Mynona Skrevet 18. september 2011 #4161 Del Skrevet 18. september 2011 Haha, det er han sleske ektemannen til keira knightley hehe.. synes begge var rimelig sleske jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-littleme- Skrevet 18. september 2011 #4162 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg så på No Strings Attached med Natalie Portman og Ashton Kutcher i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria M Skrevet 18. september 2011 #4163 Del Skrevet 18. september 2011 hallpass.........er sååå bra :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. september 2011 #4164 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Kan ikke alle også skrive kjapt hva filmen handlet om, og hva de synes også? (ikke bare tittelen på filmen) Edit: Slenger på en så jeg ikke virker sur eller kommanderende.. Endret 18. september 2011 av Mynona-83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. september 2011 #4165 Del Skrevet 18. september 2011 Star Wars III - Revenge of the Sith. Mørk film, men så den med kommentarer, så det ble annerledes enn uten kommentar. Over på neste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2011 #4166 Del Skrevet 18. september 2011 Sammen - norsk film! Ganske sterke film! Man kan ikke la være å bli rørt av denne historien om far & sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. september 2011 #4167 Del Skrevet 18. september 2011 Star Wars IV - New Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 19. september 2011 #4168 Del Skrevet 19. september 2011 Warlock (1989) Så denne filmen i min ungdom og elsket den,så den igjen nå 15 år etter av nostalgiske årsaker,og jepp elsker den ennå...ikke mye jeg kan si det om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 19. september 2011 #4169 Del Skrevet 19. september 2011 Hesher. Vet ikke helt hva jeg skal si.. Meget spesiell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 20. september 2011 #4170 Del Skrevet 20. september 2011 Seven pounds Åh, for en film 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. september 2011 #4171 Del Skrevet 20. september 2011 Cougars Inc. En gutt trenger penger til skolen og starter en eskortetjeneste hvor 18 år gamle gutter får betalt av 40 år gamle damer. Litt spesiell, men OK. Tror jeg likte den som lett underholdning. Og litt pinlig å se på iPaden på vei til og fra jobb pga ganske grafiske scener.. Håper ingen så over skuldern min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 20. september 2011 #4172 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) The Tree of Life (2011) Trøste og bære,hvor skal jeg begynne?.....Denne filmen er ganske spesiell mildt sagt.Regissert av Terrence Malick,om du har sett noen av hans tidligere filmer vet du hva du får...er det en regissør som har en særegen stil er det definitivt han (og Tim Burton). The Thin Red Line, krigsfilmen til Malick fra 1998 (om jeg ikke tar helt feil) er en av mine personlige favoritter,så jeg hadde høye forventninger til denne....ble de innfridd?....tja....dette er en film en må se mer enn en gang for å virkelig kunne 'ta' inn tror jeg. Det som slo meg er at regissøren ønsket å formidle mer en 'feeling' enn en konvensjonell film,(med alle de rammene og reglene det innebærer) barndommen er det temaet som står sentralt her,formidlingen av oppvekst og tilhørighet,samt 'tapet' av dette ettersom en blir eldre,og inntar 'rollen' som foreldre selv. Ikke se denne om du er en person som forventer å bli 'underholdt' i 2 timer,se den derimot om du ønsker noe som kan utfordre deg intellektuelt,og gi deg noe å tenke over i ettertid. "The only way to be happy is to love. Unless you love, your life will flash by." Endret 20. september 2011 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. september 2011 #4173 Del Skrevet 20. september 2011 You again (2010) Komedie Med Kirsten Bell. En jente som var mobbeoffer på High School har blitt en suksessfull kvinne og har flyttet til New York. Når hun skal tilbake til hjemstedet for å feire brylluppet til sin bror oppdager hun at forloveden hans er jenta som lagde livet hennes til et rent helvete som ungdom. Masse drama og ganske forutsigbar. Lett underholdning, helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2011 #4174 Del Skrevet 20. september 2011 "Ung frue forsvunnet" En svært lang, omstendelig og dyster sak... http://no.wikipedia.org/wiki/Ung_frue_forsvunnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 20. september 2011 #4175 Del Skrevet 20. september 2011 Thor og Avatar the last airbender (sistnevnte var ikke akkurat super gøy, men men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 20. september 2011 #4176 Del Skrevet 20. september 2011 Løvenes Konge Tror ikke noen beskrivelse er nødvending Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. september 2011 #4177 Del Skrevet 21. september 2011 She's out of my league - typisk romantisk tenåringskomedie, ikke veldig original, men likevel søt og hadde flere morsomme scener enn gjennomsnittsfilmen i den kategorien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessfreak91 Skrevet 24. september 2011 #4178 Del Skrevet 24. september 2011 Blade Runner - The Final Cut. Fine fine filmen. Synes jeg har hørt snakk om at den godeste Ridley Scott skal lage nok en versjon. Mannen blir aldri fornøyd, jo! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 24. september 2011 #4179 Del Skrevet 24. september 2011 Pelikanrapporten -- alltid like god underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 24. september 2011 #4180 Del Skrevet 24. september 2011 Så begge Tomb Raider filmene på rappen i går kveld. Blir aldri lei av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå