Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Det er litt voldtekt og incest, men de er ikke så grusomme, fordi det er en komedie og de er derfor ikke så veldig troverdige. Og så mister selvfølgelig disse voldtektsmennene penisen sin når de stikker den inn i en vagina med tenner..

Åja ok :) Bra det mister penisen sin da! Bør være en advarsel til alle voldtektsmenn :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Koseklumpen

The Rite-Veldig bra. Lenge siden jeg har sett en eksorsistfilm jeg har likt så godt. Den hadde noen "hoppe i sofaen" momenter, men det er helst fordi jeg er veldig lettskremt. Alt i alt synes jeg den var veldig bra gjennomført og Anthony Hopkins utførte rollen sin veldig godt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passenger 57 (1992)

Citizen Kane er den nok ikke,men ok tidtrøyte.

Skikkelig 'old school' actionfilm - Wesley Snipes flekser

litt muskler...og ordner opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

The Man With the Golden Gun, som gikk på tv i går. Helt ok film, men det er i mine øyne en av de svakeste filmene i serien. Låta er grusom. Jeg har sans for sheriffen da, selv om mange er i mot meg der. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazy stupid love - søt og morsom komedie/drama om kjærlighetslivet til både barn, ungdommer og voksne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moon - Drama, sci-fi, mysteri. Syns den var overraskende bra :jepp: Jeg anbefaler denne filmen til folk som liker litt spenning. (2009)

Endret av ^KinderMaxi^
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A Beautiful Mind (2001)

En fin film med Russell Crowe i hovedrollen.

Artig å se han i en litt uvant rolle til

en forandring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrik 4 istad. Hadde ikke særlig høye forventninger til den, men den var veldig bra! Bedre enn de 3 forrige :-) Terningkast 5 fra meg :)

Endret av Sweetpea25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Into the Wild. Fin den, litt banalt med fortellerstemme (og sånn kjedelig kamera-viser-akkurat-det-som-blir-sagt), men anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...