morsomme poenger. The Fortune Cookie - 7/10 Ikke en av Jack Lemmons beste filmer, men definitivt en morsom film som på sin måte fenger. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna Skrevet 8. mai 2006 #257 Del Skrevet 8. mai 2006 Where the Truth Lies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2006 #258 Del Skrevet 8. mai 2006 "The Woodsman". Synes Kevin Bacon gjorde en god jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Kjærlighetens labyrint (Maze) - 6/10 Søt film. Mvh Yvonne Endret 10. mai 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. mai 2006 #260 Del Skrevet 10. mai 2006 Mission impossible III Jeg liker action så jeg synes den var kul jeg! ← Dritkul, trodde hjertet skulle hoppe ut av halsen innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå