Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke alle også skrive kjapt hva filmen handlet om, og hva de synes også? (ikke bare tittelen på filmen)

Edit: Slenger på en :) så jeg ikke virker sur eller kommanderende..

Endret av Mynona-83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Star Wars III - Revenge of the Sith. Mørk film, men så den med kommentarer, så det ble annerledes enn uten kommentar. Over på neste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Warlock (1989)

Så denne filmen i min ungdom og elsket den,så den igjen nå 15 år

etter av nostalgiske årsaker,og jepp elsker den ennå...ikke mye

jeg kan si det om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cougars Inc.

En gutt trenger penger til skolen og starter en eskortetjeneste hvor 18 år gamle gutter får betalt av 40 år gamle damer.

Litt spesiell, men OK. Tror jeg likte den som lett underholdning.

Og litt pinlig å se på iPaden på vei til og fra jobb pga ganske grafiske scener.. Håper ingen så over skuldern min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Tree of Life (2011)

Trøste og bære,hvor skal jeg begynne?.....Denne filmen er ganske spesiell mildt

sagt.Regissert av Terrence Malick,om du har sett noen av hans tidligere filmer

vet du hva du får...er det en regissør som har en særegen stil er det definitivt

han (og Tim Burton).

The Thin Red Line, krigsfilmen til Malick fra 1998 (om jeg ikke tar helt feil) er

en av mine personlige favoritter,så jeg hadde høye forventninger

til denne....ble de innfridd?....tja....dette er en film en må se mer enn en gang for

å virkelig kunne 'ta' inn tror jeg.

Det som slo meg er at regissøren ønsket å formidle mer en 'feeling' enn en konvensjonell

film,(med alle de rammene og reglene det innebærer) barndommen er det temaet som står

sentralt her,formidlingen av oppvekst og tilhørighet,samt 'tapet' av dette ettersom

en blir eldre,og inntar 'rollen' som foreldre selv.

Ikke se denne om du er en person som forventer å bli 'underholdt' i 2 timer,se den derimot

om du ønsker noe som kan utfordre deg intellektuelt,og gi deg noe å tenke over i ettertid.

"The only way to be happy is to love. Unless you love, your life will flash by."

Endret av Jellybean78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You again (2010) Komedie

Med Kirsten Bell. En jente som var mobbeoffer på High School har blitt en suksessfull kvinne og har flyttet til New York. Når hun skal tilbake til hjemstedet for å feire brylluppet til sin bror oppdager hun at forloveden hans er jenta som lagde livet hennes til et rent helvete som ungdom. Masse drama og ganske forutsigbar.

Lett underholdning, helt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

She's out of my league - typisk romantisk tenåringskomedie, ikke veldig original, men likevel søt og hadde flere morsomme scener enn gjennomsnittsfilmen i den kategorien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blade Runner - The Final Cut. Fine fine filmen. :biggrin:

Synes jeg har hørt snakk om at den godeste Ridley Scott skal lage nok en versjon. Mannen blir aldri fornøyd, jo! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...