mariapia Skrevet 17. oktober 2009 #2261 Del Skrevet 17. oktober 2009 Marley and Me - Terningkast 5. Synes det var en utrolig koselig film, med humor og romantikk. Samtidig så snudde det seg og ble ganske trist. Så denne filmen kan få deg til å både le og gråte. Jeg anbefaler alle å se den (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
intellekt Skrevet 18. oktober 2009 #2262 Del Skrevet 18. oktober 2009 The Duchess: Jeg syns den var veldig forutsigbar, men for all del, en søt historie og utrolig mange fine kostymer! og X-men origins: Wolverine: En utrolig god x-men film, men sannsynligvis kun for (oss) spesielt interesserte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariapia Skrevet 18. oktober 2009 #2263 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) The Duchess: Jeg syns den var veldig forutsigbar, men for all del, en søt historie og utrolig mange fine kostymer! og X-men origins: Wolverine: En utrolig god x-men film, men sannsynligvis kun for (oss) spesielt interesserte. Mamma har akkurat kjøpt den X-men filmen. Tror ikke det er noe for meg, men tror pappa kommer til å like den! (: Endret 18. oktober 2009 av mariapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 18. oktober 2009 #2264 Del Skrevet 18. oktober 2009 Quills Spennende og god film, og man trenger ikke å kunne noe om The Marquis de Sade før man ser filmen for at den skal gi mening. Jeg visste ingenting om ham. Men må innrømme at jeg er blitt nysgjerrig nå! Av skuespillere som er med kan jeg nevne Geoffrey Rush, Kate Winslet, Joaquin Phoenix, Michael Caine... Og Stephen Moyer, han som spiller vampyren Bill i True Blood-serien :rødme: Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. oktober 2009 #2265 Del Skrevet 19. oktober 2009 benjamin butten, søt film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 19. oktober 2009 #2266 Del Skrevet 19. oktober 2009 Menn som hater kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariapia Skrevet 19. oktober 2009 #2267 Del Skrevet 19. oktober 2009 benjamin butten, søt film. Sett den. Jeg gråt så utrolig mye :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 25. oktober 2009 #2268 Del Skrevet 25. oktober 2009 De gales hus. Men het hovedpersonen i boka Aina? Veldig mange år siden jeg leste boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. oktober 2009 #2269 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har noen av dere sett Labyrinth? Passer den for barn fra 8 (straks 9) til 11? Håper det er greit at jeg posta denne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. oktober 2009 #2270 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fame - jeg synes var var kjempebra!! Jeg vil også kunne synge og danse som dem i filmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. oktober 2009 #2271 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fame Det kunne jeg også tenkte meg, MissStiles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #2272 Del Skrevet 1. november 2009 North Country. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. november 2009 #2273 Del Skrevet 1. november 2009 The Shining Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piggen Skrevet 1. november 2009 #2274 Del Skrevet 1. november 2009 Michael Jakcson - This is it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 1. november 2009 #2275 Del Skrevet 1. november 2009 Se opp - original versjonen. Likte den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveline86 Skrevet 1. november 2009 #2276 Del Skrevet 1. november 2009 "UP", den animerte filmen om mannen med ballongene. Kjempeherlig film!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveline86 Skrevet 1. november 2009 #2277 Del Skrevet 1. november 2009 "UP", den animerte filmen om mannen med ballongene. Kjempeherlig film!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 2. november 2009 #2278 Del Skrevet 2. november 2009 The Princess Bride Søt "gammel" eventyrfilm Enkel å forstå, og barnevennlig, så jeg tenkte å se den igjen med søstra mi på 11. Tror hun vil like den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 2. november 2009 #2279 Del Skrevet 2. november 2009 Har noen av dere sett Labyrinth? Passer den for barn fra 8 (straks 9) til 11? Håper det er greit at jeg posta denne her hei! Hvis du mener den spanske Pan's Labirynth så ville jeg IKKE anbefale denne til barn. Jeg er 24 år gammel og syns denne var skummel, noen veldig sterke scener med vold som barn ikke burde se. Men anbefaler den til voksne! Fantastisk film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 2. november 2009 #2280 Del Skrevet 2. november 2009 hei! Hvis du mener den spanske Pan's Labirynth så ville jeg IKKE anbefale denne til barn. Jeg er 24 år gammel og syns denne var skummel, noen veldig sterke scener med vold som barn ikke burde se. Men anbefaler den til voksne! Fantastisk film! Nei, jeg mente Labyrinth Pan's Labyrinth hadde jeg aldri vist til noen under 16. Det er en av favorittfilmene mine, men veldig hard film på flere måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå