Maryell Skrevet 30. oktober 2011 #4341 Del Skrevet 30. oktober 2011 The way back. Veldig bra samtidig som at den hadde noen langdryge partier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. oktober 2011 #4342 Del Skrevet 31. oktober 2011 Varg Veum - i mørke blir ulver grå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 2. november 2011 #4343 Del Skrevet 2. november 2011 Grave encounters: Synes filmen var kjempe skummel! Men jeg er veldig sensitiv for slike historier og kan være redd lenge etterpå. Handler om noen som er falske ghosthunters og som skal filme i et gammelt galehus etter spøkelser. Etter hvert begynner ting å skje og de får heller ekte beviser på at det finnes hjemmsøkte byggninger alikevell. Filmer er filmet i dokumentar stil og var helt grei. Tror egentlig ikke alle vil synes den var like skummel som jeg synest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady_Beatrice Skrevet 2. november 2011 #4344 Del Skrevet 2. november 2011 2012... er litt sent ute noen ganger. Fantastisk og skremmende på samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 2. november 2011 #4345 Del Skrevet 2. november 2011 Another Earth (2011) Litt merkelig film om en jente som gjør noe tragisk i ungdomsårene sine og konsekvensene dette får for henne i ettertid.Det er også ett litt snedig aspekt i filmen om at det har blitt oppdaget en planet som er identisk med vår,med akkurat like folk,dvs.en person identisk med deg eksisterer på en lik planet,litt forvirrende, vet ikke helt om dette plottelementet er vellykket eller ikke,men den biten av filmen som viser ett studie av hovedpersonen er ganske interressant da.Verdt en titt om du har tid en kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. november 2011 #4346 Del Skrevet 2. november 2011 jeg fatter ikke hvordan hun får det til - med Sarah Jessica Parker. Boka er bedre men filmen var helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 2. november 2011 #4347 Del Skrevet 2. november 2011 Batman (1989) Fenger fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 2. november 2011 #4348 Del Skrevet 2. november 2011 Drive Angry (2011) Roadmovie med Nicolas Cage.....masse vold,sex,gørr og ikke-eksisterende plott, blir ikke bedre enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 2. november 2011 #4349 Del Skrevet 2. november 2011 Friends With Benefits Morrofilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. november 2011 #4350 Del Skrevet 3. november 2011 Skal si fra på lørdag når jeg kommer hjem fra Den store kinodagen. Har kjøpt billetter til 4 filmer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 3. november 2011 #4351 Del Skrevet 3. november 2011 Paranormal activity 3 - den var helt grei. Håper det kommer en 4`er som minner mer om 1`eren, fordi jeg syns 1`eren er den beste av denne trioen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 4. november 2011 #4352 Del Skrevet 4. november 2011 Black Swan. Elsket den! Fantastisk mørk og psykotisk og spesiell film. Og så klart nydelig musikk og dans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 4. november 2011 #4353 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) The Killer Elite (2011) Helt grei actionfilm med Jason Statham,nyinnspilling av en gammel film.Robert de Niro er også med og viser at han ikke er for gammel til å spille i actionscener,noe som varmer hjertet. Sentralt tema er SAS-korpset til England,noe som alltid har fascinert meg,fullblods mann som jeg er Annbefales for de som liker action. Endret 4. november 2011 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Denimdream Skrevet 5. november 2011 #4354 Del Skrevet 5. november 2011 For Your Eyes Only. Er ingen Bondfan, men liker noen av filmene, dette er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. november 2011 #4355 Del Skrevet 5. november 2011 Friends With Benefits, One Day og Jeg fatter ikke hvordan hun klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. november 2011 #4356 Del Skrevet 5. november 2011 Source code. Skjønte ingenting på slutten, men bra film. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 5. november 2011 #4357 Del Skrevet 5. november 2011 Den siste pirates of the caribbean filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2011 #4358 Del Skrevet 5. november 2011 Indiana Jones i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrelinoge Skrevet 5. november 2011 #4359 Del Skrevet 5. november 2011 Bad Teacher den var ikke så gærn film heilt ålreit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. november 2011 #4360 Del Skrevet 5. november 2011 In Time. Terninglast 4 fra meg, manglet en del dialogmessig. Ellers helt grei, de kunne med fordel ha strukket temaet enda legre og gjort den mer apokalyptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå