Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

101 (Depeche Mode) :) Slett ikke verst. Siste spillefilmen jeg så må ha vært Mary&Max, overraskende rørende og morsom film som fortsatt går på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Shutter Island. Dette er sannsynligvis årets film. Meget utypisk Scorsese-film. Filmen er fantastisk regissert. Jeg er imponert over hvordan den mørke og mystiske stemningen formidles gjennom hele filmen med diverse virkemidler. Likte også slutten, som hadde en overraskende vending i god, gammeldags slutten-av-nittitallet-stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste film jeg så var: Enter the Ninja. 1981

(Ser folk bare på gode filmer her?)

Enter the Ninja er en "god" gammeldags, dårlig/teit B-film med ninja som tema. :P

Sikkert dødskul da den kom ut i 1981 og en var ung/liten, men etter dagens standard er den dårlig morsom. XD

Det er en ok/bra film etter 80-talls ninja film standard, så har en sett en gammel ninja film eller noe, så vet du ca hva du kan forvente deg. :P

Jeg anbefaler den ikke, med mindre en liker å se dårlige/"gode" filmer av og til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste film jeg så var: Enter the Ninja. 1981

Ha ha. Det der er en klassiker. Jeg slukte alt som var av ninjafilmer som guttunge. Sho Kosugi var den store helten. En kan trygt si at filmsmaken har endret seg radikalt med årene :) Det blir likevel rom for litt "spesielle" filmer innimellom, slik som Dawn of The Dead, som ble vist på TV i går. Jeg vedgår at den ikke akkurat kvalifiserer til å være et filmatisk epos, men den har nå en av de kuleste introene noensinne:

Endret av ilcrappo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ser folk bare på gode filmer her?)

Nope. ^^

I dag har jeg sett den fantastiske Juno. Like koselig som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mye vampyrfilmer for tiden, og idag ble det faktisk en svensk sådan. "Låt den rätte komma in", fra 2008. Ganske langt unna den hollywoodske vampyren. Filmen var fascinerende og rørende. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den gode, gamle Face/Off i dag. Den fenger faktisk like mye nå som for 13(!) år siden.

Endret av Jumpforjoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The descent 2.

Utrolig mye gørr! :fnise: Men helt ok, ganske spennende. 3/4.

Denne så jeg igår, og jeg synes 1'ern var et par hakk bedre. Dessuten ble jeg snurt fordi slutten var unhappy. Skal man se denslags film bør man få oppleve at heltinnen kommer seg trygt fram til nærmeste bilveg og får haik inn i solnedgangen.

Idag så jeg I Am Legend, og det var filmen sin det! Me like katastrofefilmer. Monstrene lignet også bittelitt på de i The Descent. Som igjen ligner litt på Gollum. Som igjen ligner litt på et nyklekkep spedbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rovdyr - ganske skummel faktisk. Men føler at jeg har sett samme konseptet før...

Endret av ThePink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp ferdig "Love and death on Long Island". Fortsatt forelska i John Hurt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...