Jellybean78 Skrevet 2. oktober 2011 #4221 Del Skrevet 2. oktober 2011 Kill the Irishman Har en svakhet for gangsterfilmer så denne hadde jeg høye forhåpninger til....ble de innfridd?....ja,stort sett,noen Scorsese film er det dog ikke,men den innfrir og underholder i de 2 timene den varer,den har også en småtrist slutt som gjorde at jeg fikk litt 'rusk' i øyet...merkelig det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 2. oktober 2011 #4222 Del Skrevet 2. oktober 2011 The Roommate. Helt OK søndagsfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. oktober 2011 #4223 Del Skrevet 3. oktober 2011 The green lantern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. oktober 2011 #4224 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nokas Meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. oktober 2011 #4225 Del Skrevet 4. oktober 2011 Resident Evil - Apocalypse Full av plotthull og dårlig skuespill, men passa bra morgenen etter en hard bytur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 4. oktober 2011 #4226 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Beklager, dobbeltpost Endret 4. oktober 2011 av HedvigR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 4. oktober 2011 #4227 Del Skrevet 4. oktober 2011 Trolljegeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. oktober 2011 #4228 Del Skrevet 5. oktober 2011 Rio - Søt og underholdende animasjonsfilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 5. oktober 2011 #4229 Del Skrevet 5. oktober 2011 A Dry White Season (1989) En film om det umenneskelige aparthaid-regimet i Sør-Afrika på 70-tallet. En av de siste rollene til Marlon Brando,verdt å se kun for det alene syns nå jeg,Donald Sutherland er også god i hovedrollen,læreren som bestemmer seg for å slutte å vende det 'blinde' øyet til grusomhetene,noe de fleste hvite dernede gjorde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 7. oktober 2011 #4230 Del Skrevet 7. oktober 2011 Accepted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. oktober 2011 #4231 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg prøvde å se 2 filmer igår: Luftens siste mester - Litt annerledes enn jeg hadde trodd Rabbit Hole - gadd ikke se halve filmen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morningbird Skrevet 7. oktober 2011 #4232 Del Skrevet 7. oktober 2011 smurf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. oktober 2011 #4233 Del Skrevet 7. oktober 2011 Timer (2010 tror jeg) Alle har mulighet til å få en timer på armen som forteller deg når du kommer til å treffe den rette. Hva skjer med et søskenpar på ca. 30 når den ene søsteren ikke møter han før hun er over 40, og den andre ikke har fått data enda fordi hennes rette ikke har fått timer enda. De blir desperate. Finner kjærligheten med andre i mellomtiden... Romantisk komedie(-ish) som for en gangs skyld ikke har happy ending. Den var OK, søt. Ikke spesielt dyp, men bra som tidsfordriv. Og fikk meg itl å tenkte om jeg egentlig ville ha visst når jeg skal møte min rette eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 7. oktober 2011 #4234 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Knocked up -- hoved damene i denne filmen er så usympatiske og irriterende at de nesten ødelegger hele filmen, men alt det andre trekker opp, mange morsomme scener. Endret 7. oktober 2011 av **Nora** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 7. oktober 2011 #4235 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kongen av Bastøy. God film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 7. oktober 2011 #4236 Del Skrevet 7. oktober 2011 A Beautiful Mind. Helt fantastisk fin, anbefales på det varmeste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 7. oktober 2011 #4237 Del Skrevet 7. oktober 2011 carrie fikk panikk da jeg skulle legge meg etter filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 7. oktober 2011 #4238 Del Skrevet 7. oktober 2011 Flammen Og Citronen (2008) Dansk krigsfilm basert på virkelige hendelser under 2 verdenskrig,syns den var knallbra,danskene må vel sies å være det landet i norden som er flinkest til å lage god film (syns jeg ihvertfall),og denne er intet unntak. Mads Mikkelsen er å finne i den ene hovedrollen,og han gjør en god innsats som innbitt motstandsmann, som sliter med personlige demoner itillegg til krigens grusomheter.Likte slutten godt,anbefales varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 7. oktober 2011 #4239 Del Skrevet 7. oktober 2011 Forleden ble det gjensyn med A Better Tomorrow I og II. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. oktober 2011 #4240 Del Skrevet 8. oktober 2011 One missed call - amerikanske versjonen fra 2008. Jeg har sett den japanske versjonen før. Den er litt bedre. Denne versjonen var egentlig bare teit og ikke så skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå