Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Marley and Me - Terningkast 5.

Synes det var en utrolig koselig film, med humor og romantikk. Samtidig så snudde det seg og ble ganske trist. Så denne filmen kan få deg til å både le og gråte.

Jeg anbefaler alle å se den (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Duchess:

Jeg syns den var veldig forutsigbar, men for all del, en søt historie og utrolig mange fine kostymer!

og

X-men origins: Wolverine:

En utrolig god x-men film, men sannsynligvis kun for (oss) spesielt interesserte.

Mamma har akkurat kjøpt den X-men filmen. Tror ikke det er noe for meg, men tror pappa kommer til å like den! (:

Endret av mariapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quills

Spennende og god film, og man trenger ikke å kunne noe om The Marquis de Sade før man ser filmen for at den skal gi mening. Jeg visste ingenting om ham. Men må innrømme at jeg er blitt nysgjerrig nå!

Av skuespillere som er med kan jeg nevne Geoffrey Rush, Kate Winslet, Joaquin Phoenix, Michael Caine... Og Stephen Moyer, han som spiller vampyren Bill i True Blood-serien :rødme:

Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

The Princess Bride

Søt "gammel" eventyrfilm :) Enkel å forstå, og barnevennlig, så jeg tenkte å se den igjen med søstra mi på 11. Tror hun vil like den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*
Har noen av dere sett Labyrinth? Passer den for barn fra 8 (straks 9) til 11?

Håper det er greit at jeg posta denne her :)

hei!

Hvis du mener den spanske Pan's Labirynth så ville jeg IKKE anbefale denne til barn. Jeg er 24 år gammel og syns denne var skummel, noen veldig sterke scener med vold som barn ikke burde se. Men anbefaler den til voksne! Fantastisk film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Hvis du mener den spanske Pan's Labirynth så ville jeg IKKE anbefale denne til barn. Jeg er 24 år gammel og syns denne var skummel, noen veldig sterke scener med vold som barn ikke burde se. Men anbefaler den til voksne! Fantastisk film!

Nei, jeg mente Labyrinth :) Pan's Labyrinth hadde jeg aldri vist til noen under 16. Det er en av favorittfilmene mine, men veldig hard film på flere måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...