Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

"Paranormal Activity"

Er den beste skrekkfilmen jeg noen gang har sett!(har faktisk problemer med å sove og være alene hjemme nå en uke etter jeg så den...) Anbefales sterkt for dem som liker denne sjangeren :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Paranormal Activity"

Er den beste skrekkfilmen jeg noen gang har sett!(har faktisk problemer med å sove og være alene hjemme nå en uke etter jeg så den...) Anbefales sterkt for dem som liker denne sjangeren :jepp:

Si bare i fra om du skulle trenge selskap....!! Hehheeee... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Paranormal Activity"

Jeg synes også den var god, men var ikke noe redd etterpå (og jeg bor alene). Mens andre skrekkfilmer har jeg fått en uggen følelse av etterpå når jeg skulle gå og legge meg, så det varierer.

Det har kanskje noe å gjøre med at jeg ikke tror på overnaturlige fenomener, så dunking og lyder i veggen/leiligheten er ikke noe skummelt. Her jeg bor dunker og knepper det hele tiden om natten forresten, tror det er veggen som reagerer på kulda samt rørene på badet.

Men nei, zombiefilmer og den slags er verre, da ser jeg for meg at de trasker rundt utenfor vinduene mine :haar:

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Så "Alene hjemme" i går kveld. Har blitt tradisjon å se den rett før jul :)

Nå ser jeg "The Family Stone", men den er bare dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...