Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Også måtte jeg jo se Dirty Dancing i går da, til ære for Patrick Swayze. ;)

Jeg også :sjokkert:

Har omsider fått meg til å se Twilight, trodde lenge den var elendig. Jeg er hekta, kan ikke vente til neste film. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.... Det begynner faktisk å bli ei stund siden jeg satt meg ned og så en film, men jeg tror den siste filmen jeg så i sin helhet var Braveheart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også måtte jeg jo se Dirty Dancing i går da, til ære for Patrick Swayze. ;)

Den gikk på TV på fredag, så da måtte jeg sitte og se på den. Lenge siden jeg har sett den! Elsker den filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "Menn som hater kvinner" igjen i går. Skal se "Jenta som lekte med ilden på torsdag. Greit å friske opp film nr.en igjen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upperdog! Så bra! :jepp:

Å ja, den er helt fantastisk! Har aldri sett en norsk film som har vært så god på den måten før, likte den kjempegodt. Nydelig film!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Sist sette film var "a bout de souffle", eller "til siste åndedrag" som den heter så flott på norsk. Mest fordi den var på pensum. Jeg tror jeg må se den minst èn gang til for å forstå den. Film noir er ikke akkurat lettbeint underholdning.

Tidligere på dagen så jeg "Menn som hater kvinner", selv om jeg ikke har lest boka eller er noe særlig fan av krim. Den var bra, men ikke den beste filmen jeg har sett akkurat.

Akkurat nå skal jeg sette meg ned og kikke på "Casablanca". Husker ikke om jeg har sett den før, men den er også på pensum og mamman min kjøpte den til meg, fordi dama i videosjappa hadde sagt den var verdt å ha i samlingen :rolleyes:

Jeg har kjempelyst til å se den nye "Up"-filmen! (eller "Se opp") :jepp: Kanskje i sånn fænsi 3D-versjon, på engelsk selvsagt. Traileren var jo helt herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
En shopoholikers bekjennelser, morsom, varm og veldig bra film :)

Den så jeg også her en dag denne uka. Fin jentefilm :)

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...